کیف پول

لیست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال سنسو (SENSO)

ارز دیجیتال سنسو که با نماد SENSO شناخته می‌شود، یک توکن حاکمیتی و بومی و اختصاصی شبکه سنسوریم گلکسی (Sensorium Galaxy) است که کاربردهای زیادی برای کاربران این شبکه متاورسی دارد. برای خرید، فروش و نگهداری این رمز ارز باید از والتی استفاده کنید که از این رمزارز پشتیبانی کند. انتخاب بهترین کیف پول سنسو برای کاربران و تریدرهای مختلف به استراتژی مالی آنها بستگی دارد؛ در ادامه این مطلب به معرفی برترین‌ها می‌پردازیم و ویژگی‌های هر کدام را بررسی می‌کنیم.

معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال SENSO

یکی از پروژه‌های جذاب دنیای متاورس، پلتفرم Sensorium Galaxy است. این پروژه با هدف بازنگری در نحوه تعامل کاربران با یکدیگر و تجربه هنرهای مختلف در فضایی متفاوت فعالیت می‌کند. ارز دیجیتال سنسو توکن بومی و اختصاصی این پلتفرم با استاندارد ERC20 است که در بستر شبکه پالیگان عرضه شده است.

کاربران پلتفرم سنسوریم برای اینکه بتوانند در این محیط متاورسی فعالیت داشته باشند به SENSO نیاز دارند. خرید، فروش و نگهداری این دارایی نیازمند در اختیار داشتن یک  Wallet مناسب آن است. از آنجایی که این توکن بومی با استاندارد ERC20 سازگاری دارد، اکثر والت‌های سازگار با اتریوم گزینه‌های خوبی برای آن هستند. شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین نمونه‌های کیف پول سنسو شامل موارد زیر است که بر اساس میزان سختی و آسانی کاربری آن‌ها معرفی شده‌اند:

  • کوینومی (کاربری آسان)
  • متامسک (کاربری آسان)
  • تراست والت (کاربری آسان)
  • اتمیک والت (کاربری آسان)
  • مای اتر والت (کاربری متوسط)
  • لجر (کاربری سخت)
  • ترزور (کاربری سخت)

کوینومی (Coinomi)

نام Coinomi Wallet میان لیست کیف پول ارز دیجیتال به شکل قابل توجهی می‌درخشد. این والت فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و جزو مواردی است که از چندین بلاکچین پشتیبانی می‌کند. چیزی حدود ۱۷۰۰ ارز دیجیتال مختلف توسط کوینومی پشتیبانی می‌شود که سنسو نیز یکی از آن‌ها است.

کوینومی

کوینومی به عنوان یکی از انواع کیف پول سنسو در دو نسخه موبایل و دسکتاپ منتشر شده است. نسخه موبایل آن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS و نسخه دسکتاپ آن نیز برای سیستم عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس در دسترس است. این والت نرم افزاری منبع‌باز است و از هشت زبان متفاوت پشتیبانی می‌کند و در میان سایر پلتفرم‌های نرم افزاری از امنیت نسبتا خوبی برخوردار است.

متامسک (Metamask)

راه‌اندازی متامسک به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد. این والت‌ از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ زیرا علاوه بر اینکه فضای مناسبی برای ذخیره رمزارزها فراهم می‌کند، امکان خرید، فروش و معامله را نیز به شما می‌دهد. این امر به واسطه اتصال آن به صرافی‌های معروفی مثل کوین بیس محقق شده است.

Metamask منبع باز است که به عنوان یکی از نمونه‌های کیف پول سنسو نیز شناخته می‌شود. به طور کلی گزینه‌ای مناسب برای نگهداری و خرید و فروش رمزارزهای شبکه اتریوم است. اما از ارزهای دیجیتال دیگر هم پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم با سیستم عامل اندروید و IOS و مرورگرهای دسکتاپ قابل دسترس است.

تراست والت (Trust Wallet)

Trust Wallet متصل به صرافی بایننس است. از آن به عنوان Wallet موبایلی نیز یاد می‌شود. زیرا تنها در نسخه مخصوص موبایل ارائه شده است. این پلتفرم به عنوان یکی از انواع کیف پول سنسو از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند و جزو والت‌های چند ارزی محسوب می‌شود.

trust wallet

اتمیک والت (Atomic Wallet)

اتمیک یکی دیگر از نمونه‌های کیف پول سنسو محسوب می‌شود. فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است و تا کنون توانسته از بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی کند. اتمیک در دو نسخه دسکتاپ و موبایل منتشر شده است. نسخه دسکتاپ آن در سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس و نسخه موبایل آن در سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است. این پلتفرم یک Wallet غیرحضانتی با دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است. اتمیک به عنوان یک والت کاربر پسند به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، اما برای استفاده از برخی امکانات موجود در آن باید کارمزد پرداخت کنید.

مای اتر والت (MyEtherWallet)

MyEtherWallet گزینه مناسبی برای حرفه‌ای‌ترها است و از آن به عنوان کیف پول اصلی اتریوم یاد می‌شود. این پلتفرم از تمام توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC20 پشتیبانی می‌کند. MyEtherWallet به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و با گزینه‌های سخت افزاری سازگاری دارد. مای اتر والت به عنوان یکی از انواع کیف پول سنسو مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک پلتفرم منبع باز است. همچنین مسئولیت ذخیره کلیدهای خصوصی آن بر عهده خود کاربران است.

لجر (Ledger)

یکی از امن‌ترین روش‌های نگهداری از ارزهای دیجیتال، استفاده از یک والت سخت افزاری است. لجر که در سه مدل نانو اس، نانو ایکس و استکس منتشر شده است جزو اولین و محبوب‌ترین hardware walletها در بازار کریپتو است. Ledger یکی دیگر از نمونه‌های کیف پول سنسو است که فضایی کاملا امن و مطمئن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. مدل نانو ایکس، نسخه پیشرفته‌تری از نانو اس است که از امکاناتی مثل اتصال بلوتوثی و صفحه نمایشگر لمسی برخوردار است. البته به خاطر داشته باشید که قیمت آن نسبت به گزینه‌های نرم افزاری گران است.

والت سخت افزاری لجر

ترزور (Trezor)

یکی دیگر از دستگاه‌های سخت افزاری محبوب در بازار ارزهای دیجیتال، ترزور (Trezor) است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و نسبتا قیمت بالایی دارد. اما در مقابل امنیت تضمین شده‌ای به کاربران ارائه می‌کند. ترزور به عنوان یک کیف پول سنسو، از ارزهای دیجیتال دیگری هم پشتیبانی می‌کند که اتفاقا تعداد کمی هم ندارند. رمزارزهای پشتیبانی شده توسط این والت به حدود ۱۰۰۰ کوین و توکن خواهد رسید.

پیشنهاد مطالعه: ارز دیجیتال سنسو چیست

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال SENSO برای استیکینگ

عملیات استیکینگ یا استیک کردن ارز دیجیتال، یک فرایند برد برد برای سرمایه‌گذاران و شبکه‌های بلاکچینی مختلف است. به این صورت که فرد سرمایه‌گذار دارایی خود را در شبکه بلاکچینی سپرده‌گذاری و به تأمین نقدینگی آن شبکه کمک می‌کند. بدین ترتیب در ازای کمکی که کرده است مستحق دریافت جایزه و پاداش خواهد بود. استیک کردن ارز دیجیتال یک روش ساده برای کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال است. برای موفقیت در آن کافی است کمی تجربه، دانش و آگاهی در این زمینه داشته باشید. برای استیک کردن دارایی دیجیتال خود به پلتفرمی نیاز دارید که از این عملیات پشتیبانی کند. در ادامه چند کیف پول سنسو که امکان استیک را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند معرفی خواهیم کرد:

  • Atomic Wallet
  • Trust Wallet
  • MyEtherWallet
  • Metamask

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال SENSO برای نگهداری طولانی مدت

زمانی که در دنیای ارزهای دیجیتال غرق شوید، کم‌کم به فضایی امن نیاز پیدا می‌کنید که خیالتان را بابت نگهداری طولانی مدت از سرمایه دیجیتال شما راحت کند. معمولا والت‌های سخت افزاری این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. بهترین نمونه‌های کیف پول سنسو برای نگهداری طولانی مدت دارایی دیجیتال شما قطعا بین آنها خواهند بود. این گزینه‌های امن شامل این موارد هستند:

  • Trezor
  • Ledger
والت‌های سخت‌افزاری

انتخاب بهترین کیف پول SENSO

برای اینکه بهترین کیف پول SENSO را انتخاب کنید باید ابتدا با لیست نمونه‌های مختلف و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. ضمن اینکه بهترین مورد برای هر فرد متفاوت خواهد بود؛ زیرا معامله‌گران و تریدرها متناسب با نیاز، سرمایه، بودجه، استراتژی معاملاتی و اولویت‌هایی که دارند گزینه موردنظر خود را انتخاب می‌کنند. در جدول زیر انواع کیف پول سنسو را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم تا انتخاب بهترین آن‌ها برای شما تبدیل به کار آسان‌تری شود.

نام کیف پولمزایامعایب
کوینومیپشتیبانی از حدود ۱۷۰۰ ارز دیجیتال، کاربری آسان، رایگان، ارائه شده در دو نسخه موبایل و دسکتاپ برای همه سیستم عامل‌هاامنیت نسبتا ضعیف و آسیب پذیری در برابر حملات هک، ارزهای دیجیتال را نمی‌توان با ارز فیات خرید.
متامسکچند ارزی، رایگان، کاربری آسان، قابلیت نصب افزونه در مرورگرهای مختلفعدم پشتیبانی از همه سیستم عامل‌ها، امنیت نسبتا ضعیف
تراست والتامکان مبادله کوین‌ها، رایگان، کاربری آسان، چند ارزیعدم پشتیبانی از همه سیستم عامل‌ها، امنیت نسبتا ضعیف
اتمیک والتچند ارزی (پشتیبانی از حدود ۵۰۰ رمزارز)، کاربری آسان، رایگان، کارمزد کمآسیب پذیری در حملات هک و امنیت نسبتا ضعیف، عدم سازگاری با کیف پول‌های سخت افزاری
مای اتر والتچند ارزی، سازگاری با والت‌های سخت افزاری، کاربری نسبتا آسان، رایگانامنیت نسبتا ضعیف
لجرامنیت بالا، پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتالگران، دارای نسخه فیزیکی و دسترسی سخت، کاربری سخت
ترزورامنیت بالا، پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتالگران، دارای نسخه فیزیکی و دسترسی سخت، کاربری سخت

همان‌طور که دیدید ویژگی‌های هر کدام از این والت‌ها با یکدیگر متفاوت است. شما باید کیف پولی را انتخاب کنید که با شرایط شما سازگار باشد. در نهایت اگر احساس کردید به اطلاعات بیشتری درباره آنها و ارزهای دیجیتال مختلف نیاز دارید، می‌توانید از مقاله‌های دیگری در بلاگ والکس کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
sensoriumxr.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا