اخبار ارزهای دیجیتال

رییس کمیته بانکداری سنا: کریپتو تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاست

شیراد براون خواستار ممنوعیت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است

این روزها بحث‌ها با محوریت ضدیت با ارزهای دیجیتال در فضای قانون‌گذاری ایالات متحده با جدیت بیشتری دنبال می‌شود. در آخرین نمونه، شیراد براون (Sherrod Brown)، رییس کمیته بانکداری سنای ایالات متحده خواستار ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال شد.

به گزارش والکس و به نقل از BeinCrypto، براون همانند همکارش الیزابت وارن، از فعالان سرسخت مبارزه با ارزهای دیجیتال است. این دو به دنبال ممنوعیت کامل حوزه رمزارز در ایالات متحده هستند.

شیراد براون رییس کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری در سناست. وی در مصاحبه‌ای در روز گذشته با شبکه NBC گفت که وزارت خزانه‌داری و دیگر دستگاه‌های فدرال باید دست در دست یکدیگر دهند و علیه حوزه کریپتو متحد شوند. او در این خصوص افزود:

شاید باید آن را ممنوع کرد البته ممنوع کردن آن بسیار مشکل خواهد بود چرا که با این کار به خارج از مرزها منتقل خواهد شد و خدا می‌داند در آن جا چگونه فعالیت خواهند کرد.

با این حال خشمگین شدن علیه بیت کوین و دیگر دارایی‌های دیجیتال سودی در پی نخواهد داشت. دلیل اصلی دوپاره شدن صرافی FTX (به FTX.com و FTX.US)، نبود سازوکار قانونی مربوط در ایالات متحده بود. در پی این کار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران مجبور به استفاده از صرافی رگوله نشده در خارج از مرزها شدند که در نهایت منجر به از دست رفتن سرمایه‌شان شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا