اخبار بیت کوین

بیت‌ کوین سطح ۲۹ هزار دلار را از دست داد

معامله‌گران بیت‌ کوین به طور خاص به دنبال مبنای هزینه تمام‌شده برای هولدر در دوره کوتاه‌مدت هستند زیرا این قیمت می‌تواند به عنوان یک سطح حمایت احتمالی برای بیت‌ کوین عمل کند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت‌ کوین در آغاز ماه آگوست ۲٪ از ارزش خود را از دست داد و پیش‌بینی معامله‌گران مبنی بر افت تدریجی قیمت به واقعیت پیوست.

چارت یک ساعته بیت کوین
چارت ۱ ساعته بیت کوین

هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین نقطه سربه‌سر سود و زیان را در کانون توجه قرار می‌دهند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان دادند که مسیر قیمتی بیت‌ کوین در کلوز ماه جولای کاهشی بوده است.

نوسانات از قبل پیش‌بینی شده بودند و جفت ارز BTC/USD پس از یک هفته کاملاً آرام و بدون تحرک، همچنان امید خود را از دست نداد. با این حال، گاوها از بازار کنار گذاشته شدند.

قیمت کلوز ماهانه برای معامله‌گر و تحلیل‌گر معروف، Rekt Capital، اهمیت زیادی داشت، اما او تاکید کرد که خریداران برای حفظ روند همین حالا باید وارد بازار شوند.

او در نموداری که سطوح مربوطه و حرکات احتمالی بیت‌ کوین را نشان می‌دهد، ۲۹،۲۵۰ دلار را به عنوان خط مرزی مشخص کرد.

او گفت:

کلوز ماهانه بیت‌ کوین بجای اینکه در بالای سطح ۲۹،۲۵۰ دلار (سطح سیاه) باشد، کمی زیر سطح تقریباً ۲۹،۲۵۰ دلاری ثبت شده است. بیت‌ کوین برای معتبر ساختن مسیر آبی، باید سطح ۲۹،۲۵۰ دلار را به عنوان یک حمایت بازپس‌گیرد.

با این حال، سیگنال‌های اولیه نشان می‌دهند که سطح ۲۹،۲۵۰ دلار در این ماه به عنوان یک مقاومت عمل خواهد کرد. اگر این مقاومت پایدار باشد، قیمت ممکن است در واقع از آن ریجکت شود و از طریق مسیر قرمز کاهش پیدا کند. در حال حاضر همه چیز به سطح سیاه در ۲۹،۲۵۰ دلار وابسته است.

تحلیل رکت کپیتال
تحلیل Rekt Capital از چارت بیت کوین

با توجه به اهداف کوتاه مدت قیمت، بسیاری از فعالین بازار تأیید کردند که منطقه اطراف ۲۸ هزار دلار باید تست شود.

به طور خاص، سطح ۲۸،۳۰۰ دلار برجسته شده چرا که مبنای هزینه تمام‌شده گروه سرمایه‌گذاران گمانه‌پرداز بیت‌ کوین، معروف به هولدرهای کوتاه‌مدت (STH) محسوب می‌شود. شرکت تحلیلی گلس نود (Glassnode) این هولدرها را به عنوان کسانی تعریف می‌کند که بیت کوین را برای حداکثر ۱۵۵ روز نگه می‌دارند.

جیمز استراتن (James Straten)، تحلیلگر داده و محقق شرکت CryptoSlate، روزی که داده‌های گلس نود منتشر شدند، در پیش‌بینی خود اینگونه گفت:

واقعاً انتظار دارم بیت‌ کوین مبنای هزینه تمام‌شده هولدرهای کوتاه‌مدت را که در سطح ۲۸،۳۰۰ دلار قرار گرفته، تست کند. در این صورت، این بار سومی خواهد بود که این سطح حمایت در سال جای تست می‌شود.

چارت گلس نود
مبنای هزینه تمام‌شده پوزیشن‌های لانگ به شورت

همانطور که Cointelegraph گزارش کرده، مبنای هزینه تمام‌شده هولدرهای کوتاه‌مدت به عنوان یک حمایت در طول ماه‌های اخیر شناخته شده و همچنین شدت فروش این هولدرها نیز به عنوان مانعی برای رسیدن قیمت به بالاتر از سطح ۳۳ هزار دلار مورد توجه قرار گرفته است.

میانگین متحرک کلیدی قیمت بیت کوین نزدیک و نزدیکتر می‌شود

علاوه بر این، Titan of Crypto، معامله‌گر معروف نیز ۲۸،۳۰۰ دلار را به عنوان “سطحی مهم و قابل‌توجه” برای هفته آینده توصیف کرده است.

در ضمن، Daan Crypto Trades روی میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای (MA) تمرکز کرده که به عنوان یک سطح حمایت کلاسیک در بازار خرسی محسوب می‌شود. او از این سطح با عنوان نقطه توجه خود در صورت ادامه یافتن روند کاهشی قیمت یاد کرده است. میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای در تاریخ ۱ آگوست در سطح ۲۷،۲۳۵ دلار قرار داشت.

چارت روزانه بیت کوین
چارت روزانه بیت کوین

او به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفت:

در طول امسال، میانگین‌های متحرک ساده و نمایی ۲۰۰ روزه در چارت روزانه، خود را به عنوان یک حمایت قوی برای بیت‌ کوین ثابت کرده‌اند.

اگر قیمت دوباره از این منطقه بازدید کند، قطعاً توجه من را به خود جلب خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که چنین چیزی ممکن است مدتی طول بکشد و ما می‌توانیم در قیمت‌های بالاتر نیز این سطوح را مجدداً تست کنیم.

تحلیل دان کریپتو
تحلیل Daan Crypto Trades از چارت بیت کوین

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا