اخبار بیت کوین

عملکرد فوق العاده سهام بیت کوین «گری اسکیل» در سبد سرمایه‌گذاری شرکت ARK

سهام گری‌ اسکیل BTC Trust تقریباً ۷.۵ درصد از کل دارایی‌های شرکت سرمایه‌گذاری ARK را در سه ماهه دوم ۲۰۲۳ به خود اختصاص داد. مدیر عامل ARK کتی وود (Cathie Wood) در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳، جزئیات جالبی را در مورد پرتفولیوی شرکت خود فاش کرد. آخرین گزارش حاکی از آن است که Grayscale Bitcoin Trust که با نماد GBTC شناخته می‌شود، به عنوان یکی از دارایی‌های با عملکرد برتر در سبد سرمایه‌گذاری این شرکت دیده می‌شود.

با این حال، وقتی صحبت از تخصیص دارایی به میان می‌آید، GBTC در شرکت سرمایه‌گذاری ARK پشت سر سهام صرافی کوین بیس قرار می‌گیرد.

رشد قیمتی GBTC

GBTC به عنوان یکی از پنج دارایی برتر که باعث رشد چشمگیر بیش از ۹ درصدی ARKW (یک ETF مربوط به دارایی‌های مرتبط به اینترنت و تکنولوژی) شد، نقش مهمی را در این فرایند ایفا کرد. در کنار سایر دارایی‌ها مانند تسلا، شاپیفای، نرم افزار یونیتی و درفت کینگز، GBTC جایگاه پنجم را در این رتبه بندی به دست آورد.

طبق آخرین گزارش سه ماهه شرکت ARK، در سبد سهام ARKW، تراست گری‌اسکیل ۱۰۸ امتیاز پایه را به خود اختصاص داده است، در حالی که تسلا به عنوان دارایی پیشرو، ۲۳۲ امتیاز پایه را نشان داد.

ARKW از اوایل سال تا به امروز، نزدیک به ۵۰٪ رشد را تجربه کرده است. در سه ماهه دوم، این ETF پُرسود تقریباً ۲۰ درصد از دارایی‌های خود را به محاسبات ابری و حدود ۱۹ درصد را به بلاکچین اختصاص داده است.

دارایی‌های برتر در صندوق ARKW

کوین بیس به عنوان بزرگترین دارایی این صندوق شناخته می‌شود و وزن ۸.۷ درصدی را به خود اختصاص داده است. پس از آن تسلا با ۷.۶% و GBTC با ۷.۴% در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. پلتفرم Block با حمایت جک دورسی با ۷ درصد در جایگاه چهارم قرار دارد.

با این حال، گزارش سه ماهه شامل فروش جولای سهام کوین بیس نمی‌شود. شرکت سرمایه‌گذاری کتی وود بخش قابل توجهی از سهام COIN را در طول بازار نزولی جمع آوری کرده بود. از آنجایی که قیمت این سهم به بالاترین حد سالانه رسید، ARK به تخلیه بخشی از سهام برای کسب سود متوسل شد. علیرغم فروش سهام COIN، وود مدیر عامل ARK نسبت به Coinbase دیدگاهی صعودی دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا