اخبار آلت کوین ها

نخستین استیبل کوین قانونی اکوسیستم کاردانو به زودی عرضه خواهد شد

این استیبل کوین پشتوانه دلاری خواهد داشت و USDA نام دارد

در روز جمعه (۱۸ نوامبر)، شرکت EMURGO، که بازوی تجاری بنیاد کاردانو است، از راه‌اندازی نخستین استیبل کوین با پشتوانه دلاری این اکوسیستم با نام USDA خبر داد. این توکن نخستین استیبل کوین با پشتوانه کامل فیات و سازگار با مقررات در اکوسیستم کاردانو است.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، شرکت EMURGO در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. این مجموعه شرکتی جهانی و فعال در زمینه فناوری بلاکچین است که راهکارهای مرتبط برای توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و دولت‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت برنامه‌های سازمانی را توسعه می‌دهد و ابزارهای توسعه‌دهنده‌ها را می‌سازد. همچنین خدمات آموزشی ارائه می‌دهد و در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت دفاتری در سنگاپور، ژاپن، آمریکا، هند و اندونزی دارد.

بنا بر بیانیه مطبوعاتی EMURGO، توکن USDA از ثبات اقتصادی دلار آمریکا در کنار امنیت شبکه کاردانو، کارمزد پایین و سازگاری آن با محیط زیست سود می‌جوید. EMURGO می‌گوید که با یک شرکت خدمات مالی رگوله شده مستقر در ایالات متحده برای نگهداری سپرده‌های نقدی شریک شده است. ایمرگو اطمینان می‌دهد که استیبل کوین‌های خود کاملا پشتوانه‌دار است و از قوانین نظارتی پیروی می‌کند. این شرکت امید دارد که USDA در نهایت منجر به ایجاد فرصت‌های جدید مالی در اکوسیستم کاردانو شود.

توکن USDA بخشی از راهکار Anzens است که شامل مجموعه محصولاتی است که با هدف پر کردن شکاف بین سیستم مالی سنتی و دیفای عرضه شده است. Anzens درگاهی به محصولات و خدمات مالی قانونی ارائه شده در اکوسیستم کاردانو ایجاد می‌کند که در آن هر کس می‌تواند دلارهای خود را توکنی کند و به عنوان نوعی دارایی بومی در کاردانو منتقل کند.

مدیر بخش فینتک شرکت EMURGO در خصوص این استیبل کوین گفت:

اکوسیستم کاردانو بر با شعار آوردن کاربردهای واقعی به دنیای کریپتو و خلق زمینه‌ای برای ساخت اقتصاد آینده ایجاد شده است. معرفی استیبل کوینی با پشتوانه فیات و انطباق کامل با قوانین مالی، گام بعدی در تحقق این شعار خواهد بود.

USDA دارایی بومی با امکان انتقال آزادانه در کاردانو با پشتوانه دلار آمریکاست. این استیبل کوین نه تنها ثبات را به سرمایه‌گذارانی که تراکنش‌های مالی در بستر بلاکچین انجام می‌دهند به ارمغان می‌آورد، بلکه مسیری رو به جلو در جهت برطرف کردن مشکلی است که از اهداف ما بوده است؛ ارائه خدمات بانکی به اشخاص محروم از آن.

تاریخ راه‌اندازی USDA در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ تعیین شده است. کاربران قادر خواهند بود که از طریق کارت‌های اعتباری، حواله بانکی و یا تبدیل آدا (ADA)، سرمایه خود را به این استیبل کوین تبدیل نمایند. علاوه بر تبدیل دلار، EMURGO به زودی امکان انتقال راحت و ایمن دیگر استیبل کوین‌ها (همچون USDC و USDT) و دارایی‌های دیجیتال (همچون اتریوم و بیت کوین) را به USDA فراهم خواهد کرد. همچنین به زودی اکوسیستم کاملی از محصولات دیفای همانند خدمات وام‌دهی، تبدیل و پرداخت و استخرهای استیکینگ حول این استیبل کوین ایجاد خواهد شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا