اخبار آلت کوین ها

بایننس آکادمی با کمک ChatGPT چت بات خود را راه‌ اندازی کرد

بایننس در دوران شور و هیجان اولیه بلاک چین تأسیس شد و اکنون با جدیدترین رمزارز مجهز به GPT خود به نام «sensei» وارد عصر هوش مصنوعی شده است.

به گزارش والکس به نقل از CryptoPotato، صرافی بایننس چندین سال است یک آکادمی جامع دیجیتال برای کاربرانی که می‌خواهند درباره ارزهای دیجیتال یاد بگیرند، ایجاد کرده است. و حالا با توجه به پیشرفت‌های بوجود آمده در حوزه فناوری، بایننس این امکان را برای تمام کاربران خود فراهم کرده که با ابزار یادگیری هوش مصنوعی رایگان این شرکت، تجربه یادگیری خود را ساده‌تر کنند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، در تاریخ ۲۴ آوریل، رسماً از «Binance Sensei»، یک منتور وب ۳.۰ که از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد و با بایننس آکادمی یکپارچه شده رونمایی کرد.

به گفته بایننس، «ابزار نوآورانه یادگیری با هوش مصنوعی» جستجوهای کاربر را ساده‌تر می‌کند «تا تجربه یادگیری را ارتقا دهد» و این اطمینان را حاصل می‌کند که فرآیند آموزش برای اعضای جامعه کریپتو کاربردی‌تر و جذابتر باشد.

چت‌بات هوش مصنوعی بایننس

بایننس با هدف ایجاد نوآوری در آموزش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

هدف Binance Sensei این است که کاربران بایننس آکادمی، صرف نظر از سطح تخصص و تجربه آنها، به راحتی به تمام دانش موجود در این بستر دسترسی پیدا کنند.

Binance Sensei از تکنولوژی پیشرفته ChatGPT، مدل زبانی هوش مصنوعی که در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت OpenAI توسعه داده شده است استفاده می‌کند. ChatGPT یکی از مهم‌ترین ابزارهای تکنولوژیکی است که میلیون‌ها نفر روزانه از آن استفاده می‌کنند.

Binance Sensei به گونه‌ای طراحی شده که اطلاعات قابل فهم و مرتبطی را ارائه دهد، و به ابزاری کاربرپسند برای افرادی که می‌خواهند درباره بلاک چین و ارزهای دیجیتال بیاموزند تبدیل شود. با در اخیتار داشتن این ابزار تعاملی، می‌توانید به منابع آموزشی گسترده بایننس آکادمی دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از این ابزار هوش مصنوعی، کاربران فقط باید پس از ورود به وب‌سایت بایننس آکادمی، آیکون ربات Sensei را پیدا کرده و با آن چت کنند. بعد از پرسیدن سوالات، چت‌بات Sensei این صرافی ارز دیجیتال یک خلاصه ۱۵۰ کلمه‌ای با پاسخ دقیق به پرسش شما ارائه می‌دهد و سه مقاله مرتبط در مورد آن موضوع را به شما پیشنهاد می‌کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptopotato
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا