معرفی رمزارزها

ارز دیجیتال ۲CRZ چیست؟ معرفی کامل رمز ارز ۲crazyNFT

گستردگی ارزهای دیجیتال از اقیانوس بزرگ‌تر است و برای هر ایده‌ی جذابی، توکنی وجود دارد. ارز دیجیتال ۲CRZ نیز متولد شده تا به رویای گیمرها رنگ واقعیت بزند؛ رویای شرکت در رقابت‌های ورزش الکترونیک (eSport) و بازی کردن در کنار برترین گیمرهای جهان. اما چه آینده‌ای در انتظار این پروژه است؟ آیا رمز ارز ۲crazyNFT پتانسیل رشد و پیشرفت را دارد؟ مزایا و معایب آن چه مواردی هستند؟ با ما همراه باشید تا در بلاگ والکس این ارز دیجیتال را بررسی کنیم.

معرفی پروژه ۲Crazy؛ یک رویای دیوانه‌وار

۲Crazy به‌عنوان ترکیبی از جهان گیمینگ و توکن‌های NFT فعالیت خود را از سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است. در واقع ۲Crazy یک بازار بازی‌های آنلاین و مولتی‌پلیر است که به گیمرها این اجازه را می‌دهد تا به‌عنوان هم‌تیمی یا رقبای گیمر محبوب خود بازی کنند. در واقع پروژه ۲Crazy یک پلتفرم آنلاین مسابقات ورزش الکترونیک (eSport) است که از توکن‌های NFT نیز استفاده می‌کند. همچنین مسابقات این پلتفرم در سرتاسر جهان به‌صورت زنده پخش شده تا هیجان مسابقات به اوج خود برسد.

آشنایی با ارز دیجیتال ۲CRZ

ارز کریزی با نماد ۲CRZ توکن بومی پلتفرم ۲crazyNFT است و روی شبکه بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند.ابن ارز دروازه‌ای برای ورود به جهان ۲crazy است و در عملکردهای این پلتفرم کاربرد دارد. به‌عنوان مثال گیمرها می‌توانند با استفاده از این توکن در مزایده‌ها به دیگر رقبا یا بازیکنان بزرگ و مشهور پیشنهاد داده و برنده شوند، در نهایت برنده‌ی مزایده حق بازی به‌عنوان هم‌تیمی یا رقیب بازیکن موردنظر خود را دریافت خواهد کرد. علاوه‌بر این، هولدرهای توکن نیز با دریافت آیتم‌ها و هدایای مختلف پاداش می‌گیرند.

توکن 2CRZ

عرضه‌ی کل ارز دیجیتال ۲CRZ معادل ۵۰۰ میلیون واحد است و در زمان نگارش این مقاله هر واحد از این ارز ۰.۰۰۱۶ دلار قیمت دارد. عرضه‌ اولیه‌ی رمز ارز ۲crazyNFT با اجرا روی پلتفرم‌های Ignition و Trustpad و در ژوئن ۲۰۲۱ انجام شد.

بررسی نقش توکن‌های NFT در پروژه توکریزی

توکن‌های NFT نقش بهبود تجربه گیمینگ و ایجاد انگیزه‌ در بین بازیکنان را برعهده دارند. در واقع این ارز مجوز بازی با گیمرهای بزرگ است. به‌عنوان مثال هر گیمر برای شرکت در مسابقات باید حداقل یک توکن NFT از مجموعه ۲crazy را در اختیار داشته باشد. پس از مسابقه این توکن سوزانده شده و کاربر باید توکن جدیدی را خریداری کند.

کاربران برای دریافت NFT این پلتفرم باید ارز دیجیتال ۲CRZ را هولد کرده تا به حراجی توکن‌های ان اف تی راه پیدا کنند. درصورت برنده شدن در مناقصه، ارز به کاربر اعطا شده و بازیکن حق شرکت در تورنمنت‌ها را به‌دست می‌آورد. همچنین بازیکنان می‌توانند دارایی‌های این مجموعه را خریدوفروش کرده تا از این راه نیز درآمد داشته باشند.

۲crazy چه اهدافی دارد؟

این پروژه در پی آن است که نه‌تنها تجربه‌ی گیمینگ را ارتقا داده بلکه بهترین خاطره‌ی ممکن را برای گیمرها خلق کند. ۲crazy قصد دارد تا مسابقات eSport جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌های روز دنیا را برگزار کرده تا بازی‌کنندگان از سرتاسر دنیا در این تورنمنت‌ها شرکت کنند. همچنین برنامه دارد تا مشهورترین استریمرها، یوتیوبرها و گیمرها را به پلتفرم خود دعوت کرده تا بازیکنان عادی بتوانند با آنها بازی کنند. با اینکار مخاطبان بیشتری این پلتفرم را دنبال خواهند کرد.

سرمایه‌گذاران پروژه ۲CRAZY

تاکنون شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری زیر روی پروژه ۲CRAZY سرمایه‌گذاری کرده‌اند:

  • Marshland Capital
  • Twin Apex Capital
  • ICO Pantera
  • Exchange.bitcoin.com
  • MDA Capital
  • MXC
  • Magnus Capital
  • Megala Ventures

علاوه‌بر این موارد، چند صندوق دیگر نیز از این پروژه حمایت کرده‌اند. بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار این پروژه صندوق Marshland Capital است.

2CrazyNFT و Marshland Capital

این شرکت قصد دارد تا با سرمایه‌گذاری در این پروژه چهره‌ی صنعت گیمینگ را برای همیشه تغییر دهد. ۲crazy به‌طور مداوم از این صندوق بودجه دریافت کرده و موظف است تا زیرساخت‌های پلتفرم خود را توسعه دهد.

بنیان‌گذاران رمز ارز ۲crazyNFT

پروژه ۲crzayNFT از سوی دیلای کی (Dylan K) و آرتور گتزینگر (Arthur Getzinger) راه‌اندازی شده است. در حال حاضر دیلان مدیرعامل این پروژه بوده و از سال ۲۰۱۳ تاکنون در صنعت بلاکچین فعالیت کرده است. همچنین Dylan به مدت ۱ سال در شرکت بزرگ hp نیز فعال بوده. آرتور گتزینگر به مدت ۵ سال به‌عنوان  مدیرعامل پروژه Alvision فعالیت کرده و هم‌اکنون به‌عنوان دستیار مدیرعامل و هم‌بنیانگذار در پروژه ارز دیجیتال ۲CRZ حضور دارد.

چه چیزی ۲crzayNFT را منحصربه‌فرد می‌کند؟

این پروژه‌ با ایده‌ای بسیار جذاب متولد شد و مزایای قابل‌توجهی دارد. در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم.

فعالیت بر اساس توکن‌های NFT

NFTها با ترند شدن جهان ارزهای دیجیتال و بلاکچین را تکان دادند. پروژه‌ی ۲crzayNFT بر اساس این آنها ایجاد شده و نقشی گسترده برایشان در این پلتفرم تعریف شده است. با ترند شدن مجدد توکن‌های NFT، این پروژه نیز شانس چشمگیری برای ترند شدن خواهد داشت.

برنامه بازخرید فوق‌العاده

۲crazy یک برنامه بازخرید راه‌اندازی کرده تا کاربران در سود این پروژه شریک شوند. در این برنامه ۵۰ درصد از سود شرکت برای بازخرید توکن‌های ارز دیجیتال ۲CRZ استفاده خواهد شد و نیمی از توکن‌های بازخرید شده سوزانده می‌شوند تا عرضه‌ی رمز ارز ۲crazyNFT کاهش یابد. همچنین ۵۰ درصدباقی‌مانده‌ی آن در قالب استیبل کوین بین سهامداران توزیع می‌شوند.

رمز ارز 2crazyNFT

شفافیت بی‌نظیر

یکی از مشکلات جوامع گیمینگ، بی‌اعتمادی به پلتفرم‌های مختلف است چرا که بسیاری از سایت‌های گیمینگِ کلاهبردار با ذخیره اطلاعات شخصی کاربران از آنها سوءاستفاده می‌کنند. این پروژه آمار و داده‌های خود را با کاربران به اشتراک گذاشته و در تلاش است تا با پرداخت‌های دقیق و فوری این مشکل را حل کند.

استیکینگ با سود بالا

در سال ۲۰۲۲ پلتفرم تو کریزی تصمیم به فراهم کردن امکان استیکینگ رمز ارز ۲crazyNFT در این پلتفرم گرفت. حداقل مدت استیک این ارز ۳۰ روز و حداکثر مدت زمان آن ۱۸۰ روز است. سرمایه‌گذاری در استخر اتریوم این پلتفرم پاداش ۵۵ درصدی و در استخر بایننس اسمارت چین پاداش ۳۵ درصدی دارد.

ارز دیجیتال ۲CRZ را از کجا بخریم؟

رمز ارز ۲crazyNFT در بسیاری از بزرگ‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز و متمرکز لیست شده است. برای خریدوفروش این رمز ارز و معامله‌ی آن می‌توانید از صرافی‌های زیر استفاده کنید:

همکاری ارز دیجیتال 2CRZ و صرافی کوکوین
  • کوکوین (KuCoin)
  • یونی سواپ (Uniswap)
  • ام ایکس سی (MXC)
  • پنکیک سواپ (PancakeSwap)

متاسفانه به‌دنبال تحریم‌ها و دیگر محدودیت‌ها، امکان احراز هویت در صرافی‌ها برای کاربران ایرانی میسر نبوده و ایرانیان قادر به استفاده از صرافی‌های خارجی همچون کوکوین نیستند. به‌دنبال این حجم از محدودیت‌ها، شاید شما هم نسبت به سرمایه‌گذاری روی ارزهای پرپتانسیل و آینده‌دار بی‌رغبت شوید. اما صرافی والکس ارز دیجیتال ۲CRZ را لیست کرده و می‌توانید به‌راحتی آن را در بستری امن با کارمزد کم خریدوفروش کنید.

رمز ارز ۲CRZ را در چه کیف پولی ذخیره کنیم؟

ارز دیجیتال توکریزی بر بستر شبکه اتریوم فعالیت کرده و به همین خاطر می‌توان آن را روی کیف پول‌های سازگار با اتریوم ذخیره کرد. برخی از بهترین والت‌ها برای ذخیره این توکن به شرح زیر هستند:

  • لجر نانو اس (Ledger Nano S)
  • ترزور وان (Trezor One)
  • اکسودوس (Exodus)
  • کوینومی (Coinomi)
  • متامسک (MetaMask)
  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)
  • ترزور مدل تی  (Trezor Model T)
  • آیم توکن (imToken)
  • سیف پل (SafePal)

چه آینده‌ای در انتظار ارز ۲CRZ است؟

این پروژه روح تازه‌ای به صنعت بازی بخشیده و امکانات جذابی برای بازیکنان فراهم کرده است. همین ویژگی‌ها، روند جذب کاربران جدید و توکن‌سوزی مداوم عوامل مثبتی هستند که در آینده روی قیمت ارز ۲CRZ تاثیرگذار خواهند بود.

 در زمان نگارش این مقاله رمز ارز ۲crazyNFT در سطح قیمت ۰.۰۰۱۶ دلار معامله شده و ارزش کل بازار آن بیش از ۲۵۲ هزار دلار است. کارشناسان وب‌سایت PricePrediction باور دارند که تا سال ۲۰۲۵ حداقل قیمت ۲CRZ به سطح ۰.۰۰۴ دلار خواهد رسید. همچنین آنها باور دارند که این ارز تا سال ۲۰۳۰ به حداقل قیمت ۰.۰۲۵ دلار می‌رسد.

تحلیل‌گران وب‌سایت AMBcrypto نسبت به آینده‌ی ارز کریزی خوش‌بین‌تر هستند، آنها باور دارند که ارز دیجیتال ۲CRZ در سال ۲۰۲۵ در سطح قیمت ۰.۰۶۵ دلار معامله خواهد شد. همچنین آنها پیش‌بینی آنها برای سال ۲۰۲۳۰ نیز محدوده قیمت ۰.۲۴ دلار است. بنابر پیش‌بینی این دو وب‌سایت می‌توان نتیجه گرفت که کارشناسان در انتظار یک آینده‌ی جذاب برای پروژه و رمز ارز ۲crazyNFT هستند.

نظر شما همراهان والکس درباره این ارز چیست؟ صرافی والکس در بستری امن با رابط کاربری آسان این امکان را فراهم کرده تا در ایران با کارمزدی کم به معامله تو کریزی بپردازید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منتشر شده توسط
cryptobullsclub.com
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا