اخبار اتریوم

امکان جستجوی آدرس های اتریوم در گوگل فراهم شد

با جستجوی آدرس‌های اتریومی می‌توان موجودی اتر حساب را در صفحه جستجو مشاهده کرد.

در آخرین بروزرسانی موتور جستجوی گوگل، برخی آدرس‌های اتریوم قادر هستند تا موجودی اتر خود را مستقیما در صفحه نتایج جستجو مشاهده کنند و نیازی به باز کردن اتر اسکن نیست.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، این ویژگی روز گذشته در توییتی توسط هان هوآ (Han Hua)، مدیر بخش سرمایه‌گذاری گوگل، رونمایی شد.

نمونه‌ای از صفحه جستجوی گوگل هنگام جستجوی یک آدرس اتریومی
نمونه‌ای از صفحه جستجوی گوگل هنگام جستجوی یک آدرس اتریومی

این ویژگی برای آدرس‌های شبکه بیت کوین فراهم نشده است. این مساله موجب نومیدی بیت کوینرها شده است به نحوی که استفن کول (Stephen Cole)، در توییتی گفت: «آیا گوگل چیزی در مورد بیت کوین نمی‌داند؟»

جستجوی چند آدرس اتریومی دیگر توسط کوین تلگراف نشان داد که این قابلیت هنوز بسیار محدود است و برای همه آدرس‌ها فعال نشده است. ممکن است با گذشت زمان، این قابلیت بهبود یابد.

گوگل به تازگی مشارکتی با صرافی کوین بیس آغاز کرده که به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا خدمات ابری گوگل را با استفاده از رمزارزها خریداری نمایند. پیش‌بینی می‌شود این امکان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ اجرایی شود.

گوگل پیش‌تر و در آستانه رویداد ادغام شبکه اتریوم، از روزشمار این رویداد رونمایی کرده بود.

مارکوس تیلن (Markus Thielen)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت ماتریکس اسپورت، در گفتگویی در این خصوص اذعان داشت که از تلاش‌های گوگل متعجب نشده است. او افزود:

این زمستان کریپتو به شکلی واضح متفاوت از گذشته است چرا که شرکت‌های شناخته‌شده همچنان سرمایه خود را به این حوزه اختصاص می‌دهند و حتی ممکن است از بزرگان فعلی بازار جلو بزنند.

با وجود اینکه تلاش‌های گوگل قابل توجه و اعتناست، تیلن اعتقاد دارد که پذیرش عمومی وب ۳ زمانی رخ خواهد داد که بتوان از آیفون به عنوان کیف پول دیجیتال استفاده کرد.

او گفت: اگر این اتفاق رخ دهد، سرعت صنعت ارز دیجیتال از ۱۰۰ مایل بر ساعت، به شکل آنی به ۲۵۰ مایل بر ساعت افزایش خواهد یافت.

با این حال همه واکنش‌ها به این خبر مثبت نبود؛ اکانت SadPanda که پیش‌تر سردبیر یک مجله اینترنتی حوزه وب ۳ بوده است، چندان از این خبر هیجان‌زده نشد و در توییتی اظهار کرد: حالا گوگل اطلاعات بلاکچینی ما را به موسسات تبلیغاتی خواهد فروخت تا ما را به واسطه والت‌هایمان، سیبل تبلیغات کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
کوین تلگراف
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا