اخبار شیبا اینو

خرید سنگین یک نهنگ شیبا؛ نهنگ‌های وفادار روند شیبا را صعودی می‌کنند؟

نهنگی ۲.۸ تریلیون عدد شیبا اینو خریداری کرد. به شکل کلی وفاداری نهنگ‌ها به این ارز خدشه‌ناپذیر بوده است.

بیش از یک سال از زمان بیشینه قیمتی شیبا اینو می‌گذرد و هنوز نهنگ‌های این توکن در مواجهه با رفتار قیمت نزولی آن صبوری پیشه کرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، شواهد این وفاداری بار دیگر در روز گذشته مشاهده شد. یکی از برترین نهنگ‌های ارز دیجیتال شیبا در تراکنشی شگفت‌انگیز، ۲.۸ تریلیون عدد شیبا خریداری کرد. در زمان نگارش این مطلب، این مقدار توکن ۲۶.۱۲ میلیون دلار برای خریدار تمام می‌شود.

شایان ذکر است که این نهنگ ارز دیجیتال، به خرید شیبا در مقادیر بسیار زیاد شهره است. بررسی کیف پول این فرد نشان می‌دهد که او در ماه گذشته نیز ۱۳۰ میلیارد شیبا خریداری کرده بود.

با وجود این خرید، SHIB نشان داد که همچنان وضعیت فوق‌العاده‌ای ندارد. قیمت شیبا علی‌رغم این فشار خرید، تنها ۱.۵۷ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته است.

با این حال، شاخص MACD در نمودار قیمت روزانه از احتمال بازیابی قیمت صعودی این ارز خبر می‌دهد.

نمودار قیمت شیبا اینو
نمودار قیمت شیبا اینو

این به دلیل بسته شدن میانگین متحرک نمایی ۱۲ تا ۲۶ در بالای هیستوگرام است. با این حال، قدرت فروشندگان (رنگ نارنجی) و خریداران (رنگ آبی) کمتر از حد وسط بود.

چارت بالا نشان می‌دهد که این دو شاخص، به سمت نقطه مثبت در حال حرکتند. از این رو امکان تغییر به سمت روند صعودی وجود دارد؛ به خصوص که قدرت خریداران تا حدودی بالاتر از قدرت فروشنده‌هاست.

شاخص OBV در سوی دیگر نزدیکی به منطقه صعودی را تایید می‌کند. بنابراین افزایش قیمت می‌تواند منجر به افزایش شدید فشار خرید شود.

نرخ ورود و خروج شیبا به صرافی‌ها
نرخ ورود و خروج شیبا به صرافی‌ها

شاخص‌های درون زنجیره‌ای (on-chain) نشان می‌دهند که جریان ورود شیبا به صرافی‌ها کاهش شدیدی داشته است. بنا بر داده‌های سرویس Santiment، ورودی صرافی‌ها ابتدا در روز ۸ دسامبر به ۲۲۳ میلیارد رسید و سپس در زمان انتشار این مطلب به ۲۵.۱۶ میلیارد کاهش یافته است.

یک توضیح احتمالی برای این امر می‌تواند عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران از فروش توکن باشد. از این رو ممکن است شاهد فشار فروش کمتری در ادامه باشیم. در سوی مقابل، میزان خروج شیبا از صرافی‌ها به ۱۷.۷۴ میلیارد عدد کاهش یافت. از آن جا که این شاخص نیز نزولی است، می‌توان استدلال کرد که فشار خرید نیز چندان استثنایی نبوده است. بنابراین روند احتمالی برای شیبا، باقی ماندن در محدوده ۰.۰۰۰۰۹ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۳

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا