اخبار بیت کوین

احتمال افت بیشتر قیمت در انتظار بیت کوین

بیت کوین به تازگی حمایت‌های ۱۷۲۰۰ و ۱۷۰۰۰ دلاری خود را از دست داده است

قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر افت مشهودی داشت و از کانال ۱۷۰۰۰ دلار خارج شد. قیمت این رمزارز هم‌اکنون در حال تثبیت است اما با این وجود همچنان احتمال نزول آن به زیر حمایت ۱۶۵۰۰ دلاری وجود دارد.

به گزارش والکس و به نقل از newsBTC، حرکت تازه قیمت بیت کوین از نزدیکی محدوده ۱۸۴۰۰ دلاری آغاز شد. با گذر از حمایت‌های ۱۷۵۰۰ و ۱۷۲۰۰ دلاری، سرعت کاهش قیمت افزایش یافت. فروشندگان موفق شدند تا بیت کوین را به زیر ۱۷۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته بکشانند.

قیمت بیت کوین حتی حمایت ۱۶۵۰۰ دلار را آزمود. کف موج فعلی در حوالی ۱۶۵۴۱ دلار تثبیت شد و جهشی کوتاه به سمت ۱۶۷۰۰ دلار نیز داشت.

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این دارایی دیجیتال هم‌اکنون زیر سطح میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته خود معامله می‌شود. نخستین مقاومت پیش روی این ارز در منطقه ۱۶۸۰۰ دلار قرار دارد. همچنین یک خط روند کلیدی خرسی در نمودار یک ساعته بیت کوین در محدوده ۱۶۸۰۰ دلار در حال شکل‌گیری است.

مقاومت کلیدی بر سر راه بیت کوین، سطح ۱۷۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته است که پیش‌تر به عنوان حمایت عمل می‌کرد. این محدوده در نزدیکی سطح ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (با تنظیم قله در ۱۸۳۸۷ دلار و کف در ۱۶۵۴۱ دلار) است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

اگر بیت کوین موفق به شکست کامل سطح ۱۷۰۰۰ دلار شود، امکان پیش‌روی تا ۱۷۵۰۰ دلار وجود دارد. این حرکت، معادل بازگشت تقریبا ۵۰ درصدی در اندیکاتور فیبوناچی خواهد بود. مقاومت بزرگ بعدی در ۱۷۸۰۰ دلار واقع است که با شکست آن، حرکت به سمت مقاومت روانی ۱۸۰۰۰ دلار سرعت خواهد گرفت.

اما اگر بیت کوین موفق به گذر از ۱۷۰۰۰ دلار نشود، خطر سقوط بیشتر وجود دارد. خط حمایت اولیه در محدوده ۱۶۶۰۰ دلار واقع است.

اما اگر بازار خرسی ادامه داشته باشد، مقاومت کلیدی ۱۶۵۰۰ دلاری باید بتواند در برابر خرس‌ها قد علم کند. شکست رو به پایین ۱۶۵۰۰ دلار می‌تواند منجر به تحقق ضرر بیشتر برای سرمایه‌گذاران شود و قیمت را به محدوده ۱۶۰۰۰ دلار بکشاند. با شکست این حمایت، سد بعدی در ۱۵۵۰۰ دلار واقع است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا