اخبار آلت کوین ها

تولید بلاک در زنجیره قرارداد اوالانچ به مدت یک ساعت متوقف شد

اوالانچ هنوز بیانیه‌ای رسمی در رابطه با این موضوع منتشر نکرده است

جدیداً در شبکه بلاک چین اوالانچ، فرآیند تولید بلاک تقریباً برای یک ساعت متوقف شد. طبق گزارش‌ها، زنجیره قرارداد اوالانچ برای حداقل ۵۰ دقیقه غیرفعال شده است که دلیل آن می‌تواند وجود باگ، مشکلات مربوط به کد یا غیرفعال‌سازی به خاطر سازماندهی شبکه باشد. هرچند فرآیند تولید بلاک از سر گرفته شده و وضعیت عادی است اما توضیحات کافی در این خصوص ارائه نشده است.

به گزارش والکس و به نقل از Ambcrypto، اوالانچ هنوز بیانیه‌ای رسمی در رابطه با این موضوع منتشر نکرده است اما شایعه‌هایی مبنی بر این که این توقف یک ساعته به خاطر چالش‌هایی در قسمت اعتبارسنجی رخ داده است وجود دارد. لازم به ذکر است که در طول یک هفته، دو بار چنین اتفاقی رخ داده است؛ اولین بار در ۲۳ مارس و دومین بار در ۲۶ مارس ۲۰۲۳.

توقف تولید بلاک را می‌توان معادل غیرفعال شدن شبکه دانست چون نمی‌توان تراکنش‌ها را بدون ایجاد بلاک اضافی ثبت یا تأیید کرد. اگر باگی در سیستم شناسایی شود، روند ایجاد بلاک و اعتبارسنجی متوقف می‌شود تا توسعه‌دهندگان و مهندسان فرصتی برای حل و رفع مشکل داشته باشند.

از سوی دیگر، متوقف کردن فعالیت‌های بلاکچین به دلخواه، باعث ایجاد نگرانی‌هایی درباره تغییرناپذیری و غیرمتمرکز بودن آن می‌شود. اوالانچ فعلاً فعالیت خود را دوباره از سر گرفته و هیچ‌کدام از دو حادثه تاکنون تأثیری بر عملکرد قیمت آواکس نگذاشته است. قیمت آواکس نشان‌دهنده وضعیت کلی بازار رمزارز است. طی یک هفته گذشته این ارز بازاری رنج (خنثی) داشته است و در حال حاضر آواکس با قیمت ۱۶.۷ دلار مبادله می‌شود.

تا آن جا که به بررسی‌های زنجیره‌ای مربوط می‌شود، شاخص وزن‌دار احساسات به پایین‌ترین حد هفتگی خود در ۲۰ مارس ۲۰۲۳ رسید. از آن زمان تاکنون کمی بهبود یافته که نشان‌گر بازگشت اعتماد سرمایه‌گذاران است. تقاضا برای اوراق مشتقات در سشن معاملاتی روز یکشنبه ۲۶ مارس ۲۰۲۳ به پایین‌ترین حد هفتگی خود رسید. طی ۲۴ ساعته گذشته، نرخ سرمایه‌گذاری در بایننس و DYDX رو به رشد بوده است. حال سؤال اینجاست که با توجه به وضعیت فعلی، آیا سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار افزایش قیمت آواکس را داشته باشند؟ با توجه به دامنه قیمتی که اکنون شاهد هستیم، امکان رشد قیمت کمی وجود دارد. با این حال، نوسانات در پایین‌ترین حد هفتگی خود قرار دارد و ممکن است افزایش قیمت خیلی زیادی رخ ندهد. اما نکته ‌امیدوار‌کننده این است که فعالیت توسعه‌ای اوالانچ در حال حاضر در بالاترین حد خود طی هفت روز گذشته قرار دارد. این یعنی توسعه‌دهندگان به طور منظم در حال رسیدگی به مسائل و رفع مشکلات شبکه هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Ambcrypto
کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا