اخبار بیت کوین

سود ۲۰۰ میلیون دلاری مایکرواستراتژی از سرمایه‌گذاری در بیت کوین

شرکت مایکرواستراتژی، از متعصب‌ترین شرکت‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری بیت‌ کوین است که در دو سال گذشته به افزایش دارایی‌های خود ادامه داده است. زمانی که زمستان کریپتو با سقوط LUNA آغاز شد و سپس با ورشکستگی FTX ادامه پیدا کرد؛ این شرکت تا حدودی از خرید بیت کوین بیشتر خودداری می‌کرد. حال پورتفولیو این شرکت سبز شده است و بیت کوین‌های سبد سرمایه‌گذاری این شرکت، ۲۰۰ میلیون دلار در سود قرار دارند.

به گزارش والکس، MicroStrategy تا حد زیادی یک شرکت عمومی با بزرگترین دارایی‌ بیت کوین است که اعتقاد شدیدی به آینده درخشان این رمزارز دارد. داده‌های وبسایت Bitcoin Treasuries نشان می‌دهد که این شرکت در حال حاضر در مجموع ۱۵۲,۳۳۳ بیت کوین در اختیار دارد که در مجموع ۴.۵۲ میلیارد دلار برای خرید آنها هزینه شده است.

در حال حاضر، کل سرمایه‌گذاری MicroStrategy در بیت کوین اکنون به ارزش ۴.۷۲۸ میلیارد دلار رسیده است. به این معنی که این شرکت در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از خرید بیت کوین سود کسب کرده است. این در حالی است که بیت کوین از سطح ۳۱۰۰۰ دلار فراتر رفته و بالاتر از میانگین قیمت تمام شده برای خریدهای شرکت است.

چارت قیمت بیت کوین

این شرکت که خرید بیت کوین را در سال ۲۰۲۰ آغاز کرده است، یکی از مهم‌ترین خریدهای خود را در ماه ژوئن ۲۰۲۳ انجام داد که ۱۲۳۳۳ بیت کوین را با قیمت متوسط ۲۸۱۳۶ دلار خریداری کرد که مجموعاً ۳۴۷ میلیون دلار ارزش داشت. این خرید اخیر میانگین قیمت دارایی‌های بیت کوین این شرکت را به ۲۹۶۶۸ دلار کاهش داد و پس از افزایش قیمت بیت‌ کوین، آن را در موقعیت سودآوری قرار داد.

سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌های در بیت کوین

MicroStrategy تنها شرکتی نیست که پتانسیل بیت کوین را درک کرده و اقدام به خرید این دارایی کرده است. با این حال مایکرواستراتژی بیش از ۲ برابر کل بیت کوینی که در اختیار ۱۰ شرکت برتر دارنده BTC هست؛ این رمزارز را در اختیار دارد.

لیست شرکت های مالک بیشترین بیت کوین

Marathon Digital Holdings، یک شرکت استخراج بیت کوین، با ۱۲۲۳۲ بیت کوین که از فعالیت‌های ماینینگ خود در طول سال‌ها به دست آورده، دومین ذخیره بزرگ را دارد. بزرگترین شرکت بعدی که به هولد بیت کوین پرداخته، تسلا به رهبری ایلان ماسک است که در حال حاضر ۹۷۲۰ بیت کوین در اختیار دارد.

جایگاه های سوم، چهارم و پنجم در اختیار شرکت‌ استخراج بیت کوین Hut 8 Mining Corp با ۸۳۸۸، Block Inc به رهبری جک دورسی مدیرعامل سابق توییتر با ۸,۰۲۷ و Riot Blockchain با ۶,۹۷۴ بیت کوین است.

در ادامه این لیست صرافی کوین بیس دارای ۴۴۸۸، گلکسی دیجیتال دارای ۴۰۰۰، گروه SE دارای ۳۵۸۹، بلاکچین Hive دارای ۲۳۵۱ و بلاکچین آرگو دارای ۲۳۱۷ بیت کوین است. این ۱۰ شرکت در مجموع ۶۲۰۲۰ بیت کوین دارند که کمتر از نیمی از مقدار بیت کوین در اختیار MicroStrategy است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا