کیف پول

لیست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال XCarnival با نماد XCV

هر کدام از رمزارزهای موجود در بازار کریپتو خصوصیات ویژه خود را دارند. به همین دلیل است که قبل از شروع هرگونه فعالیت ارزی، ابتدا باید تمام موضوعات مرتبط با آن مورد بررسی قرار بگیرد. ارز دیجیتال ایکس کارنیوال یکی از رمزارزهای شناخته شده در دنیای کریپتو است. برای نگهداری، خرید یا فروش این رمز ارز باید از والت‌های سازگار با آن استفاده کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین نمونه‌های کیف پول ایکس کارنیوال آشنا کنیم.

لیست کیف پول‌های ارز دیجیتال XCarnival

XCarnival نام یک پلتفرم غیرمتمرکز در حوزه کریپتوکارنسی است که امکان خرید و فروش کالا، خدمات یا سرمایه‌گذاری در انواع دارایی‌های دیجیتال دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ارز دیجیتال اختصاصی این پلتفرم XCarnival نام دارد که با نماد اختصاری XCV شناخته می‌شود.این توکن، یک ارز دیجیتال دیفای است. اصلی‌ترین هدف این دارایی دیجیتال، حذف واسطه‌ها و شرکت‌های متمرکز در دنیای مالی بین‌المللی است.

XCV یک دارایی غیر قابل تکثیر و غیر قابل تعویض بر بستر بلاکچین اتریوم و استاندارد ERC20 است. بنابراین طیف گسترده‌ای از والت‌ها، آن را پشتیبانی می‌کنند در ادامه لیست کیف پول ارز دیجیتال مناسب این ارز را همراه با میزان سختی یا آسانی مشاهده خواهید کرد.

  • مای اتر والت (کاربری آسان)
  • اتمیک والت (کاربری آسان)
  • کوین بیس (کاربری آسان)
  • لجر (کاربری سخت)
  • کیپ کی والت (کاربری سخت)
  • بیت فای والت (کاربری متوسط)

کیپ کی والت (KeepKey)

یکی از انواع کیف پول ایکس کارنیوال، والت سخت افزاری کیپ کی است. بعد از ترزور و لجر، کیپ کی سومین گزینه سخت افزاری محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۵ ارائه شد. این کیف پول از تعداد محدودی توکن ERC20 پشتیبانی می‌کند و رمز ارز XCarnival نیز جزو یکی از آن‌ها است. امنیت آن مانند هر گزینه سخت افزاری دیگری زیاد و مثال‌زدنی است. ضمن اینکه قیمت آن نیز نسبتا مناسب است و کاربری آسانی دارد.

KeepKey

بیت فای (BitFi)

یکی دیگر از والت‌های سخت افزاری که از رمزارز XCarnival پشتیبانی می‌کند، بیت فای (BitFi) است. امنیت بسیار خوبی دارد؛ زیرا کنترل و دسترسی کامل کلیدهای خصوصی بر عهده خود کاربران است. ضمن اینکه از سیستم لاگین دومرحله‌ای نیز برخوردار است. BitFi به عنوان یکی از انواع کیف پول ایکس کارنیوال، قیمت و کارایی مناسبی دارد. رتبه آن میان والت‌های سخت افزاری ۸ است و می‌تواند انتخاب خوبی برای نگهداری از دارایی‌های دیجیتال شما باشد؛ زیرا از تعداد رمزارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند.

لجر (Ledger)

لجر، جزو والت‌های نام آشنا در دنیای کریپتوکارنسی است و طرفداران زیادی هم دارد و می‌تواند امنیت سرمایه دیجیتال شما را به طور کامل حفظ کند. این گزینه به عنوان یکی از انواع کیف پول ایکس کارنیوال از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می‌کند. قیمت آن نسبت به پلتفرم‌های نرم افزاری، گران‌تر است و کاربری نسبتا سختی دارد. لجر در سه مدل نانو اس، نانو ایکس و STAX تولید شده است که هر کدام به ترتیب نسخه‌های پیشرفته‌تری نسبت به مدل قبلی خود هستند.

مبادله یک ارز دیجیتال زمانی منجر به کسب سود می‌شود که ابتدا شناخت کافی از آن رمزارز و سپس اطلاعات کافی از Wallet و صرافی‌های پشتیبانی کننده از آن دارایی داشته باشید. حال که مشغول معرفی انواع کیف پول ایکس کارنیوال هستیم، اگر نسبت به مفهوم این دارایی ابهاماتی در ذهن خود دارید بهتر است به مقاله ایکس کارنیوال چیست مراجعه کنید.

مای اتر والت (MyEtherWallet)

مای اتر والت

مای اتر والت (MyEtherWallet) یک گزینه نرم افزاری معروف و شناخته‌شده است که می‌توان در هر مکان و زمانی به آن دسترسی داشت. زیرا در دسته والت‌های مبتنی بر وب قرار دارد. این پلتفرم منبع باز و رایگان است که از تمام توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل است که از آن به عنوان کیف پول ایکس کارنیوال نیز می‌توان یاد کرد. MyEtherWallet در میان دیگر گزینه‌ها از امنیت نسبتا خوبی برخوردار است و وظیفه ذخیره کلیدهای خصوصی کاربران را به خودشان واگذار کرده است. ضمن اینکه امکان اتصال به Wallet سخت افزاری را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

اتمیک والت (Atomic Wallet)

اگر به دنبال یک والت نرم‌افزاری با کاربری آسان هستید که از ارز دیجیتال XCV هم پشتیبانی کند، Atomic Wallet انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این پلتفرم از تمام توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته استفاده از برخی امکانات آن نیازمند کارمزد است. امنیت آن نیز مانند اکثر والت‌های نرم‌افزاری حدودا متوسط است. اتمیک در نسخه موبایل برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS و چند نسخه دسکتاپ منتشر شده است.

کوین بیس (Coinbase Wallet)

والتی است که توسط صرافی شناخته‌شده و معروف Coinbase راه‌اندازی شده است. کاربران صرافی می‌توانند اکانت خود در اکسچنج را به حساب کیف پول متصل کنند. این پلتفرم غیر حضانتی است و به کلیدهای خصوصی کاربران خود دسترسی ندارد. از Coinbase Wallet می‌توان به عنوان یک کیف پول ایکس کارنیوال یاد کرد. این والت نرم‌افزاری در دو نسخه موبایل برای سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید و یک افزونه برای مرورگر کروم منتشر شده است.

نگهداری رمزارز XCV در کوین بیس

بهترین کیف پول‌ها برای استیکینگ ارز دیجیتال XCV

کسب سود و درآمد در حوزه کریپتوکارنسی از شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آن‌ها استیک کردن ارزهای دیجیتال است. فرایند استیکینگ (Staking) به ذخیره و فریز کردن سرمایه به منظور کسب سود اشاره دارد. در این روش سرمایه‌گذاران بخشی از دارایی خود را فریز می‌کنند تا در ازای آن درصد مشخصی سود دریافت کنند. اما همه والت‌های ارز دیجیتال قابلیت پشتیبانی از این فرایند را ندارند. بهترین نمونه‌های کیف پول ایکس کارنیوال که برای استیک کردن این رمزارز مناسب هستند عبارت‌اند از:

  • تراست والت
  • لجر
  • اتمیک
  • مای اتر والت

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری طولانی مدت ارز دیجیتال XCV

بازار کریپتوکارنسی، بازار ریسک‌ها و خطرات احتمالی است. لازمه بقا و رشد در این بازار این است که از دارایی‌های خود به هر میزانی که هستند به خوبی محافظت کنید تا در اثر خطراتی مثل هک، فیشینگ و … از دست نروند. در همین راستا عموما تریدرها و سرمایه‌گذارانی که به طور مداوم در این بازار فعالیت دارند به دنبال فضایی امن برای نگهداری طولانی‌مدت دارایی خود هستند. کیف پول‌های سخت افزاری همیشه انتخاب خوبی در این موارد خواهند بود. زیرا امنیت بالایی دارند و کنترل صد درصد سرمایه بر عهده خود کاربر است. در همین راستا بهترین نمونه‌های کیف پول ایکس کارنیوال که برای نگهداری طولانی مدت این دارایی مناسب باشد شامل این موارد می‌شود:

  • لجر
  • کیپ کی
  • بیت فای
والت سخت افزار لجر

انتخاب از لیست کیف پول XCV

یک تریدر حرفه‌ای باید متناسب با نوع و میزان دارایی، شرایط، موقعیت جغرافیایی، استراتژی معاملاتی و بودجه خود Wallet ارز دیجیتال امن و مطمئن انتخاب کند. در این مقاله نمونه‌هایی از کیف پول ایکس کارنیوال معرفی شد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود بودند. در جدول زیر مزایا و معایب این والت‌ها را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

نام کیف پولمزایامعایب
Keepkey walletامنیت بالا، قیمت نسبتا مناسبمحدودیت در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال، سنگین بودن نسخه فیزیکی، کارایی سخت
Bitfi walletامنیت بالا، چند ارزی بودن، کارایی نسبتا آسانقیمت بالا، دسترسی سخت به دلیل نسخه فیزیکی آن
Ledgerامنیت بالا، پشتیبانی از تعداد زیادی رمزارز، قابلیت استیکینگقیمت بالا، کارایی سخت
Myetherwalletرایگان، سازگاری با والت‌های سخت افزاری لجر و ترزور، پشتیبانی از تمام توکن‌های ERC20، قابلیت استیکینگامنیت کم و مستعد حملات هک، کارایی متوسط، عدم پشتیبانی از بیت کوین
Atomic walletچند ارزی، کاربری آسان، دسترسی آسان، قابلیت استیکینگ، عدم سخت‌گیری در احراز هویتامنیت نسبتا کم، عدم سازگاری با والت‌های سخت افزاری
Coinbase walletچند ارزی، کاربری آسانحساسیت بالا در احراز هویت، امنیت کم

حال با دانستن تمام این موارد تصمیم‌گیری آسان‌تر و البته درست‌تری خواهید داشت. تمام والت‌هایی که از توکن‌های ERC20 پشتیبانی کنند، با ارز دیجیتال XCV نیز سازگار خواهند بود. در این مقاله چند نمونه از انواع کیف پول Xcarnival معرفی شد. به‌نظر شما بهترین گزینه کدام است؟ تجربه استفاده از کدامیک را دارید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
atomicwallet.io
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا