اخبار شیبا اینو

آغاز عرضه بازی شیبا اترنیتی؛ قیمت شیبا چه تغییری خواهد کرد؟

با انتشار بازی شیبا اترنیتی در سطح جهانی، قیمت شیبا منتظر واکنش است.

بازی کارتی شیبا اترنیتی امروز، ۹ مهر عرضه شد و جامعه شیبا اینو اکنون در انتظار مشاهده بازتاب این رویداد در قیمت این میم کوین هستند.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، شیبا اینو از اواسط سپتامبر همراه با دیگر ارزها، کاهش قیمت را تجربه کرده و از آن زمان موفق به بازیابی ۷ درصدی قیمت شده است. در سوی دیگر، بازی کارتی شیبا اترنیتی (Shiba Eternity) که مورد توجه بسیاری از اعضای جامعه کاربری شیباست، در فاز ابتدایی عرضه، در ۱۷ سپتامبر برای کاربران استرالیایی منتشر شد. طی این بازه دو هفته‌ای، احساسات بازار علی‌رغم تغییر نسبی قیمت، دستخوش تغییر نشده است.

بنا بر توییتی از یک حساب کاربری موسوم به Shib Rumours که اطلاعات اکوسیستم شیبا را منتشر می‌کند، تاریخ عرضه بازی شیبا اترنیتی، امروز، شنبه ۱ اکتبر (۹ مهر) تعیین شده است. بنا بر اطلاعات حساب کاربری رسمی شیبا اینو در توییتر، تاریخ راه‌اندازی رسمی این بازی ۶ اکتبر خواهد بود.

قیمت شیبا هم‌اکنون در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۰۷۳ تا ۰.۰۰۰۰۱۱۵۴ دلار در نوسان است.

پس از فروش گسترده شیبا در ۱۸ سپتامبر، روند رو به رشدی برای این ارز شکل گرفته است و تاکنون به شکل مستمر ادامه داشته است. با توجه به اینکه این رویداد فروش، تنها یک روز پس از انتشار بازی شیبا اترنیتی در استرالیا صورت گرفته است، می‌توان این احتمال را داد که دارندگان قدیمی توکن شیبا با مشاهده افزایش قیمت، دست به فروش بخشی از دارایی خود زده‌اند.

پس از این ماجرا، قیمت این میم کوین، پولبکی ۸.۵ درصدی را به خود دید. پیش از رشد قیمت امروز، قیمت این توکن تشکیل الگوی سر و شانه داده بود.

با توجه به وضعیت فعلی اکوسیستم شیبا، به نظر می‌رسد که می‌توان الگوی فعلی قیمت را نشانه‌ای از انتظار عمومی پیش از راه‌‌اندازی بازی در ۶ اکتبر دانست. برخی از نهنگ‌های اتریوم نیز بر طبل سر و صدای این بازی می‌کوبند.

تشکیل الگوی سر و شانه در چارت قیمت شیبا
تشکیل الگوی سر و شانه در چارت قیمت شیبا

بنا بر داده‌های سرویس Whalestats، هزار نهنگ بزرگ اتریوم، دارای بیش از ۱۴۷ میلیون دلار شیبا هستند.

تا کنون، عموما هر افزایش قیمتی در شیبا، به سرعت با یک اصلاح شدید همراه شده است؛ آخرین نمونه از آن را روز ۱۸ سپتامبر و در پاسخ به افزایش روز پیشین مشاهده کردیم. با نزدیک شدن به ۶ اکتبر، باید به انتظار بنشینیم تا درک بهتری نسبت به افزایش یا کاهش متعاقب قیمت شیبا پیدا کنیم.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا