بازی‌های بلاکچینیمنتخب سردبیر

ایردراپ تایم فارم چیست؟ آموزش دریافت ایردراپ Time Farm

دنیای بازی‌های تلگرامی، هر روز با شرایط جذاب‌تر و امکانات متنوع‌تر، کاربران را به آغاز بازی‌های گوناگون ترغیب می‌کنند و این بار هم تایم فارم به‌معنای مزرعه زمان، برای خرید وقت بازیکنان، پاداش‌های متنوعی تعیین کرده است. این بازی بر بستر تلگرام و شبکه تون توسعه داده شده و برخلاف بازی‌های مشهور پیشین هم‌چون نات کوین، شما را ملزم به کلیک کردن‌های بی‌پایان نمی‌کند. اگر می‌خواهید قسمت‌های متنوع این بازی، نحوه انجام آن و البته تاریخ ایردراپ Time Farm را بدانید، تنها کافی است که با ما همراه شوید تا همه جزئیات این بازی را بررسی کنیم.

تایم فارم چیست؟

تایم فارم یک بازی تلگرامی است که کاربران با حضور در محیط بازی و انجام تسک‌های متنوع، می‌توانند توکن اختصاصی این بازی تحت عنوان Second یا همان «ثانیه»، دست پیدا کنند. این توکن بومی بازی، از روش‌های مختلفی به کاربران اعطا می‌شود که ورود هر چهار ساعت یک بار به بازی، انجام تسک‌های کوتاه، دعوت کردن دوستان به پلتفرم و البته استیک کردن توکن، روش‌های اصلی انجام این کار هستند. پس از ایردراپ تایم فارم و لیست شدن آن، کاربران می‌توانند با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، توکن‌های خود را به دیگر کریپتوکارنسی‌ها تبدیل کنند.

تایم فارم توسط یکی از غول‌های دنیای فناوری یعنی Chrono-Tech عرضه شده است و همین مسئله، احتمال سوددهی این بازی را افزایش می‌دهد. درآمدزایی از طریق این بازی هم بسیار راحت است؛ شما برای این کار، نیاز به پرداخت هیچ هزینه اولیه ندارید و به‌سادگی می‌توانید در فرآیند استخراج توکن، مشارکت کنید.

بازی تایم فارم در اوت سال ۲۰۲۰ معرفی شد و هر سال، بخش‌های تازه و جذاب‌تری به آن افزوده شد. در سال ۲۰۲۴، یک مکانیزم جدید ایردراپ و البته ارزهای دیجیتال متنوع برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای معرفی شدند که دسترسی کاربران به امتیازهای درون‌برنامه‌ای را افزایش داد. این پلتفرم برای سال ۲۰۲۵ نیز برنامه‌های جذابی دارد که افزایش میزان مشارکت کاربران برای تصمیم‌گیری راجع به جزئیات عملکرد پلتفرم، یکی از مهم‌ترین آن‌ها است.

حالا اگر قصد درآمدزایی از طریق ایردراپ تایم فارم را دارید، به‌سادگی و با ورود به این بات تلگرامی، می‌توانید فرآیند بازی و استخراج توکن را آغاز کنید.

آموزش بازی Time Farm و مشارکت در ایردراپ آن

اگر اکانت تلگرام دارید، وارد ربات https://t.me/TimeFarmCryptoBot شوید و بازی را شروع کنید. اگر حساب تلگرام ندارید، ابتدا یک اکانت بسازید و سپس وارد آدرس ذکر شده شوید. 

در اولین لحظه ورود به بات، این صفحه را می‌بینید.

ورود به ایردراپ time farm

در این صفحه، باید Open App را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، صفحه زیر در مقابل شما ظاهر می‌شود. گزینه Start را بزنید.

ورود به بات تایم فارم

با کلیک بر گزینه Start، یک منوی تازه برای شما باز می‌شود. این منو، به شما اطلاع می‌دهد که با استارت شدن بات، شما به سایت متصل می‌شوید. گزینه Start را دوباره انتخاب کنید.

اعطای مجوز در بات تایم فارم

پس از آن، باید گزینه Allow را انتخاب کنید. در صفحه بعد، گزینه Next را انتخاب کرده و وارد صفحه اول بازی شوید.

حالا با ورود به صفحه اصلی بازی، وقت آن رسیده است که آموزش بازی Time Farm را شروع کنیم.

معرفی بخش‌های مختلف تایم فارم

بخش‌های مختلف بازی تایم فارم شامل موارد زیر هستند:

صفحه Home و شروع استخراج توکن

صفحه اصلی ربات تایم فارم

با ورود به بازی، صفحه Home مقابل شما ظاهر می‌‌شود. در اولین ورود به بازی، باید گزینه Start را برای شروع فرآیند ماین کردن انتخاب کنید. پس از آن، فقط کافی است که هر ۴ ساعت یک بار، وارد این صفحه شوید و گزینه Claim را بزنید. با این کار، توکن‌های استخراج شده به حساب شما واریز می‌شوند. پس از آن باید یک بار دیگر گزینه Start را انتخاب کنید تا فرآیند ماین کردن برای ۴ ساعت بعدی شروع شود.

استخراج توکن تایم فارم

در زمان استخراج توکن، صفحه اصلی به این شکل تغییر می‌کند. برای کسب بیشتر و سریع‌تر توکن‌ها، باید تسک‌های مختلف را انجام دهید. برای این کار، تب Tasks را انتخاب کنید.

تب Task و امکان به‌روزرسانی ساعت در تایم فارم

تب Tasks ربات time farm

با انجام هر کدام از فعالیت‌های این بخش، می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید. برای مثال، کافی است که تایم فارم را به ولت تون کیپر متصل کنید. با این کار، ۲۵۰.۰۰۰ دلار به امتیازهای شما افزوده می‌شود. تسک‌های انجام شده، به بخش Completed منتقل خواهند شد.

 با انجام همه تسک‌های تعریف شده در این صفحه، امکان خرید ساعت جدید برای شما فراهم می‌شود. برای این کار، پس از اتمام تسک‌ها به صفحه Home بازگردید و گزینه Upgrade بالای صفحه را انتخاب کنید تا صفحه جدیدی مقابل شما ظاهر شود که لیستی از ساعت‌های مختلف دارد.

هر ساعت، با روند مشخصی فرآیند ماین کردن را انجام می‌دهد. بنابراین برای افزایش امتیاز خود و بالا بردن سرعت استخراج توکن، ابتدا باید همه تسک‌ها را انجام دهید و سپس، ساعت‌های مختلف را بر اساس مراحل تعیین شده، یکی پس از دیگری بخرید.

تب Frens و برنامه ریفرال تایم فارم

تب Frens در تایم فارم

بخش بعدی، به تب Frens تعلق دارد. بازی تایم فارم هم برای افزایش تعداد کاربران خود، از روش ریفرال و دعوت دوستان کمک گرفته است. شما در این بخش می‌توانید با کلیک روی گزینه Invite a Fren، لینک اختصاصی خود را به دوستان‌تان بدهید. با کلیک بر این گزینه، دو انتخاب در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  • Send in Telegram: فرستادن لینک دعوت برای دوستان در محیط تلگرام
  • Copy Link: کپی کردن لینک و اشتراک‌گذاری آن در دیگر پلتفرم‌های آنلاین

با توجه به فضایی که قصد دعوت دوستان خود در آن‌جا را دارید، یک گزینه را انتخاب کنید. سپس لینک دعوت را برای دوستان خود بفرستید تا علاوه بر استخراج توکن، از امتیازات دوستان خود نیز استفاده نمایید. برنامه ریفرال تایم فارم، دارای چند سطح است. بنابراین نه تنها از دعوت مستقیم دوستان خود، بلکه از دعوت دوستان آن‌ها نیز به شما امتیاز تعلق می‌گیرد. ۵ سطح امتیازدهی در این سیستم شامل مراحل زیر است:

  • ریفرال سطح یک یا مستقیم: ۲۰ درصد
  • ریفرال‌های سطح دو: ۱۰ درصد
  • ریفرال‌های سطح سه: ۵ درصد
  • ریفرال‌های سطح چهار: ۲.۵ درصد
  • ریفرال‌های سطح پنج: ۱.۲۵ درصد

تب Activity و مشارکت در لیگ هفتگی

تب Activity تایم فارم

با دعوت از دوستان خود به بازی تایم فارم، این بخش نیز برای شما فعال می‌شود. پس از دعوت حداقل ۴ نفر، می‌توانید در این بخش نیز شرکت کرده و در لیگ هفتگی بازی کنید. این بازی‌ها، پاداشی در قالب ارزهای دیجیتال لیست شده مثل تتر دارد و می‌تواند فرآیند درآمدزایی شما را سرعت ببخشد. دعوت از دوستان می‌تواند تا ۱۰۰۰ تتر برای شما به‌ارمغان بیاورد. هر قدر که افراد بیشتری به بازی دعوت کنید و در بازی‌های بیشتری فعالیت داشته باشید، پاداش شما نیز بیشتر می‌شود.

تب Earn و استیک‌کردن دارایی در Time Farm

صفحه Earn تایم فارم

در این تب، امکان استیک کردن دارایی و به‌دست آوردن پاداش بر اساس آن، وجود دارد. شما از همان اولین روز شروع بازی، می‌توانید دارایی خود را به مدت‌زمان مشخصی سرمایه‌گذاری کرده و بر اساس آن، پاداش دریافت کنید. فرآیند انجام این کار هم بسیار ساده است. برای این کار، بر گزینه Staking کلیک کنید. با این کار، صفحه زیر در مقابل شما ظاهر می‌شود.

انتخاب زمان استیک کردن در تایم فارم

سه بازه زمانی مختلف ۳، ۱۵ و ۴۵ روزه در مقابل شما قرار دارد. هر کدام از این بازه‌های زمانی، حاشیه سود مخصوص به خود را دارند. برای مثال، اولین گزینه یعنی ۳ روز را انتخاب کنید و گزینه Continue را انتخاب کنید. با این کار، صفحه زیر برای شما باز می‌شود.

انتخاب میزان توکن برای استیکینگ در تایم فارم

شما در این بخش می‌توانید به‌صورت دستی یک عدد را در کادر وارد کنید یا یکی از درصدهای تعیین شده را برگزینید. برای مثال، ۲۵ درصد را انتخاب کنید و سپس گزینه Continue را فشار دهید تا به صفحه زیر منتقل شوید.

اطلاعات استیک کردن دارایی در تایم فارم

در این صفحه، مقدار دارایی مدنظر شما برای استیک کردن، زمان قفل کردن دارایی و سود ناشی از این کار، به شما نشان داده می‌شود. همه این اطلاعات را بررسی کنید و در صورت اطمینان از انجام این کار، گزینه Stake را فشار دهید.

صفحه تایید شدن فرآیند استیک در time farm

در صورتی که مقدار دارایی شما و میزان استیک کردن آن، درست باشد، پیام You’ve Successfully Start Staking! ظاهر می‌شود. 

تب Wallet و اتصال کیف پول به تایم فارم

صفحه Wallet تایم فارم

در آخرین تب، امکان اتصال کیف پول تون کیپر به تایم فارم وجود دارد. فقط کافی است گزینه Connect Your TON Wallet را انتخاب کنید. در صورتی که این والت را روی گوشی خود نصب کرده‌اید، تنها باید رمز ورود به کیف پول را انتخاب کرده و کانکشن را با دو کلیک، به اتمام برسانید. پس از آن، این تب به شکل زیر تغییر خواهد کرد.

اتصال کیف پول به تایم فارم

به همین سادگی، آموزش بازی Time Farm به‌اتمام رسید و شما هم الان تمام قسمت‌های بازی را می‌شناسید. هر چند هنوز این سوال مهم وجود دارد که ایردراپ Time Farm چیست و چه زمانی انجام می‌شود؟

تاریخ ایردراپ Time Farm

بعد از لانچ شدن موفق چند پروژه مشابه، قرار است تایم فارم هم به‌زودی در صرافی‌های بزرگ مثل Bitget، Bybit و دیگر صرافی‌های مشهور و بین‌المللی لیست شود. البته زمان لیست شدن تایم فارم هنوز مشخص نیست. 

بازیکنان و سرمایه‌گذاران تایم فارم، با هیجان زیادی منتظر لیست شدن توکن تایم فارم هستند؛ زیرا لیست شدن در صرافی‌های بزرگ و بین‌المللی، میزان دسترسی‌پذیری به تایم فارم را افزایش داده و فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای کسب سود و درآمد در اختیار همه می‌گذارد. پس از آن درست مثل خرید تون کوین و دیگر توکن‌های مشهور، امکان خرید این ارز دیجیتال هم به‌سادگی فراهم می‌شود.

پیش‌بینی قیمت توکن تایم فارم

همه فعالان حوزه ارز دیجیتال به‌خوبی می‌دانند که پیش‌بینی دقیق قیمت یک رمزارز پیش از اعلام رسمی، کار چندان راحتی نیست. با وجود این، کارشناسان این حوزه پیش‌بینی می‌کنند که ارزش اولیه توکن این پروژه در زمان لیست شدن، قیمتی معادل ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۰۵ دلار داشته باشد. این پیش‌بینی بر اساس کاربران پرشمار این پروژه، ترندهای فعلی بازار کریپتوکارنسی و البته مقایسه با دیگر پروژه‌های مشابه مثل همستر کامبت و ایکس امپایر انجام شده است.

بنابراین امکان دارد که این رقم کمی بیشتر یا حتی کمی کمتر هم باشد یا پس از گذر مدت‌زمان نسبتا کمی، افزایش پیدا کند. این مسئله همان چیزی است که در ارز دیجیتال TON نیز شاهد آن بودیم و در حال حاضر، قیمت تون کوین توانسته به رکوردهای تازه‌ای دست پیدا کند. به همین دلیل، تنها باید منتظر تاریخ لیست شدن توکن تایم فارم بمانیم و از قیمت آن مطلع شویم.

ایردراپ Time Farm؛ فرصتی برای کسب درآمد از یک بات جدید تلگرامی

بازی تایم فارم، یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های ارزهای دیجیتال است که با یک فرآیند ساده و راحت، کاربران را به درآمدزایی و کسب سود، تشویق می‌کند. حالا شما هم به‌خوبی می‌دانید که ایردراپ تایم فارم چیست و تمام جزئیات آموزش بازی Time Farm را هم یاد گرفته‌اید. بنابراین با ساخت یک حساب کاربری، دعوت از دوستان و البته انجام تسک‌های مختلف، می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید و ایردراپ Time Farm را دریافت کنید!

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۲۳

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا