معرفی رمزارزها

ارز دیجیتال سنسو چیست؟ معرفی کامل رمزارز SENSO

دنیای کریپتوکارنسی علاوه بر پیچیدگی‌های خاص خود، فضاهای هیجان‌انگیز و خارق‌العاده‌ای را در قالب پلتفرم‌های مختلف در اختیار کاربران این بازار قرار می‌دهد. پلتفرم سنسوریم گلکسی (Sensorium Galaxy) تجربه‌ای کاملا متفاوت از دنیای متاورسی را به کاربران خود هدیه می‌دهد. فضایی که کاربران این پروژه در آن قرار دارند، چیزی شبیه به آینده‌ای است که تا همین چند روز پیش برای خود تصور می‌کردیم. در این برنامه، واقعیت مجازی به یک شبیه‌سازی عالی از زندگی واقعی شما تبدیل می‌شود. ارز دیجیتال SENSO نیز به عنوان توکن اختصاصی و بومی این پلتفرم، کارایی‌ زیادی برای کاربران آن خواهد داشت. در ادامه این مقاله به معرفی کامل این دارایی دیجیتال و پلتفرم ارائه دهنده آن خواهیم پرداخت.

معرفی پروژه سنسو

ارز دیجیتال SENSO توکن اختصاصی پروژه‌ای تحت عنوان Sensorium Galaxy است. Sensorium Galaxy یک پلتفرم متاورسی قوی و بسیار جذاب است. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از ابزارهایی مثل عینک‌های VR و AR، تجربه‌های خاص و واقعی جذابی از یک فضای دیگر داشته باشید. در همین ابتدا باید این پس زمینه را داشته باشید که پلتفرم Sensorium Galaxy فضایی متفاوت از تمام آن چیزی که درباره متاورس می‌دانید را در اختیار شما قرار می‌دهد و تجربه‌ای خاص برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

متاورس شبکه‌ای بزرگ و گسترده از شبیه سازی‌های سه بعدی پایدار و جهان‌های مختلف است که به شکل آنی پردازش می‌شود. در این فضا هویت اشخاص، اشیا فیزیکی، سیستم‌های پرداخت و … پیوستگی خود را حفظ می‌کنند. همچنین افراد متعدد زیادی می‌توانند به شکل مجازی مشارکت داشته باشند؛ بدون اینکه نیاز باشد در مکان فیزیکی خاصی حضور پیدا کنند. این عبارت مفهوم کلی متاورس را بیان می‌کرد. حال پروژه سنسوریم گلکسی یکی از بهترین پروژه‌های متاورس محسوب می‌شود. ارز دیجیتال SENSO نیز به عنوان توکن اختصاصی این پروژه در بازار کریپتو عرضه شده است.

سنسوریم گلکسی

پروژه سنسوریم گلکسی بر بستر شبکه پالیگان (Polygon) ایجاد شده است؛ عموما پروژه‌هایی که بر محور متاورس در حال فعالیت هستند به بستری نیاز دارند که برای توسعه و پیشرفت گسترده مناسب باشد. پالیگان به عنوان راهکار لایه دوم اتریوم، راهی برای بهبود مقیاس‌پذیری، کاهش هزینه و افزایش سرعت است. بنابراین ساختار بهبودیافته و کاربران بیشتر این پلتفرم مواردی قابل توجیه و کاملا منطقی هستند. این پروژه در حال حاضر در نسخه‌های مرورگر دسکتاپ و نسخه‌های IOS و اندروید برای گوشی در دسترس است.

کاربردها و خدمات پروژه Sensorium Galaxy

در پلتفرم متاورسی Sensorium Galaxy، شما این امکان را دارید تا یک فضای مجازی سه بعدی را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید تنها به تماشای این فضای سه بعدی مشغول شوید.  پلتفرم سنسوریم گلکسی مانندی دروازه‌ای به دنیای متاورس است که شما را از راهی آسان و پر از امکانات به مقصد می‌رساند. شما به عنوان کاربر این پروژه می‌توانید در دنیای متاورس جست‌وجو کنید غرق لذت شوید. ضمن اینکه اگر از عینک‌های واقعیت مجازی استفاده کنید، این لذت چندین برابر خواهد شد.

این برنامه به کاربران خود امکان می‌دهد تا در فضایی ایمن، جهانی و کاملا مقرون به صرفه به بازی‌های همه‌جانبه بپیوندند و از آن لذت ببرند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از ارز دیجیتال SENSO به عنوان توکن اختصاصی این پروژه، به خرید و فروش بلیط‌های NFT بپردازید و به دنبال آن در رویدادهای واقعی حضور داشته باشید.

پروژه Sensorium Galaxy

هدف پروژه Sensorium

ارز دیجیتال SENSO به عنوان توکن اختصاصی یک پلتفرم VR اجتماعی است. اصلی‌ترین هدف این پروژه این است که نحوه تعامل مردم با یکدیگر را بازنگری کند. اما به طور کلی اهداف آن را می‌توان در سه مورد زیر خلاصه کرد:

  • حرکت به‌سوی فرای مرزهای اجتماعی
  • تجربه خلق آنچه در ذهن دارید
  • حرکت از صفحه نمایش‌های کوچک به سمت جهان‌های بی‌نهایت

حال این موارد به چه معنا است؟

در پروژه سنسوریم گلکسی فرقی ندارد که شما در زندگی واقعی چه کسی هستید. زیرا به هر حال می‌توانید هویت واقعی خود را در یک فضای مجازی بسازید و درباره تعاملاتتان با اختیار کامل تصمیم بگیرید. ضمن اینکه در این فضا با میلیون‌ها کاربر دیگر برخورد می‌کنید که هر کدام داستان خود را دارند و شما می‌توانید با آن‌ها ارتباط بگیرید. همچنین امکان آن را دارید که در این محیط مجازی به کنسرت‌ها و نمایش‌های رقص مورد علاقه خود بروید و با اضطراب‌های اجتماعی خود خداحافظی کنید!

تیم توسعه دهنده پلتفرم سنسوریم

برنامه Sensorium و شرکت آن در سال ۲۰۱۸ و توسط فردی به نام میخائیل پروخوروف (Mikhail Dmitrievitch Prokhorov) تأسیس شد. نام او به عنوان یک میلیاردر در میان نام ثروتمندترین مردان جهان قرار دارد. او در سال ۲۰۰۹ نیز به عنوان ثروتمندترین مرد روسیه شناخته شد. میخائیل پروخوروف ثروت اصلیش را از صنعت فلز و آهن به دست آورد. او تحصیلات خود را در رشته فیزیک و فناوری ادامه داده است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی با نام این مرد ثروتمند در حال فعالیت هستند که شرکت سنسوریم گلکسی نیز یکی از آن‌ها است.

مزایای پروژه متاورسی SENSORIUM

ارز دیجیتال SENSO به عنوان یکی از رمزارزهای بازار کریپتو، پشتوانه قوی و خوبی دارد و در دسته توکن‌های حاکمیتی قرار می‌گیرد. منظور از این پشتوانه قوی، همان پلتفرم ارائه دهنده آن است. پلتفرم سنسوریم گلکسی به عنوان یک پروژه منبع باز و غیرمتمرکز، جزو پروژه‌های متاورسی شناخته‌شده و قوی محسوب می‌شود. مدیریت آن جامعه محور است و تصمیم‌گیری‌های مهم با مشارکت کاربران انجام می‌شود. واسطه اصلی این مشارکت نیز SENSO است.

پلتفرم سنسوریم

از جمله مزایای Sensorium می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلتفرمی همراه با دنیاهای هیجان‌انگیز، واقعیت مجازی، کاراکترهای هوش مصنوعی، طراحی‌های خارق‌العاده، بازی‌های همه‌جانبه و …
  • حمایت از شرکت‌هایی مثل Epic Games (شرکتی پیشرو در بازی‌های پرطرفداری مثل Fortnite و …)
  • همکاری و مشارکت با شرکت‌های مطرح جهانی مثل The Night، League و …
  • امکان تعامل و برقراری ارتباط با آواتارهایی با هوش مصنوعی
  • طراحی توکنومیک پیشرفته و قوی با توزیع کم (جهت حفظ ارزش ارز دیجیتال SENSO)

معرفی ارز دیجیتال سنسو و کاربردهای آن

با معرفی رمزارز SENSO متوجه دلیل جذابیت این پروژه خواهید شد. ارز دیجیتال سنسو، توکن بومی و اختصاصی پلتفرم سنسوریم گلکسی است که اتفاقا در موارد متعددی کاربرد دارد. این ارز دیجیتال با استاندارد ERC20 و در بستر پالیگان ارائه شده است. با توجه به ویژگی‌های پالیگان و پلتفرم سنسوریم، از SENSO به عنوان یک توکن ضد تورمی نیز می‌توان یاد کرد؛ زیرا مقدار عرضه در گردش این رمزارز، بر اساس توکن سوزی‌های مرتبی که اتفاق می‌افتد و ارزش بازار به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود. در واقع توکنومیک آن به شکلی طراحی شده است که ارزش ارز دیجیتال SENSO با افت شدید قیمت مواجه نشود.

همان‌طور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم، رمز ارز سنسو یک توکن حاکمیتی است. به این معنا که کاربران پلتفرم سنسوریم می‌توانند با این ارز دیجیتال در تصمیم‌گیری‌های مهم پروژه مشارکت داشته باشند. علاوه بر این موارد کاربردهای دیگری هم دارد؛ برای مثال تمام دارایی‌های موجود در این محیط مجازی با استفاده از توکن سنسو معامله می‌شود. کاربران با در اختیار داشتن این رمز ارز می‌توانند کاراکترهای مجازی را تقویت کنند، در کنسرت‌های مجازی این محیط متاورسی شرکت کنند، در محتوای ممتاز و خاص شریک شوند و … همچنین یکی از کاربردهای مهم دیگر توکن سنسو این است که به کاربران امکان خرید بلیط NFT می‌دهد.

کوین SENSO

ارز دیجیتال SENSO به کاربران پلتفرم سنسوریم این امکان را می‌دهد تا از تمام مزایای این برنامه مثل ایجاد آواتار سفارشی بهره‌مند شوند. شما با داشتن این توکن اختصاصی می‌توانید:

  • آواتارهای سفارشی مورد نظر خود را بخرید.
  • لوازم جانبی موجود در فروشگاه‌های مجازی این فضا را بخرید.
  • به کتابخانه دیجیتال این محیط مجازی دسترسی کامل داشته باشید.
  • در اجرای زنده هنرمندان مشهور جهان شرکت کنید.

عرضه توکن اختصاصی سنسو

ارز دیجیتال SENSO امکان استفاده از تمام خدمات پلتفرم سنسوریم را برای کاربران فراهم می‌کند. اما چگونه می‌توان این دارایی دیجیتال را به دست آورد؟ بر خلاف بسیاری از رمزارزهای موجود در بازار، توکن سنسو را نمی‌توان با ارزهای فیات خریداری کرد. برای به دست آوردن این ارز دیجیتال باید آن را با ارزهای دیگری مثل بیت کوین، اتریوم، تتر و … مبادله کنید. این مبادله توکن در صرافی‌هایی که از SENSO پشتیبانی می‌کنند قابل اجرا خواهد بود.

آخرین توکن سوزی در پلتفرم سنسوریم در آوریل ۲۰۲۱ انجام شد. در این تاریخ عرضه دارایی دیجیتال از ۵.۹ میلیارد به ۱.۷ میلیارد توکن رسید. هدف آن هم برقراری تعادل، جلوگیری از افت شدید قیمتی ارز SENSO و توزیع سالم و استاندارد آن در بازار بود.

ارز دیجیتال سنسو در کدام صرافی لیست شد؟

اشاره کردیم که ارز دیجیتال سنسو تنها با معامله کردن ارزهای دیگر به دست می‌آید. بنابراین نمی‌توانید با ارزهای فیات مختلف آن را خریداری کنید. در وهله اول باید به دنبال صرافی‌هایی باشید که از این دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. در این صورت می‌توانید بر اساس از معاملات پیشنهادی این پلتفرم‌ها استفاده و دارایی خود را به رمزارز سنسو تبدیل کنید.

صرافی‌هایی که از ارز دیجیتال SENSO پشتیبانی می‌کنند شامل موارد زیر هستند:

  • Poloniex
  • KuCoin
  • MXC.COM
  • Bitcoin.com Exchange
  • HitBTC

نکته مهمی که درباره این صرافی‌ها وجود دارد و نباید از آن غافل شوید، تحریم‌هایی است که از سوی کشورهای قدرتمندی مثل آمریکا شامل حال ایران شده و باعث شده تا فعالیت در صرافی‌های بین‌المللی مثل موارد بالا، برای ایرانیان امری غیرقانونی باشد. بنابراین کاربرانی که در ایران هستند با آی پی ایران امکان ورود و معامله در این صرافی‌ها را نخواهند داشت.

SENSO در صرافی کوکوین

برخی افراد از نرم‌افزارهای تغییر آی پی استفاده می‌کنند و معاملات ارزی خود را در صرافی‌های مختلف انجام می‌دهند. این کار خطر بزرگی دارد،‌ اگر به هر دلیلی صرافی مورد نظر متوجه این تغییر آی پی از سوی کاربر خود شود، تمام دارایی‌های او را ضبط می‌کند. بنابراین استفاده از صرافی‌هایی مثل کوکوین، پولونیکس و … برای ایرانیان از خطرات خاصی برخوردار است. پیشنهاد ما استفاده از پلتفرم‌هایی مانند والکس است.

معرفی کیف پول‌های ارز دیجیتال SENSO

توکن SENSO یک رمز ارز با استاندارد ERC-20 است. لازم است معامله‌گران اموال خود را در یک کیف پول ارز دیجیتال مطمئن نگهداری کنند. در این صورت امکان بروز مشکلات و خطرات مختلف تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. کیف پول‌های شناخته شده و معروف زیادی از رمز ارز سنسو پشتیبانی می‌کنند. والت‌های مناسب این ارز به تفکیک شامل موارد زیر می‌شود:

  • کوینومی
  • متامسک
  • تراست والت
  • اتمیک والت
  • کیف پول سخت افزاری لجر

بررسی آینده رمزارز SENSO

قابلیت‌ها و جذابیت‌های پروژه Sensorium به قدری زیاد است که احتمال رشد و پیشرفت آن در سال‌های آتی پیش‌بینی شده است. ارز دیجیتال SENSO که به عنوان توکن اختصاصی این پروژه شناخته می‌شود، یکی از پربازدیدترین رمزارزهای سایت کوین مارکت کپ است. بدین ترتیب بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی تشخیص داده‌اند که این دارایی دیجیتال در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از دارایی‌های محبوب فعالان بازار کریپتو تبدیل خواهد شد.

سیستم عرضه و توزیع توکن سنسو و توکن سوزی‌هایی که به شکل مرتب در این پلتفرم انجام می‌شود، باعث شده ارزش این دارایی دیجیتال نسبت به بسیاری از ارزهای دیگر ثبات بیشتری داشته باشد. در همین راستا بسیاری از سایت‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌هایی درباره ارز SENSO انجام داده‌اند.

سایت DigitalCoinPrice، قیمت ارز دیجیتال سنسو را در سال ۲۰۲۵ حدود ۵.۱۲ و در سال ۲۰۲۸ تقریبا ۱۰ دلار پیش‌بینی کرده است. همچنین سایت wallet investor نیز پیش‌بینی کرده است که ارزش این ارز دیجیتال تا انتهای سال ۲۰۲۶ به چیزی حدود ۱۱.۵ دلار خواهد رسید. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که ارز دیجیتال سنسو در میان رمزارزهای موجود در بازار، جزو ارزهای آینده‌دار محسوب می‌شود.

شما به عنوان فردی علاقه‌مند به حوزه کریپتوکارنسی یا فردی فعال در این بازار، بهتر است فعالیت خود را در فضایی امن و پیشرفته شروع کنید. یک صرافی باکیفیت و مطمئن ایرانی می‌تواند چنین فضایی را در اختیارتان قرار دهد. صرافی والکس در زمینه افزایش آگاهی و دانش کریپتویی و انجام معاملات ارزی آماده خدمت رسانی به کاربران خود است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا