اخبار اتریوم

اتریوم می‌تواند رالی بیش از ۴۵ درصدی خود را آغاز کند

تحلیلگری که توانسته بود با موفقیت بر موج صعودی بازار کریپتو در سال جاری سوار شود، سناریویی را برای اتریوم ترسیم کرده که این رمزارز در آن می‌تواند به سطحی که آخرین بار در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ مشاهده شده بود، صعود کند.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، تحلیلگری با نام مستعار دون‌آلت (DonAlt) در یک ویدیو استراتژی تحلیلی به ۵۱،۳۰۰ دنبال‌کننده یوتیوب خود می‌گوید که گاوهای اتریوم باید برای جان گرفتن مومنتوم این پلتفرم قرارداد هوشمند پیشرو، مقاومت ۱،۹۴۰ دلاری را از پیش رو بردارند.

به گفته دون‌آلت، خیز قیمت به بالای ۱،۹۴۰ دلار احتمالاً باعث انتقال اتریوم به سطح ۲،۵۰۰ دلار می‌شود. این سطحی است که آخرین بار در اوایل ماه می ۲۰۲۲، پیش از سقوط بازار در پی فروپاشی اکوسیستم ترا (LUNA) مشاهده کرده بودیم.

۱،۹۴۰ دلار منطقه مقاومتی ما بود که قیمت توسط آن ریجکت شد. اما اگر دوباره به آنجا برگردیم، و حتی اگر به آن نزدیک بشویم، احتمال اینکه بتوانیم به ۲،۵۰۰ دلار برسیم بسیار زیاد است.

این اتفاق معامله کردن را بسیار آسان می‌کند، زیرا اگر حرکتی به سمت بالا داشته باشیم، در واقع می‌توانیم با قیمت بازار خرید کنیم که این بسیار خوب است و همه چیز را قابل معامله‌تر می‌کند.

من از حرکت نزولی متنفر نیستم زیرا باعث ایجاد فرصت‌های معاملاتی بهتری می‌شود…

اگر ما فقط یک کندل خوب از اینجا داشته باشیم، فکر می‌کنم شانس زیادی برای حرکت به سمت اهداف بالاتر وجود دارد.

چارت اتر

اگر چه دون‌آلت یک سناریوی احتمالی صعودی برای اتریوم ترسیم کرده، اما این استراتژیست ارزهای دیجیتال می‌گوید تا زمانی که اتریوم سطح ۱،۹۴۰ دلار را بازیابی نکند یا قیمت بیت کوین تثبیت نشود، احتمالاً این رمزارز هیچ رالی معناداری را شروع نخواهد کرد.

با توجه به تحلیل اتریوم، این رمزارز در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱،۷۴۰ دلار معامله می‌شود و در طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش داشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
dailyhodl
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا