اخبار اتریوم

کنگره آمریکا ممکن است مسیر نظارتی جدیدی برای اتریوم ترسیم کند

استراتژیست‌های JPMorgan پیش‌بینی کرده‌اند که کنگره آمریکا ممکن است اتریوم را در دسته‌بندی جدیدی با مقررات کمتر و سبک‌تر نسبت به اوراق بهادار قرار دهد یا آن را به عنوان یک کالای قابل معامله در کنار بیت‌ کوین در نظر بگیرد. این تئوری پس از بحث‌های جاری SEC درباره ماهیت اتریوم به عنوان یک اوراق بهادار مطرح شده است.

به گزارش والکس و به نقل از crypto، همانطور که اظهار نظرات مختلف درباره مقررات حاکی بر رمزارزها ادامه دارد، اتریوم در یک تقاطع نظارتی جدید قرار گرفته است. به گزارش The Block، پیش‌بینی جدید استراتژیست‌های JPMorgan، به رهبری نیکولاوس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، نشان می‌دهد که کنگره ممکن است اتریوم را در دسته‌بندی جدیدی نسبت به وضعیت فعلی آن قرار دهد.

به جای قرار دادن اتریوم در کنار بیت‌ کوین به عنوان یک کالای قابل معامله، این ارز دیجیتال ممکن است در دسته‌بندی “دیگری” قرار گیرد و احتمالاً با بار مقرراتی کمتری نسبت به اوراق بهادار مواجه شود.

درک “اسناد هینمن”

مفهوم “دسته‌بندی دیگر” از اسناد هینمن ناشی می‌شود که به تازگی در دعوی قضایی SEC علیه شرکت Ripple Labs افشا شده است. این اسناد به سخنرانی بیل هینمن (Bill Hinman)، مدیر قبلی بخش مالی شرکت‌ها در SEC در سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد که در آن اتریوم را به دلیل “ماهیت لازم برای عدم تمرکز” به عنوان یک اوراق بهادار تعریف نمی‌کند.

با این حال، در این اسناد نگرانی‌های خاص دیگری که توسط برخی مقامات SEC مطرح شده نیز به چشم می‌خورد و به این نکته اشاره دارد که دسته‌بندی توکن‌ها در یک شبکه به اندازه کافی غیرمتمرکز به عنوان دارایی‌های غیر اوراق بهادار، ممکن است باعث ایجاد یک شکاف نظارتی شود. “دسته‌بندی دیگر” به عنوان یک راه حل پیشنهادی برای این مسئله ارائه شده است.

لازم به ذکر است که رئیس SEC، گری گنسلر (Gary Gensler)، از صراحت در بیان اینکه آیا او اتر را به عنوان یک اوراق بهادار در نظر می‌گیرد یا خیر، خودداری کرده است.

گفته‌های قبلی او نشان می‌دهد که تمام ارزهای دیجیتال به جز بیت‌ کوین ممکن است به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شوند، اما تاکنون به طور مستقیم به وضعیت اتر پس از انتشار “اسناد هینمن” پرداخته نشده است.

جی پی مورگان

تأثیر احتمالی این خبر بر روی اتریوم

استراتژیست‌های JPMorgan گفته‌اند که اسناد هینمن ممکن است استدلال اتریوم را در برابر دسته‌بندی به عنوان یک اوراق بهادار تقویت کند. با این حال، آنها به این نکته اشاره کرده‌اند که این موضوع تأثیر مستقیمی بر روی شرکت ریپل که در حال حاضر در یک دعوی قضایی با SEC قرار دارد، نخواهد داشت.

اما اگر ریپل با موفقیت استدلال کند که به آنها اطلاع‌رسانی منصفانه در مورد طبقه‌بندی XRP به عنوان یک اوراق بهادار داده نشده است، این مسئله می‌تواند بر عملکرد آینده اقدامات اجرایی SEC تأثیر بگذارد. دیگر شرکت‌های رمزارزی نیز ممکن است از این رویه استفاده کنند و بگویند که به آنها درباره دسته‌بندی رمزارزهای بومی خود به عنوان اوراق بهادار اطلاع‌رسانی منصفانه‌ای داده نشده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
crypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا