اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتال

غوغای استپن؛ رشد ۷۵ درصدی GMT در ۷ روز!

توکن GMT با رشد چشمگیری به بازار کریپتو بازگشت. توکن مبتنی بر "حرکت برای کسب درآمد"، مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

در آخرین روزهای بهار ۲۰۲۲، قیمت توکن استپن (GMT) در هفت روز گذشته رشد ۷۵ درصدی را تجربه کرد. این افزایش نشان دهنده آن است که سرمایه‌گذاران آماده حمایت از مدل کسب و کار “حرکت کردن برای درآمد یا درآمدزایی با حرکت” (Move-To-Earn) هستند.

در پایان ماه می، STEPN در توییتر خود خبر ممنوعیت سرمایه‌گذاران چینی از این پلتفرم را اعلام کرد. اعلامیه‌ای که باعث کاهش ۳۰ درصدی قیمت استپن شد و ممکن بود این پروژه را به نابود بکشاند. با این حال، توکن استپن با رشد خوبی که تجربه کرد، مجدد مورد توجه بازار قرار گرفت.

ارز STEPN در تایم فریم ۱ روزه، با موفقیت در حال حرکت به اولین سطح مقاومتی خود و در تلاش برای تغییر کامل روند است. در حال حاضر، این توکن به میانگین متحرک ۵۰ روزه رسیده است که به عنوان مانعی بین روند نزولی و صعودی محسوب می‌شود.

در صورتی که استپن بتواند اولین سطح مقاومتی را بشکند، همچنان شاهد یک روند معکوس خواهیم بود. دلیل این نزول، شکل نگرفتن سایر سطوح مقاومت روزانه از جمله میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است که سطح مقاومت اصلی برای هر دارایی در مسیر خروج از یک روند نزولی قوی به شمار می‌رود.

متأسفانه، در چند ساعت گذشته، توکن استپن در شکستن میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه ناموفق بود و حدود ۱۰ درصد معکوس شده است. این اتفاق نشان از آن دارد که کمبود حجم معاملات استپن در آخر هفته، این توکن را از ورود به رالی صعودی خود باز می‌دارد.

استپن؛ رمزارزی که به فکر سلامتی شماست!

راه بروید و رمزارز به دست آوردید؛ شگفت‌انگیز است!

پروژه استپن یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال است که روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید اپکلیشکن استپن را روی موبایل خود نصب کنید و همیشه یک روش درآمدزایی آسان در دست داشته باشید.

برنامه به این شکل کار می‌کند که کفش‌های مخصوص را می‌پوشید و بازی می‌کنید (قدم می‌زنید‌، می‌دوید و…). این کفش‌ها به صورت NFT ارائه شده است و باید مبلغی برای آن پرداخت کنید.

به ازای قدم‌هایتان، توکن GMT دریافت خواهید کرد. تفاوت بارز استپن با سایر بازی‌های آنلاین بلاکچینی این است که شما را از حالت سکون و یکنواختی خارج می‌کند و به ورزش کردن سوق می‌دهد.

در حال حاضر، توکن GMT با مارکت کپ ۵۸۷.۲۳ میلیون دلار در جایگاه ۶۹ بازار رمزارزها قرار دارد. توکن استپن در صرافی والکس نیز پشتیبانی شده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس ارشد منابع آب و شیفته­‌ی دنیای نویسندگی. باور دارم همه چی در زندگی­مان به محتوا گره خورده است و همیشه به «محتوای خوب» نیاز داریم. در تلاشم گامی موثر در این مسیر بردارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا