اخبار بیت کوین

SEC درخواست ETF بیت کوین بلک راک را بررسی می‌کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) فرایند بررسی رسمی ETF بلک راک را آغاز می‌کند. SEC چند روز قبل، برنامه‌ای شامل درخواست صندوق ETF اسپات بیت کوین که توسط Bitwise ارائه شده بود را تایید کرد.

به گزارش والکس، اگرچه این اتفاق تنها شروع سفر طولانی برای پذیرش بیت کوین است، اما برای جامعه بیت کوین اهمیت زیادی دارد. در واقع آمادگی SEC برای بررسی ایده ETF بیت کوین و ارزیابی اثرات بالقوه آن در بازار شروع پیروزی بیت کوین بر قانونگذاران است.

ETFها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که معمولاً از شاخص‌های خاصی پیروی می‌کنند و معمولاً در بورس معامله می‌شوند. در حوزه ارزهای دیجیتال، صندوقی که ارزش یک یا چند توکن دیجیتال را نشان می‌هند و شامل انواع ارزهای دیجیتال است، به عنوان ETF ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

در ۱۴ جولای، قانونگذاران اعلام کردند که در حال بررسی درخواست‌های صندوق‌های مختلف از جمله Wise Origin Bitcoin Trust، WisdomTree Bitcoin Trust، VanEck Bitcoin Trust و Invesco Galaxy Bitcoin ETF هستند. این حرکت نشان‌دهنده آگاهی شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مورد تقاضای فزاینده برای سرمایه‌گذاری ایمن بر روی بیت‌کوین است.

ورود BlackRock به رقابت ETF بیت کوین به دلیل جایگاهش در صنعت مالی قابل توجه است. در تشکیل پرونده برای ETF اسپات بیت کوین توسط مدیر دارایی بلک راک، توافقنامه‌ای برای “اشتراک گذاری نظارت” با همکاری صرافی ارز دیجیتال کوین بیس گنجانده شد. تصمیم این شرکت برای پیگیری ETF بیت کوین، پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال در بخش سنتی بازارهای مالی را برجسته می‌کند.

رقابت بین شرکت‌هایی که برای اولین بار تصمیم به راه‌اندازی ETF بیت‌ کوین را در ایالات متحده دارند، یک تحول مثبت برای صنعت کریپتو است. با درخواست‌های متعدد، شانس موفقیت افزایش می‌یابد، زیرا رویکردها و پیشنهادات متنوع، SEC را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های مختلف را ارزیابی کند و هرگونه نگرانی بالقوه را برطرف کند.

درخواست ETFهای اسپات بیت کوین از سال ۲۰۱۷ توسط SEC رد شده است. با این حال در کانادا، این محصول مالی در حال حاضر در دسترس است. سه صندوق مهم Purpose Bitcoin، ۳iQ CoinShares و CI Galaxy Bitcoin، در حال حاضر در دسترس مشتریان کانادایی قرار دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا