تحلیل ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال ۲CRZ چگونه است؟ پیش بینی آینده ارز ۲crazyNFT

پلتفرم و ارز دیجیتال ۲CRZ، به‌صورت اختصاصی برای رقابت‌های ورزشی الکترونیک یا eSport طراحی و توسعه داده شده‌اند و روی بلاک چین بایننس مستقر هستند. آشنایی با آینده تو کریزی ان اف تی (۲CRZ)، تیم توسعه‌دهنده، پیش بینی قیمتی و ایده‌های آن می‌تواند به یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه تبدیل شود. گیمرهایی که علاقه‌مند به بازی‌های مبتنی بر بلاک چین هستند، می‌توانند از این پلتفرم و انواع NFTها برای بازی کردن استفاده کنند.

چه انتظاری از آینده تو کریزی ان اف تی می‌توان داشت و چگونه می‌توان پتانسیل رشد آن را اندازه‌گیری کرد؟ در این مقاله از والکس به سراغ آینده ۲CRZ و کاربردهای برجسته این پروژه رفته‌ایم تا ببینیم که یک گیمر یا سرمایه‌گذار چگونه می‌تواند همراه‌با بازی کردن، سرمایه‌گذاری مناسبی هم داشته باشد.

بررسی آینده 2CRZ

نگاهی به ۲CrazyNFT

پلتفرم تو کریزی ان اف تی، در سال ۲۰۲۰ و به‌هدف ترکیب دنیای گیمینگ و توکن‌های غیر قابل تعویض NFT با استاندارد راه‌اندازی شد. اگر بخواهیم این پلتفرم را در یک جمله کوتاه خلاصه کنیم، باید دو ویژگی بازی‌های آنلاین و ارز دیجیتال را در نظر داشته باشیم. مهم‌ترین خاصیت این پلتفرم، برگزاری رویدادهای رقابتی و ورزشی الکترونیکی است که با عنوان eSport شناخته می‌شوند و پشتوانه آن‌ها NFT است.

آینده تو کریزی ان اف تی به پخش آنلاین و زنده مسابقاتی که در آن برگزار می‌شوند، بستگی دارد؛ چرا که کاربران می‌توانند با تماشای آنلاین بازی‌های رقابتی eSport در این پلتفرم، با هیجان تورنمنت همراه شوند و کسب درآمد هم داشته باشند. قابلیت‌های مهمی در این پلتفرم وجود دارند که آینده این پروژه را تضمین می‌کنند. برای مثال، کاربران می‌توانند علاوه بر بازی و تماشای رقابت‌ها به‌صورت آنلاین، از استیکینگ و استخرهای سرمایه‌گذاری هم بهره‌مند شوند.

کاربران پلتفرم ۲CrazyNFT می‌توانند توکن‌های ارز دیجیتال ۲CRZ را به مزایده بگذارند و آن‌ها را به گیمرهای مشهورتر و رقبا پیشنهاد دهند. برندگان مزایده‌های این پلتفرم، حق بازی به‌عنوان هم‌تیمی و یا رقیب را خواهند داشت و می‌توانند در بازی‌های آینده، دست بالا را داشته باشند. ضمناً امکان دریافت پاداش و بهره‌مندی از آیتم‌های مختلف هم از جمله ویژگی‌هایی است که آینده تو کریزی ان اف تی را تضمین می‌کنند.

پروژه ۲CrazyNFT، مجموعه‌ای از NFTهای ویژه

مهم‌ترین ویژگی پروژه ۲CRZ، مجموعه NFTهای منحصربه‌فردی است که با عنوان بازار ان اف تی یا NFT Marketplace شناخته می‌شوند. در این بازار، هنرمندان، توسعه‌دهندگان، گیمرها و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند در یک پلتفرم واحد جمع شوند و علاوه بر ایجاد توکن محبوب گیمرها، آن‌ها را معامله کنند. همچنین، هر کاربری که NFTهای پلتفرم ۲CRZ را دارد، می‌تواند به بلیط رویدادها یا مسابقات ورزشی الکترونیکی و یا محصولات فیزیکی و دیجیتالی این مجموعه دسترسی داشته باشند.

ای گیمینگ تو کریزی

مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم ۲CrazyNFT

کاربرانی که در این پلتفرم فعالیت می‌کنند، توانایی واریز و برداشت ارز فیات و ارز دیجیتال را به‌صورت هم‌زمان خواهند داشت. همچنین، تجربه کاربری آسان، مشوق‌های فعال ارز دیجیتال و کسب درآمد از طریق بازی‌های ورزشی هم از جمله ویژگی‌های مهم این پلتفرم محسوب می‌شوند. جالب است بدانید اولین پلتفرم بازی آنلاین جهان است که امکان دسترسی به زنجیره هوشمند باینس را هم فراهم می‌کند. البته سه ویژگی اصلی هم برای این پلتفرم نوظهور تعریف شده‌اند که عبارت‌اند از:

۱. بازی‌های مبتنی بر NFTها که امکان دسترسی و شرکت در ایردراپ‌های انصاری ۲CrazyNFT را هم فراهم می‌کنند.

۲. بای‌بک (Buyback)، شکل جدید سرمایه‌گذاری در آینده تو کریزی ان اف تی محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت بای‌بک، در ۵۰ درصد از سود شرکت سهیم شوند. این پروژه در نظر دارد که نیمی از توکن‌های ۲CRZ را از این طریق، بازخرید کند و نیم دیگر را هم بسوزاند. این در حالی است که نیم دیگر توکن‌ها در قالب یک استیبل کوین بین کاربران و سهام‌دار توزیع می‌شود.

۳. شفافیت و پرداخت‌های فوری هم از جمله عوامل موثر بر آینده تو کریزی ان اف تی هستند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی‌های آنلاین، عدم اعتماد گیمرها و کاربران به بازی‌ها، جوایز و آینده پروژه‌های جدید است. پلتفرم ۲CrazyNFT در تلاش است که با پرداخت‌های دقیق، فوری و به‌موقع به گیمرها، دیدگاه آن‌ها را نسبت به بازی‌های آنلاین و مبتنی بر ان اف تی تغییر دهد.

نگاهی به عوامل فاندامنتال ۲CarzyNFT

عوامل فاندامنتال بک ارز دیجیتال شامل فاکتورهایی است که روی ارزش، قیمت و آینده آن تاثیر می‌گذارند. بعضی از آنها شامل عرضه و تقاضا، امنیت شبکه، فناوری‌های به‌کاررفته، استقبال کاربران و رقابت با سایر پروژه‌ها هستند. برای این‌که بتوان در مورد آینده تو کریزی ان اف تی تصمیم درستی گرفت، باید شاخص‌های فاندامنتال و تحلیل ۲CRZ را هم مورد بررسی عمیق قرار داد.

تکنولوژی به‌کاررفته در پروژه ۲CRZ

مهم‌ترین تکنولوژی به‌کاررفته در این پروژه، فناوری eSport Gaming Technology است. هدف اصلی این فناوری، بهبود عملکرد گیمرها در بازی‌های ورزشی الکترونیکی است که پیش از این در بازی‌های المپیکی و برای بررسی بعضی از حرکات ورزشکاران استفاده شده بود. در حال حاضر، بیش از ۳۸۰ میلیون نفر در جهام، ورزش‌های الکترونیکی یا Esports را به‌صورت آنلاین و حضوری تماشا می‌کنند. برای مثال، تعداد تماشاگران فینال بازی‌های الکترونیکی League of Legends در سال ۲۰۱۶، حدود ۴۳ میلیون نفر تماشاگر داشت که بیشتر از تماشاگران بازی فینال NBA 7 در همان سال با ۳۱ میلیون بیننده بود.

آینده تو کریزی ان اف تی با فناوری Esport رابطه مستقیمی دارد. چرا که به کاربران این اجازه را می‌دهد که به‌جای تماشای یک رویداد به‌صورت فیزیکی، آن را در محیط مجازی و در کنار همدیگر تماشا کنند. احتمالاً تصور این‌که یک نفر در حال تماشای یک رقابت ورزشی ویدیویی است، کمی غیر قابل درک باشد، اما به این مسئله فکر کنید که تماشای یک بازی ورزشی رقابتی به‌صورت آنلاین با امکان کسب درآمد چقدر جالب است.

امنیت شبکه

امنیت و پشتوانه اصلی پلتفرم ۲CrazyNFT توسط Ferrum Network تامین می‌شود. به‌واسطه این شبکه است که کاربران می‌توانند به‌صورت مطمئن و آزاد به معاملات ارز دیجیتال مشغول شوند. Ferrum یک بلاکچین خدماتی از نوع cross-chain است که از قابلیت‌های دنیای غیر متمرکز دیفای بهره‌مند شده و در زمینه اضافه کردن ابزارهای مخصوص توکن‌ها و ارائه خدمات مشاوره‌ای به پروژه‌های کریپتوکارنسی تخصص دارد.

میزان عرضه و تقاضا در بازار

در حال حاضر، بیش از ۱۵۳ میلیون و ۴۷۰ هزار واحد ۲CRZ در گردش است و مجموع عرضه این ارز دیجیتال ۴۹۷ میلیون و ۶۲۰ هزار واحد برآورد می‌شود. به‌طور کلی، اطلاعات مربوط به عرضه و تقاضای این ارز عبارتند از:

سقف یا حداکثر عرضه: برابر با ۵۰۰ میلیون واحد

حجم معاملات یا Trading volume: برابر با ۶۵.۲۴۸ دلار که یکی از عوامل تاثیرگذار روی آینده تو کریزی ان اف تی محسوب می‌شود

مقادیر اولیه: ۲۰ میلیون FDMC دلار

فروش عمومی: ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار (۲.۷۵ درصد از حداکثر عرضه)

تیم توسعه‌دهنده

تیم دونفره توسعه‌دهنده پلتفرم ۲CRZ، دیالان کی (Dylan K) و آرتور جی (Arthur G) هستند. دیالان کی، فعالیت خود را در حوزه آنالیز سیستم، مدیریت پروژه و کار روی پروژه‌های سرمایه‌گذاری از سال ۲۰۰۸ و در شرکت Ness شروع کرد. او پس از فعالیت در شرکت‌هایی همچون MalamTeam Ltd، Advantech Technologies، HP، Blockchain Technologies Limited و کارآفرینی در حوزه کریپتوکارنسی، در سال ۲۰۲۱ اقدام بنیان‌گذاری و خلق آینده تو کریزی ان اف تی کرد.

آرتور جی هم به‌عنوان هم‌بنیان‌گذار این پلتفرم، سابقه فعالیت در پروژه‌های مبتنی بر NFT را دارد و البته اطلاعات چندان زیادی در مورد سابقه کاری او در دسترس نیست. در کل، پروژه ۲CrazyNFT یکی از پروژه‌هایی است که تیم توسعه‌دهنده و بنیان‌گذار ان متشکل از افراد حرفه‌ای و دارای سابقه مرتبط با دنیای کریپتوکارنسی به‌خصوص بازار توکن‌های غیرمثلی است.

تیم ارز تو کریزی

شرکای ۲CrazyNFT

آینده تو کریزی ان اف تی به شرکای تجاری و هم‌پیمانان اقتصادی آن هم بستگی دارد. این پلتفرم توسط شرکت‌هایی همچون ICO Pantera، Marshland، STL Digital Asset Strategies، Exnetwork Capital، Twin Apex Capital، Stakely، magnus Capital، GD10 Ventures، AU21، X21، Dark Pool، Chronos و غیره پشتیبانی می‌شود. همچنین علاوه بر شرکای این پلتفرم باید به مشارکت به اینفلوئنسرهایی مثل Sky wee، Purr Gaming، Reirachuu و Incendio هم اشاره کرد که در حوزه فناوری eSport نقش پررنگی دارند.

تحلیل توکنومیک

توکن ۲CRZ، برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و در ابتدا روی پلتفرم اتریوم قرار گرفت. عرضه فعلی این ارز دیجیتال برابر با ۴۹۷ میلیون و ۶۲۰ هزار واحد با ۱۵۳,۴۷۰,۵۶۹ کوین در گردش است. در حال حاضر، ارز دیجیتال ۲CRZ در رتبه ۱۹۰۹ بازار کریپتوکارنسی ایستاده است و ارزش بازار آن برابر با ۲۳۹,۶۰۷ دلار است. بیشترین قیمتی که این ارز دیجیتال با آن معامله شده، ۰.۱۵۴۱ دلار و کم‌ترین قیمت آن هم برابر با ۰.۰۰۱۳۶۸ دلار است.

تجزیه و تحلیل قیمتی و پیش‌بینی آینده تو کریزی ان اف تی

برای این‌که بتوانید در مورد آینده تو کریزی ان اف تی تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشید، لازم است که نگاهی به پیشبینی قیمت این ارز دیجیتال در سال‌های جاری بیندازید. این جدول، با توجه به پیشبینی قیمتی ارز ۲CRZ و اطلاعات سایت priceprediction.net از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰ گردآوری شده است:

سالحداکثر قیمت (به دلار)متوسط قیمت (به دلار)حداقل قیمت (به دلار)
۲۰۲۳۰.۰۰۲۰.۰۰۲۰.۰۰۲
۲۰۲۴۰.۰۰۳۰.۰۰۳۰.۰۰۳
۲۰۲۵۰.۰۰۵۰.۰۰۴۰.۰۰۴
۲۰۲۶۰.۰۰۷۰.۰۰۶۰.۰۰۶
۲۰۲۷۰.۰۱۰۰.۰۰۹۰.۰۰۹
۲۰۲۸۰.۰۱۵۰.۰۱۳۰.۰۱۳
۲۰۲۹۰.۰۲۲۰.۰۱۹۰.۰۱۹
۲۰۳۰۰.۰۳۳۰.۰۲۷۰.۰۲۶

می‌توان به آینده تو کریزی ان اف تی برای سرمایه‌گذاری امیدوار بود؟

سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال ۲CRZ بیشتر برای افرادی مناسب است که به بازار NFT و همچنین بازی‌های مبتنی بر بلاکچین علاقه‌مند هستند. آینده تو کریزی ان اف تی نشان می‌دهد که رشد قیمتی محسوس آن در سال‌های آینده تا حدودی امیدوارکننده است. همچنین، امکان دسترسی به زنجیره بایننس از طریق پلتفرم ۲CrazyNFT وجود دارد.

روند و تغییرات قیمتی در آینده تو کریزی ان اف تی به توسعه پروژه آن و شرایط بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد. در بازارهای بی‌ثباتی مثل کریپتوکارنسی مهم‌ترین نکته این است که خودتان به‌عنوان سرمای‌گذار روی آن تحقیق کنید. همچنین اطلاع داشتن از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال و تغییرات قیمتی کمک می‌کند تا تصمیم هوشمندانه‌ای بگیرید. نظر شما درباره این پروژه و آینده آن چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coinmarketcap.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا