اخبار آلت کوین ها

ریپل در دادگاه پیروز شد؛ قاضی درخواست SEC را رد کرد

قاضی منطقه‌ای ایالات متحده، آنالیسا تورس (Analisa Torres)، در تاریخ ۱۶ می این دستور را صادر کرد و ریپل در بخشی از این دعوی حقوقی پیروز شد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، درخواست سازمان نظارت بر اوراق بهادار ایالات متحده برای بستن سندهای داخلی خود پس از ارائه فایل صوتی سخنرانی ویلیام هینمن (William Hinman)، رئیس سابق دفتر مالی سازمان بورس و اوراق بهادار رد شد. هینمن در آن فایل اظهار کرده بود که اتر به عنوان توکن اصلی بلاک چین اتریوم، اوراق بهادار محسوب نمی‌شود. این تصمیم دادستان به عنوان یک پیروزی برای جامعه ریپل و ارزهای دیجیتال تلقی شده است.

SEC در تاریخ ۲۲ دسامبر دادخواستی را تنظیم کرد و در آن از دادگاه خواسته بود که مدارکی مبنی بر ایمیل‌ها، پیامک‌ها و گزارش‌های کارشناسی داخلی که پس از سخنرانی هینمن منتشر شدند، همگی بسته شوند. در مجموعه دلایلی که این سازمان برای این دادخواست مطرح کرده بود، می‌توان به این مورد اشاره کرد: مأموریت این سازمان بر «حق عمومی» برای دسترسی به اسنادی که «هیچ ارتباطی» با حکم اجمالی دادگاه ندارند، ارجح‌ است.

اما قاضی آنالیسا تورس در تصمیم خود برای دادگاه فدرال آمریکا اظهار داشت که این مدارک «اسناد قضایی» محسوب می‌شود و به شدت با پیش‌فرض دسترسی عمومی مواجه هستند.

نظر دادگاه درباره درخواست SEC

قاضی تورس افزود که اسناد سخنرانی هینمن «احتملاً تا حد زیادی بر روی تصمیم دادگاه درباره یک دادخواست تاثیر خواهند داشت.»

توییتر گارلینگهاوس

قاضی تورس همچنین گفت که دادگاه استدلال SEC – حفظ «شفافیت و صراحت» در داخل سازمان- برای مهر و موم کردن اسناد هینمن را رد کرده است.

او در ادامه گفت:

اسناد سخنرانی هینمن به دلیل عدم ارتباط با موقعیت، تصمیمات یا سیاست سازمانی، از حق محرمانگی در فرآیند بررسی اطلاعات و اسناد مستثنی هستند.

در حالی که دادگاه تصمیم گرفته اسناد سخنرانی هینمن به صورت عمومی پخش شوند، اما دو درخواست دیگر SEC را نیز تأیید کرده است. این درخواست‌ها شامل سانسور و ویرایش اسامی و اطلاعات قابل شناسایی کارشناسان SEC و سرمایه‌گذاران XRP و همچنین اطلاعات شخصی و مالی متهمان بوده است.

دادگاه برخی از دادخواست‌های ریپل مبنی بر مهر و موم کردن بعضی از اسناد، از جمله مراجعی که درآمد ریپل را با فروش XRP مرتبط می‌کنند و میزان پاداش ارائه شده به پلتفرم‌های معاملاتی را رد کرد.

ریپل سخنرانی هینمن را به عنوان یک قطعه کلیدی از شواهد در دعوی حقوقی خود با SEC در نظر گرفته و مدعی است که فروش XRP مقررات اوراق بهادار ایالات متحده را نقض نکرده است.

با این خبر، طبق تحلیل ریپل، قیمت XRP افزایش ۲/۶ درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر، XRP در حدود ۰/۴۳ دلار معامله می‌شود.

توییتر کانمن

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا