اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین ممکن است بار دیگر افت کند

ناحیه مقاومت ۲۸۸۰۰ دلاری می‌تواند جلوی موج اصلاحی اخیر بیت کوین را بگیرد

قیمت بیت کوین هم‌اکنون در حال اصلاح پس از نزول به ناحیه ۲۷۶۶۰ دلار است. بیت کوین با مقاومت شدیدی در ناحیه ۲۸۸۰۰ و ۲۹۰۰۰ دلار روبروست.

به گزارش والکس و به نقل از newsBTC، بیت کوین پس از تشکیل کف قیمتی، موج اصلاحی خود به بالای مقاومت ۲۸۰۰۰ دلار را آغاز کرد. پس از گذر از ۲۸۲۰۰ دلار، بیت کوین وارد فاز کوتاه مدت صعودی شد.

این حرکت قیمتی سبب گذر بیت کوین از سطح ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (رسم شده از قله ۲۹۹۷۵ دلار تا کف اخیر ۲۷۶۶۵ دلار) شد. با این حال مقاومت مهمی در نزدیکی ۲۸۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته برای این ارز وجود دارد.

بیت کوین یک بار سطح ۵۰ درصد فیبوناچی (در نزدیکی ۲۸۸۰۰ دلار) را آزمود و نتوانست آن را بشکند. همچنینی خط روند صعودی در نمودار بیت کوین تشکیل شده است که حمایتی در محدوده ۲۸۲۰۰ دلار ایجاد می‌کند. افزون بر سطح ۲۸۸۰۰ دلار، دو مقاومت بزرگ دیگر در سطوح قیمتی ۲۹۰۰۰ و ۲۹۰۸۰ دلار وجود دارد.

نمودار قیمت بیت کوین و سناریوهای محتمل
نمودار قیمت بیت کوین و سناریوهای محتمل

تشکیل کندل در بالای ۲۹۰۰۰ دلار می‌تواند سبب افزایش حتی بیشتر قیمت بیت کوین شود. در این صورت، تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که حرکت قیمت تا ۲۹۵۰۰ دلار ممکن خواهد بود.

اما اگر بیت کوین موفق به شکست این مقاومت نشود، سقوط دیگری در راه خواهد بود. حمایت اولیه در ۲۸۲۰۰ دلار واقع است و پس از آن، سطح ۲۷۶۶۰ دلار، کف قبلی قیمت است. اگر از آن نیز پایین‌تر رویم، قیمت ممکن است تا حوالی ۲۷۲۰۰ دلار و سپس تا ۲۶۵۰۰ دلار نزول کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا