اخبار آلت کوین ها

همکاری آوالانچ با شرکت چینی Alibaba Cloud در پروژه ای تحت عنوان ‘کلادورس’

شرکت فناوری چینی Alibaba Cloud با رقیب اتریوم یعنی آوالانچ (AVAX) برای ورود به متاورس همکاری خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، این پروتکل لایه یک اعلام کرده که با Alibaba Cloud برای ایجاد کلادورس (Cloudverse)، یک فضای مجازی برای کسب و کارها و برندها همکاری کرده است.

Alibaba Cloud با آوالانچ وارد متاورس می‌شود! با کلادورس، میلیون‌ها مشتری Alibaba Cloud می‌توانند به راحتی متاورس‌های سفارشی خود را پیاده‌سازی کرده و ابعاد جدیدی را برای مصرف‌کنندگان باز کنند.

طبق پست وبلاگی آوالانچ، Alibaba Cloud یک زیرساخت دیجیتالی فراهم می‌کند، در حالی که آوالانچ به همراه اتحادیه معماران متاورس (سازمان خودمختار و غیرمتمرکز Metaverse Union of Architects (MUA)) راه‌حل‌های ساخت متاورس را ارائه می‌دهد.

علی بابا

جان وو (John Wu)، رئیس Ava Labs نیز این را تایید کرده است.

Alibaba Cloud و آوالانچ به کسب و کارها کمک می‌کنند تا از فرصت‌های وب ۳.۰ استفاده، و ارزش‌آفرینی کنند. کلادورس که از آوالانچ قدرت گرفته، قصد دارد به میلیون‌ها کسب و کار یک دروازه سریع، کم‌هزینه و یکپارچه به وب ۳.۰ ارائه دهد. ما می‌خواهیم ببینیم که کسب و کارها چگونه وارد کلادورس می‌شوند و با Alibaba Cloud رشد می‌کنند. همچنین برای ایجاد آینده‌ای بهتر با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

آوالانچ اعلام کرده که کاربران می‌توانند یک ماه پس از توسعه اولیه، فضاهای متاورس سفارشی خود را راه‌اندازی کنند.

رقیب اتریوم به کسب و کارهای فعال در کلادورس کمک‌هایی را در زمینه بصری، فرا اقتصاد، ویژگی‌های تعاملی، رویدادها و عملیات در حال اجرا ارائه می‌دهد.

آوالانچ و Alibaba Cloud ابتدا در دسامبر ۲۰۲۲ با یک توافق همکاری خود را آغاز کردند. مفاد این توافق اجازه می‌داد که توسعه‌دهندگان از طریق خدمات Alibaba، گره‌های ولیدیتور AVAX را تولید کنند.

گفتنی است که در زمان نگارش این خبر، AVAX با قیمت ۱۷/۴۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲/۲ درصد رشد داشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
dailyhodl
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا