اخبار آلت کوین ها

رشد بنیادی اوالانچ (AVAX) همچنان ادامه دارد

عموم معیارها نشان از رشد شبکه اوالانچ طی ماه‌های اخیر می‌دهند

اکوسیستم شبکه اوالانچ (Avalanche) از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا این لحظه رشدی قابل توجه را تجربه کرده است. داده‌ها نشان می‌دهد که مصرف روزانه گس در این شبکه از ابتدای سال تا کنون با نرخی خارق‌العاده رشد کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از Ambcrypto، یکی از دلایل ممکن برای چنین افزایشی می‌تواند افزایش تعداد قرادادهای هوشمند جدید مستقر در این شبکه باشد. طبق آمار سرویس Dune Analytics، تعداد قراردادهای هوشمند این شبکه در ماه ژانویه رشدی ۳۰ درصدی نسبت به ماه پیشین داشت. این آمار برای ماه فوریه ۷۵ درصد است.

مصرف روزانه گس در شبکه اوالانچ
مصرف روزانه گس در شبکه اوالانچ

از ابتدای سال میلادی جدید، شبکه اوالانچ دست به همکاری‌‌های جذابی برای افزایش جذابیت شبکه خود زده است. در ماه ژانویه، اوالانچ با آمازون وب سرویس (AWS) برای ترویج استفاده از فناوری بلاک چین قرارداد همکاری به امضا رسانید.

در ابتدای هفته، خبری مبنی بر عقد قرارداد همکاری با پلتفرم استریم هندی Loco برای راه‌اندازی بازار بازی منتشر شد. این خبر پیشرفتی قابل توجه در حوزه GameFi برای شبکه اوالانچ بود.

این قراردادها منجر به بهبود شاخص‌های اجتماعی شبکه Avalanche شد. طبق آمارها، اشاره‌ها به این پلتفرم در شبکه‌های اجتماعی رشدی ۱۶ درصدی در هفته گذشته داشته است.

در هفته گذشته شاهد رشد حوزه توکن‌های NFT در شبکه اوالانچ بودیم. طبق آمارها تا تاریخ۲۳ ژانویه، حجم معاملات توکن‌های NFT نسبت به روز گذشته رشدی ۵۵ درصدی داشت. همچنین تعداد معاملات نیز افزایش یافت.

داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که قیمت آواکس (AVAX) در ۱۳ ژانویه به پایین‌ترین حد خود رسید. قیمت این دارایی از آن زمان رشدی ۱۴ داشته است.

تعداد و حجم معاملات NFT شبکه اوالانچ
تعداد و حجم معاملات NFT شبکه اوالانچ

قیمت اوالانچ در ۱۹ فوریه از مقاومت ۱۹.۵۴ دلاری گذشت. این سطح به سرعت نقش حمایت را برای قیمت ایفا کرد. این می‌تواند سیگنالی صعودی برای قیمت باشد.

نمودار قیمت AVAX و OI اوالانچ
نمودار قیمت AVAX و OI اوالانچ

شاخص قدرت نسبی (RSI) اوالانچ افت کرد اما همچنان بالاتر از حد خنثی ۵۰ است. شاخص MACD تقریبا با خط سیگنال همپوشانی داشت و این امر پیش‌بینی حرکت بعدی AVAX را دشوار می‌کند.

دو معیار تکنیکال MACD و RSI شبکه اوالانچ
دو معیار تکنیکال MACD و RSI شبکه اوالانچ

اوالانچ شاهد رشد معیار بهره باز (OI) بود. رشد این معیار نشان‌دهنده این امر است که پوزیشن‌های جدیدی باز شده‌اند که می‌تواند در کوتاه‌مدت به وضعیت قیمت کمک کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا