کیف پول

بهترین کیف پول های سوشی (SUSHI)

ارز دیجیتال سوشی یکی از پروژه‌های جذاب دنیای رمزارزها است که توانسته گروه بزرگی از کاربران را با خود همراه کند. مثل همیشه پیشنهاد ما این است که پیش از معامله و ورود به بازار کریپتو و معاملات ارزی، باید کیف پول‌های سوشی را بشناسید. در ادامه این مقاله به معرفی والت‌های رمزارز SUSHI پرداخته‌ایم تا امن‌ترین گزینه‌ها را برای ذخیره رمزارزتان بشناسید.

برای درک بهتر این مطلب پیشنهاد می‌کنیم مقاله ارز دیجیتال سوشی چیست در بلاگ والکس را مطالعه نمایید.

کیف پول‌های سوشی

ارز دیجیتال سوشی (SUSHI) توکن اختصاصی صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ (SushiSwap) است. می‌توان گفت صرافی سوشی سواپ نسخه توسعه‌یافته صرافی یونی سواپ (UniSwap) است. توکن سوشی توکنی بر پایه استاندارد ERC-20 است. تأمین‌کنندگان نقدینگی این صرافی مقداری از این توکن را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

پس از بررسی نحوه خرید و فروش ارز سوشی در فضاهای امن صرافی‌ها یا والت‌ها، باید کیف پول‌های سوشی را بشناسید. کیف پول‌های ارز دیجیتال در نمونه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی ارائه شده‌اند که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص خود را دارند. کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال سوشی پشتیبانی می‌کنند شامل این موارد می‌شوند:

  • لجر نانو (Ledger Nano)
  • لومی (Lumi Wallet)
  • کوینومی (Coinomi)
  • تراست والت (Trust Wallet)
  • متامسک (Metamask)
  • ترزور مدل وان (۱ Trezor)

زمانی که صحبت از انتخاب بهترین کیف پول‌های سوشی می‌شود، اکثر افراد به دنبال والتی هستند که کاربری آسانی داشته باشد. این موضوع برای تریدرهای تازه وارد پررنگ‌تر است. حال اگر بخواهیم سهولت استفاده از کیف پول‌های سوشی را بررسی کنیم و به آن‌ها امتیاز دهیم، احتمالاً به چنین نتیجه‌ای خواهیم رسید.

کیف پولسهولت کاربری
Ledger Nanoمتوسط
Lumi Walletراحت
Coinomiراحت
Trust Walletخیلی راحت
Metamaskراحت
۱ Trezorمتوسط

بهترین کیف پول‌ ها برای استیکینگ ارز دیجیتال سوشی

بسیاری از معامله‌گران با بررسی آینده ارز دیجیتال سوشی تصمیم به استیک کردن این رمز ارز می‌گیرند. استیکینگ یا عملیات استیک کردن یک دارایی دیجیتال، نیازمند کیف پول‌های نرم‌افزاری است که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. در ادامه بهترین کیف پول‌های استیکینگ ارز دیجیتال سوشی را معرفی می‌کنیم.

ارز دیجیتال سوشی

تراست ولت (Trust Wallet)

تراست ولت به عنوان یک والت چند ارزی یکی از کیف پول های سوشی است که امکان استیکینگ این ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این والت یک کیف پول موبایلی است که برای گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس خواهد بود. این والت ارزی قابلیت پشتیبانی از حدود ۱۰۰ ارز دیجیتال را دارد که یکی از آن‌ها توکن سوشی است.

کوینومی (Coinomi)

یکی دیگر از کیف پول های سوشی، والت نرم‌افزاری کوینومی است. والت کوینومی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین والت‌های ارزی در دو نسخه دسکتاپ و موبایل ارائه شده است. این کیف پول قابلیت پشتیبانی از حدود ۱۰۰۰ توکن را دارد. این والت ارزی تا کنون هک نشده است و به همین خاطر از اعتبار زیادی بین کاربران برخوردار است. کوینومی در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و اکنون می‌تواند یکی از گزینه‌های مطمئن برای استیک کردن ارز دیجیتال سوشی باشد.

بهترین کیف پول‌ های نرم افزاری ارز دیجیتال سوشی

علاوه بر دو مورد قبل، گزینه‌های دیگری از والت‌های نرم‌افزاری وجود دارند که از رمز ارز سوشی پشتیبانی می‌کنند. فراموش نکنید که کیف پول‌های نرم افزاری نمونه‌های مختلفی دارند و هنگام دانلود کردن آن‌ها باید مطمئن باشید تا نسخه تقلبی آن را نصب نکنید.

لومی (lumi)

یکی از کیف پول های سوشی، والت نرم افزاری لومی است. لومی به عنوان یک والت چند ارزی، از چیزی حدود ۱۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه این والت در دو نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایل (برای اندروید و IOS) ارائه شده است. کلیدهای خصوصی در کیف پول لومی توسط کاربران آن نگهداری می‌شود و این نکته می‌تواند دلیلی بر امن بودن آن باشد. این والت دارای یک صرافی داخلی است که طبق ادعای تیم سازنده آن، کارمزد معاملات ارزی که در آن انجام شود صفر خواهد بود.

والت لومی

متامسک (Metamask)

متامسک که جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین والت‌های ارزی است نیز جزو یکی از کیف پول های سوشی شمرده می‌شود. این والت در سال ۲۰۱۶ و با هدف آسان کردن استفاده از اتریوم ایجاد شد. بنابراین از اتریوم و تمام توکن‌های ERC-20 پشتیبانی خواهد کرد. متامسک قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را نیز دارد. ضمن اینکه نسخه تحت وب این والت ارزی نیز برای کاربران قابل استفاده خواهد بود.

بهترین کیف پول‌ ها برای نگهداری طولانی مدت ارز دیجیتال سوشی

زمانی که صحبت از نگهداری طولانی مدت یک دارایی دیجیتال می‌شود، اولین چیزی که برای انتخاب کیف پول حائز اهمیت است، امنیت آن است. لذا برای نگهداری و ذخیره طولانی مدت ارز دیجیتال سوشی به سراغ والت‌های سخت‌افزاری می‌رویم که از این توکن پشتیبانی می‌کنند.

لجر نانو (Ledger Nano)

والت‌های سخت افزاری لجر جزو معروف‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های ارز دیجیتال هستند که دارایی کاربران خود را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند. بنابراین دارایی آن‌ها از خطراتی مثل هک شدن، حملات سایبری و… در امان خواهد بود. والت‌های لجر در انواع مختلفی ارائه شده‌اند:

  • Ledger Nano S
  • Ledger Nano X

لجر نانو به عنوان یکی از کیف پول های سوشی می‌تواند انتخاب مناسبی برای نگهداری مقدار زیادی از این دارایی باشد؛ زیرا امنیت بسیار بالایی دارد. اما اگر مقدار دارایی شما کم است، شاید انتخاب این والت خیلی مقرون به صرفه نباشد. زیرا قیمت دستگاه سخت افزاری لجر نانو نسبتا زیاد است.

ترزور مدل وان (Trezor)

یکی دیگر از کیف پول های سوشی، والت سخت‌افزاری ترزور مدل وان است. کیف پول ترزور در دو نوع وان و T ارائه شده است که مدل وان آن از توکن سوشی پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر مقدار زیادی از این توکن را در اختیار دارید و قصد دارید تا در فضایی امن نگهداری کنید، این والت ارزی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کیف پول سخت افزاری لجر

انتخاب بهترین کیف پول سوشی

معمولا هنگام انتخاب یک گزینه از بین چندین گزینه موجود به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم. در این جدول کیف پول های سوشی و مزایا و معایب آن‌ها با یکدیگر مقایسه شده است.

کیف پولمزایامعایب
Ledger Nanoامنیت بالا، پشتیبانی از تعداد زیادی رمزارزقیمت بالا
Lumi Walletپشتیبانی از تعداد زیادی رمزارز، نگهداری کلیدهای خصوصی توسط کاربرانعدم پشتیبانی از تأیید هویت دو عاملی
Coinomiرایگان، کاربری آسان، پشتیبانی از تعداد زیادی رمزارزعدم پشتیبانی از تأیید هویت دو عاملی
Trust Walletرایگان، کاربری آسانفقط در نسخه موبایل
Metamaskپشتیبانی از توکن‌های ERC20، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزنداشتن نسخه موبایل
۱ Trezorقیمت مناسب، امنیت بالاطراحی قدیمی

اگر قصد داشته باشید در بازار ارز دیجیتال سوشی فعالیت کنید، باید کیف پول های سوشی را بشناسید. سپس می‌توانید با توجه به نیازی که دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. والت‌های نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی از توکن سوشی پشتیبانی می‌کنند که هرکدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر والت خود را انتخاب کردید و قصد انجام معامله داشتید، می‌توانید فعالیت ارزی خود را در یک صرافی مطمئن ایرانی مثل صرافی والکس شروع کنید. شما چه والت‌های دیگری برای رمزارز سوشی می‌شناسید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا