کیف پول

لیست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال اس اس وی نتورک (ssv network)

ارز دیجیتال اس اس وی نت ورک توکن بومی شبکه ssv است که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است. اگر به فکر خرید، نگهداری و استیکنیگ ارز دیجیتال ssv network هستید، بهتر است با کیف پول اس اس وی نتورک هم آشنا شوید. چرا که تنها برخی از کیف پول‌ها از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند و شما نمی‌توانید در همه کیف پول‌ها، این ارز دیجیتال را منتقل کنید. در ادامه این مقاله پس از معرفی ارز ssv، به بررسی بهترین کیف پولها برای نگهداری و استیکینگ این ارز دیجیتال می‌پردازیم.

آشنایی مختصر با ارز دیجیتال ssv network

اس اس وی نتورک یک شبکه سهام‌داری ساخته شده بر روی بلاکچین اتریوم (ETH) است. ساختار این شبکه کاملا متن باز و غیرمتمرکز است و از آن برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) بر روی شبکه اتریوم استفاده می‌شود. البته، با ویژگی‌های مهم این شبکه یعنی کارایی بالا، ایمنی و غیرمتمرکز بودن، برنامه‌های ساخته شده از امکانات بالایی برخوردار می‌شوند.

اعتبارسنجی در اس اس وی نتورک به صورت کاملا ایمن و قوی در بین نودها (Nodes) و اپراتورهای قابل اعتماد انجام می‌شود تا سهام اتریوم شما در جایی ایمن قرار بگیرد. از آنجایی که این شبکه به شما امکان ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز را می‌دهد، شما می‌توانید همین الان برای ساخت Testnet برنامه غیرمتمرکز خود اقدام کنید.

معرفی کیف پول اس اس وی نتورک

کیف پول‌های زیادی از قبیل کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری، از ارز دیجیتال اس اس وی نتورک پشتیبانی می‌کنند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. برخی از آنها برای استکینگ و برخی دیگر برای نگهداری و هولدینگ اس اس وی نتورک مناسب هستند. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول اس اس وی نتورک می‌پردازیم و مزایا و معایب هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

لیست کیف پول ارز دیجیتال اس اس وی نتورک عبارت‌اند از:

  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask)
  • کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)
  • کیف پول نرم افزاری CionBase
کیف پول اس اس وی نتورک

تراست ولت (Trust wallet)

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری برای بسیاری از ارزهای دیجیتال است. این کیف پول علاوه بر امکانات بسیار بالا و دسترسی کاملی که به برنامه‌های غیرمتمرکز به شما می‌دهد، از بسیاری از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. اس اس وی نتورک نیز یکی از همین ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در تراست ولت است که امکان نگهداری، استیکینگ و خرید و فروش اس اس وی نتورک را به شما می‌دهد.

مزایا کیف پول تراست ولت عبارت‌اند از:

  • دانلود رایگان و نصب ساده
  • دارای نسخه‌های اندروید و IOS
  • پشتیبانی از چندین هزار ارز دیجیتال محبوب
  • رابط کاربری ساده برای افراد مبتدی
  • امکان استیکینگ بسیاری از ارزهای دیجیتال

معایب کیف پول تراست ولت عبارت‌اند از:

  • نداشتن نسخه ویندوز
  • امنیت کمتر نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری

متامسک (MetaMask)

کیف پول متامسک که یکی دیگر از کیف پول اس اس وی نتورک است، از بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری به حساب می‌آید. یکی از مزیت‌های متامسک نسبت به تراست ولت، بهره‌مندی از نسخه ویندوز است. این ویژگی به تمام دارندگان ارز دیجیتال کمک می‌کند تا هم از طریق تلفن همراه و هم از طریق رایانه خود، دارایی‌های خود را زیر نظر داشته باشند.

مزایا کیف پول متامسک عبارت‌اند از:

  • دارای رابط کاربری ساده برای افراد مبتدی
  • پشتیبانی از مشتریان
  • Open Source بودن متامسک که به شما امکان شخصی سازی کیف پول را می‌دهد.
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول به کمک ذخیره و یادداشت کلمات کلیدی
  • امکان خرید و فروش توکن‌ها در داخل کیف پول

معایب کیف پول متامسک عبارت‌اند از:

  • کیف پول متامسک به نسبت تراست ولت، از ارزهای دیجیتال کمتری پشتیبانی می‌کند.
  • دسترسی به کیف پول به صورت آنلاین انجام می‌شود.
  • از آنجایی که متامسک در ویندوز و مرورگرهای کروم و فایرفاکس نیز اجرا می‌شود، برخی از اطلاعات شما در مرورگر ذخیره می‌شود.
کیف پول متامسک

لجر نانو (Ledger Nano)

لجر یکی دیگر از کیف پول اس اس وی نتورک است که در دسته والت‌های سخت‌افزاری و بسیار ایمن جای می‌گیرد. علاوه بر کیف پول لجر، تمام کیف پول‌های سخت افزاری، به دلیل بهره‌مندی از یک محیط آفلاین، ایمنی بیشتری به دارایی شما می‌دهند. در واقع، این محیط آفلاین از بروز هرگونه حملات هک و سایبری جلوگیری می‌کند.

مزایا کیف پول لجر عبارت‌اند از:

  • نگهداری ارزهای دیجیتال در یک محیط آفلاین که احتمال حملات سایبری را کاهش می‌دهد
  • پشتیبانی از هزاران ارز دیجیتال محبوب
  • ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی در دستگاه لجر و عدم امکان دسترسی به هر فرد دیگری

معایب کیف پول لجر عبارت‌اند از:

کیف پول لجر، نسبت به مزایای بیشماری که دارد، معایب آن کمتر است. ولی همان‌طور که می‌دانید، هیچ یک از کیف پول‌های ارز دیجیتال، بی عیب و نقص نیستند.

  • هزینه نسبتا بالا برای خریداری دستگاه لجر
  • امکان بروز آسیب فیزیکی در اثر ضربه

کوین بیس (CoinBase)

احتمالا نام کوین بیس را به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال شنیده‌اید. کوین بیس را با کیف پول کیف بیس اشتباه نگیرید. کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال است که به معامله گران کمک می‌کند تا ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را معامله و خرید و فروش کنند. ولی کیف پول کوین بیس، یک کیف پول ارز دیجیتال نرم‌افزاری است که شما پس از خرید ارز دیجیتال، آنها را در کیف پول نگهداری کنید. کیف پول کوین بیس از بهترین کیف پول اس اس وی نتورک است.

کیف پول کوین بیس

مزایا کیف پول کوین بیس عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری ساده برای افراد مبتدی
  • امکان دانلود و نصب رایگان برای همه افراد
  • پشتیبانی از هزاران ارز دیجیتال محبوب
  • امنیت بالا (در بین کیف پول های نرم‌افزاری)

معایب کیف پول کوین بیس عبارت‌اند از:

  • برای استفاده از این کیف پول، به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارید.
  • اتصال به اینترنت، ریسک حملات سایبری و هک را برای کاربران بالاتر می‌برد.

بهترین کیف پول اس اس وی نتورک برای استیکینگ

برای مرور مفهوم استیکینگ، بهتر است که یک تعریف کوتاه درباره استیکینگ داشته باشیم. استیکینگ در بازار ارزهای دیجیتال، به معنای نگهداری رمزارز مشخصی، در کیف پولی مشخص جهت دریافت سود یا درآمد از آن است. البته، باید در نظر داشته باشید که تنها برخی از کیف پول‌های ارز دیجیتال به شما امکان استیکینگ را ارائه می‌دهند. در میان لیست کیف پول ssv که به شما معرفی کردیم، چند نمونه از آنها بهترین کیف پول برای استیکینگ هستند.

یکی از کیف پول‌های بسیار خوب برای استیکینگ اس اس وی نتورک، کیف پول سخت افزاری لجر است. شما پس از استیک کردن SSV Network در لجر، پس از مدتی می‌توانید از آن ارز دیجیتال کسب درآمد کنید. از طرف دیگر، محیط بسیار امن این کیف پول به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده تا مدت‌ها این ارز دیجیتال را در لجر استیک کنید.

کیف پول تراست ولت و متامسک نیز کیف پول‌های مناسبی برای استیکینگ اس اس وی نتورک هستند. هر دو این کیف پول‌ها از رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار هستند. پس اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که هیچ تجربه‌ای در زمینه استیکینگ ندارید، می‌توانید تراست ولت یا متامسک را انتخاب کنید. با وجود آنلاین بودن هر دو کیف پول، امنیت بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید به راحتی در هر دو آنها استیک اس اس وی نتورک را انجام دهید.

استیکینگ ارز دیجیتال اس اس وی نتورک

بهترین کیف پول برای نگهداری اس اس وی نتورک

تمامی کیف پول اس اس وی نتورک که در این مطلب به شما معرفی کردیم، گزینه‌های خوبی برای نگهداری این ارز دیجیتال هستند. چرا که از امنیت، رابط کاربری و امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند.

ولی به طور کلی، همان‌طور که اشاره کردیم، کیف پول‌های سخت افزاری، گزینه‌های بهتری برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال هستند. از آن‌جایی که تنها کیف پول سخت افزاری که از اس اس وی نتورک پشتیبانی می‌کند، کیف پول ssv network لجر است؛ پس، بهتر است که لجر را برای نگهداری استفاده کنید. چرا که این کیف پول علاوه بر تمامی امکاناتی که دارد، از امنیت بسیار خوب و بالایی برخوردار است. دارایی شما در یک محیط کاملا آفلاین نگهداری می‌شود و در هر زمان که نیاز باشد، شما می‌توانید دستگاه را به اینترنت متصل کرده و خرید و فروش خود را انجام دهید.

پس، اگر قصد نگهداری یا هولدینگ طولانی مدت اس اس وی نتورک را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از کیف پول لجر استفاده کنید.

کیف پول سخت افزاری لجر

انتخاب بهترین کیف پول اس اس وی نتورک

برای انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال SSV Network ابتدا باید به نوع استفاده خود از آن کیف پول دقت کنید. سپس، با یک نگاه کوتاه به جدول زیر می‌توانید بهترین کیف پول را انتخاب و در نهایت، از آن استفاده کنید.

نام کیف پولامنیترابط کاربرینوع کیف پول
کیف پول تراست ولتخوبساده برای مبتدیاننرم‌افزاری، اندروید و IOS
کیف پول متامسکخوبساده برای مبتدیاننرم‌افزاری، اندروید، ویندوز و IOS
کیف پول کوین بیسمتوسطمتوسطنرم‌افزاری، اندروید و IOS
کیف پول لجرخیلی خوبنسبتا سختسخت‌افزاری

پس از انتخاب کیف پول مورد نظر، می‌توانید به صرافی والکس مراجعه کرده و اس اس وی نتورک را خریداری کنید. سپس، آن را به کیف پول مورد نظر انتقال دهید. بهترین کیف پول اس اس وی نتورک را باید خودتان در میان گزینه موجود انتخاب کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا