اخبار دوج کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

تریدر مطرح از سیگنال صعودی دوج کوین در نمودار هفتگی خبر می‌دهد

معامله‌گری که پایان بازار نزولی بیت کوین در سال ۲۰۱۸ را پیش بینی کرده بود، می‌گوید که یکی از اندیکاتورهای مومنتوم، سیگنالی صعودی را برای بزرگ‌ترین میم کوین بازار یعنی دوج کوین نشان می‌دهد.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، بلانتز (Bluntz) تحلیلگر مطرح ارز دیجیتال به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X گفت، در نمودار جفت دوج کوین در مقابل بیت کوین (DOGE/BTC) یک سیگنال معکوس صعودی قوی در نمودار هفتگی مشاهده کرده است.

نمودار قیمت دوج کوین به بیت کوین
نمودار قیمت دوج کوین به بیت کوین (DOGE/BTC) تایم فریم هفتگی

بلانتز می‌گوید:

من به نوعی از ورود به بازار DOGE اجتناب می‌کردم، زیرا فکر می‌کردم هیچ‌گاه دوج کوین عملکرد مناسبی نداشته باشد. ولی به تازگی تعداد زیادی واگرایی در چارت هفتگی DOGE/BTC مشاهده کردم. بالاخره ممکن است مجبور شوم مقداری دوج بخرم.

یک واگرایی صعودی اغلب نشان‌دهنده ورود خریداران به یک دارایی هستند، حتی با وجود اینکه روند قیمت نزولی یا خنثی باشد. در حال حاضر ارزش دوج کوین در برابر بیت کوین، ۰.۰۰۰۰۰۲۳ معادل با ۰.۱۶ دلار است.

قیمت دوج کوین
دوج کوین Dogecoin (DOGE)
۹,۲۱۳.۰۰ تومان
$ ۰.۱۵۰ -۰.۱%

خرید و فروش امن، سریع و آسان دوج کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید دوج کوین
نمودار قیمت فایل کوین
نمودار قیمت فایل کوین تایم فریم هفنگی

این تحلیلگر همچنین ارز دیجیتال بومی شبکه فایل کوین (یک شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز) را زیر نظر دارد. به گفته بلانتز، هنوز روزهای اولیه برای FIL است، زیرا این آلت کوین در محدوده انباشت چند ساله خود معامله می‌شود.

در مجموع، با وجود بالا بودن قیمت فایل کوین، هنوز در محدوده انباشت عظیمی قرار دارد. در حال حاضر ارزش فایل کوین ۱۰.۲۳ دلار است که در هفت روز گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۲۴

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا