اخبار بیت کوینپیش بینی ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

قیمت بیت کوین شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس‌هاست. خریداران سعی می‌کنند قیمت را در محدوده ۵۶٬۵۵۲ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار نگه دارند، در حالی که خرس‌ها تلاش می کنند قیمت را پایین بیاورند. فروشندگان در ۵ جولای (۱۵ تیر) قیمت را به ۵۳٬۵۰۰ دلار رساندند، اما سطوح پایین‌تر باعث جذب گاوها شد. با این حال، کندل هفتگی نتواسنت بالای ۵۷٬۰۰۰ دلار بسته شود و در محدوده ۵۵٬۸۵۷ دلار بسته شد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، بر اساس داده‌های Farside Investors، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین شاهد جریان خالص ۱۴۳.۱ میلیون دلاری در ۵ جولای بودند که بزرگترین رقم در یک ماه گذشته است. هانتر هورسلی (Hunter Horsley)، مدیرعامل Bitwise Asset Management در پستی در پلتفرم X گفت که سرمایه‌گذارانی که در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، «شانسی برای خرید در کف قیمت» دارند، زیرا چشم‌انداز آن هرگز قوی‌تر از این نبوده است.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۹۲۲,۶۷۹,۸۴۹.۰۰ تومان
$ ۶۲,۲۰۹.۰۰۰ ۰.۸۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در۵ جولای به زیر سطح حمایت ۵۶٬۵۵۲ دلار سقوط کرد، اما گاوها این افت قیمت را خریداری کردند و توانستند در پایان از این سطح حمایت کنند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

با این حال، بعید است که خرس‌ها به راحتی تسلیم شوند و یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر ۵۶٬۵۵۲ دلار کاهش داده و حفظ کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، قیمت BTC می‌تواند به ۵۳٬۴۸۵ دلار کاهش یابد و در نهایت به حمایت محکم ۵۰٬۰۰۰ دلار برسد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۱٬۲۳۱ دلار) نشان‌دهنده برتری خرسه‌است، اما واگرایی مثبت در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که حرکت نزولی ممکن است در حال تضعیف باشد.

خریداران باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار دهند تا بتوانند نوسانات قیمت بین ۵۶۲۵۵۲ دلار و ۷۳٬۷۷۷ دلار را برای مدت بیشتری ادامه دهند.

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین

شیب ۲۰-EMA در تایم فریم ۴ ساعته در زمان نگارش این مطلب، نزولی شده و RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان می‌دهد فشار فروش در حال افزایش است. خط روند نزولی سطح بسیار مهمی است که باید در مسیر صعودی مراقب آن بود. شکست و بسته شدن کندل قیمت بالای این خط نشان می‌دهد که اصلاح ممکن است به پایان برسد. در این صورت احتمال افزایش قیمت به ۶۴٬۶۰۲ دلار وجود دارد.

در مقابل، شکستن و بسته شدن کندل زیر ۵۶٬۵۵۲ دلار نشان می‌دهد که خرس ها به فروش خود در رالی‌های بازگشتی ادامه می‌دهند. در این صورت ممکن است سطح ۵۳٬۴۸۵ دلار شکسته شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امین
امین
2 ماه قبل

از مطلبتون میشه فهمید که کاملا غیر قابل پیش بینی هست.من نمیفهمم این تحلیلگرا چیکار میکنن واقعا. اگر اینجوری بشه اونجوری میشه، اگر اونجوری بشه اینجوری میشه. همش اما و اگر

دکمه بازگشت به بالا