اخبار بیت کوین

چقدر بیت کوین برای دولت آلمان باقی مانده است؟ آیا فشار فروش ادامه دارد؟

دولت آلمان ۹۰۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین را منتقل کرده که بر فشار فروش بیت کوین افزوده است. انتقال مکرر بیت کوین به صرافی‌های متمرکز نشان می‌دهد دولت آلمان قصد دارد ۱.۳ میلیارد دلار باقی مانده از دارایی‌های بیت کوین خود را بفروشد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، یک کیف پول کریپتو با برچسب «دولت آلمان (BKA)» ۹۰۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین فروخته و این نگرانی را برانگیخته است که فشار فروش مربوطه باعث کاهش قیمت بیت کوین شود.

ادامه فشار فروش بیت کوین‌های دولت آلمان

بر اساس داده‌های آنچین پلتفرم آرکهام (Arkham Intelligence)، کیف پول مرتبط با دولت آلمان در تاریخ ۸ جولای (۱۸ تیر) در مجموع حدود ۱۶٬۳۰۹ بیت کوین را در چندین تراکنش به آدرس‌های خارجی مختلف انتقال داده است. این بزرگترین فروش بیت کوین در یک روزه توسط دولت آلمان بوده که تاکنون انجام شده است. برخی از این انتقال‌ها به صرافی‌های کوین بیس، بیت استمپ و کراکن و بازارسازها مثل Flow Traders و Cumberland DRW بوده است.

انتقالات بیت کوین توسط دولت آلمان

در یکی از بزرگترین تراکنش‌ها، ۳٬۵۰۰ بیت کوین به Flow Traders، حدود ۲۰۰ بیت کوین به کراکن، ۴۰۰ بیت کوین به بیت استمپ و ۴۰۰ بیت کوین نیز به کوین بیس ارسال شد.

۷۰۰ بیت کوین نیز به ارزش بیش از ۳۸.۵ میلیون دلار به کیف پول «۱۳۹Po» ارسال شد که ناشناخته باقی مانده است؛ اما قبلاً از دولت آلمان وجوهی را دریافت کرده است، از جمله ۵۵۰ BTC در ۲ جولای، ۵۰۰ BTC در ۲۵ ژوئن و ۸۰۰ BTC در ۲۰ ژوئن.

به دنبال این نقل‌و‌انتقالات، قیمت بیت کوین به شدت کاهش یافت. مدت کوتاهی پس از آخرین گروه تراکنش‌های بلاک چینی که مجموع انتقالات را به ۸٬۷۰۰ BTC رساند، قیمت بیت کوین به میزان ۶.۷۵ از بالاترین قیمت ۵۸٬۲۰۰ دلار به ۵۴٬۲۷۸ دلار رسید.

پس آخرین تراکنش‌ها، دولت آلمان بیش از نیمی از موجودی خود را به فروش رسانده است. بر اساس داده‌های آرکهام، دارایی‌های دولت این کشور از ۵۰٬۰۰۰ بیت کوین از زمان شروع فروش در ماه ژوئن به ۲۳٬۷۸۸ بیت کوین به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۴,۳۰۶,۳۷۴,۳۱۷.۰۰ تومان
$ ۶۷,۵۷۲.۳۰۰ ۰.۹۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

کاهش قیمت بیت کوین باعث لیکویید شدن گسترده پوزیشن‌های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال شد. بر اساس داده‌های کوین گلس (Coinglass)، در مجموع ۴۲۵ میلیون دلار پوزیشن اهرم‌دار در سراسر بازار کریپتو لیکویید شده است که ۲۱۶ میلیون دلار آن پوزینش‌های لانگ بوده‌اند.

به نظر می‌رسد بیت کوین حمایت قابل توجهی را در مرز ۵۴٬۷۰۰ دلار کسب کرده است. با این حال، طبق داده‌های کوین گلس، حرکت به زیر این محدوده، تقریبا ۷۵۰ میلیون دلار از پوزیشن‌های اهرمی لانگ و شورت را در همه صرافی‌ها لیکویید خواهد کرد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا