اخبار دوج کوین

۲۰ نهنگ ۳۵۲.۵ میلیون دوج کوین به بایننس منتقل کردند

احتمالا در صرافی بایننس رویداد فروش بزرگی در راه است

DogeWhaleAlert@ که ردیاب برجسته تراکنش‌های دوج‌کوین است، از نقل و انتقالات گسترده این ‌میم‌کوین به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش والکس و به نقل از UToday، این حجم از دوج منتقل شده به صرافی بایننس این معنی را می‌دهد که رویداد فروش بزرگی در این پلتفرم معاملاتی در حال برنامه‌ریزی است یا قبلاً برنامه‌ریزی شده است. این نقل و انتقالات عظیم به صورت ۵۷۸۰۴۲۴۹ دوج، ۱۱۰۹۷۶۳۷۱ دوج و ۱۹۰۸۴۰۷۴۵ دوج با کارمزدی کمتر از سه دوج یعنی کمتر از یک دلار انجام شد. معادل این حجم از دوج به ارز فیات در کل معادل ۲۹.۲ میلیون دلار است. به طور کلی، دوج‌کوین در بین معامله‌گران ارزهای دیجیتال محبوب است و آن‌ها بسته به شرایط بازار از طریق خرید و فروش آن سود می‌برند.

اخیراً قیمت دوج کوین در بازار کاهش یافته است. از روز پنجشنبه، ۲۳ فوریه ۲۰۲۳، قیمت آن بیش از ۸% کاهش یافته و از ۰.۰۸۷۷ دلار به ۰.۰۸۰۷ دلار رسیده است. این افت قیمت بعد از یک افزایش ناگهانی ۵.۴۵ درصدی در عرض یک ساعت به دلیل توییت کردن یک میم مربوط به دوج‌کوین توسط ایلان ماسک رخ داد. در گذشته، حرکات این چنینی از سوی ایلان ماسک باعث رشد طولانی‌مدت بازار دوج می‌شد اما امروزه توییت‌های او باعث رشد کوتاه‌مدت آن شده و به یک افت قیمت شدید ختم می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا