اخبار اتریوم

گاوهای اتریوم سطح ۲ هزار دلاری حرکت کرده بودند، متوقف شدند

رشد قیمت اتریوم پس از رسیدن به سطح روانی ۲۰۰۰ دلار به دلیل کاهش تقاضا متوقف شد.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، اتریوم در ۴۸ ساعت گذشته با ۸/۷ درصد رشد، قبل از رسیدن به ناحیه قیمتی ۲۰۲۴ دلار، توانست اندکی رشد کند. اما پس از رسیدن به این ناحیه، این روند صعودی به دلیل ریجکت شدن قیمت در این سطح، متوقف شد.

این رالی صعودی اتریوم پس از بازگشت بیت کوین به منطقه قیمتی ۲۹ هزار دلار ایجاد شد. با این حال، در زمان نگارش این خبر، فشار فروش در ۲۴ ساعت گذشته باعث کاهش قیمت اتریوم به ۱۹۰۸ دلار شده است. آیا این موضوع باعث می‌شود روند صعودی اتریوم کند شود؟

گاوهای اتریوم در این شرایط برای رشد قیمت به میدان آمده‌اند

چارت اتریوم

اتریوم در اواسط ماه آوریل سال جاری، با رسیدن به سطح ۲۱۲۷ دلار، توانست بیشترین قیمت از اول سال تاکنون خود را ثبت کند. با این حال، کاهش تقاضا در آن سطح مانع از افزایش بیشتر قیمت شد و قیمت به منطقه ۱۸۲۰ دلار بازگشت. پس از آن، رالی‌های صعودی متعددی صورت گرفت که با قفل شدن قیمت در محدوده ۱۸۲۰ تا ۱۹۵۵ دلار همراه بود.

خیز بیت کوین برای سطح ۲۹ هزار دلار، مومنتوم مورد نیاز برای رالی بعدی اتریوم را فراهم کرد و قیمت اتر به طور موقت به سطح روانی ۲۰۰۰ دلار نیز دست یافت.

اندیکاتور پروفایل حجم (Volume Profile) یا همان محدوده قابل مشاهده نمایه حجمی (VPVR)، اطلاعاتی را درباره آینده حرکت اتریوم ارائه داده است. سطح ارزش بالا (VAH) در ۱۹۴۰ دلار و سطح ارزش پایین (VAL) در ۱۷۶۲ دلار قرار دارد. با بازگشت قیمت از نقطه کنترل (POC)، بازار گاوی آماده می‌شود تا به سمت سطح روانی ۲٬۰۰۰ دلار حرکت کند.

اندیکاتور VPVR توزیع حجم را برای محدوده قابل مشاهده کندل‌ها در نمودار نمایش می‌دهد. این اندیکاتور با تغییر حالت نمایش نمودار به صورت پویا تنظیم می‌شود. سطح ارزش بالا (VAH) بالاترین سطح قیمت در منطقه ارزش و سطح ارزش پایین (VAL) کمترین سطح قیمت در منطقه ارزش است. نقطه کنترل (POC) سطح قیمت برای یک دوره زمانی با بیشترین حجم معاملات محسوب می‌شود.

اندیکاتور RSI از ناحیه اشباع خرید خارج شد و به مرز متعادل ۵۰ بازگشت. همچنین، اسیلاتور مهیب (Awesome Oscillator) نه سیگنال آشکاری برای روند صعودی دارد و نه سیگنالی برای روند نزولی.

تریدرها بهتر است به کلوز کندل روزانه در محدوده ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ دلار توجه داشته باشند، زیرا این موضوع می‌تواند فرصتی را برای خرید ارائه دهد. به علاوه، خرس‌ها نیز می‌توانند منتظر ریجکت قیمت در VAH باشند تا فرصت‌های بیشتری را برای شورت گرفتن کسب کنند.

سیگنال‌های متفاوت در بازار فیوچرز

نسبت لانگ به شورت

داده‌های Coinglass نشان می‌دهند که در تایم فریم چهار ساعته، خریداران با نسبت ۵۱/۰۷% به ۴۸/۹۳% برتری کمی نسبت به فروشندگان داشته‌اند. با این حال، افزایش جریان ورودی جدید به صرافی‌ها در ۴۸ ساعت گذشته، نشان داد که دسته بزرگی از هولدرهای اتریوم هنوز به دنبال کسب سود از پوزیشن‌های شورت هستند.

تریدرهای اتریوم باید به دنبال انباشت قیمت در محدوده ۱۹۲۰ تا ۱۹۷۰ دلار باشند، زیرا این اتفاق می‌تواند حرکت آینده این رمزارز را مشخص کند.

ورودی‌های فعال اتر

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا