اخبار بیت کوین

تراکنش های بیت کوین به بالاترین حد خود رسید

تعداد تراکنش‌های روزانه بیت‌کوین در بلاک چین دیروز به رکورد جدیدی دست یافته که با استفاده از میانگین متحرک هفت روزه شناسایی شده است.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، این معیار در بلاک‌ چین به بیش از ۴۰۸،۰۰۰ تراکنش رسیده است. رکورد قبلی آن حدود ۴۰۶،۰۰۰ تراکنش بوده است.

کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار چینی نیز این رکورد را مشاهده کرده و با استناد به داده‌های Glassnode و میانگین متحرک هفت روزه، ۴۲۶،۳۳۷/۱۴ تراکنش را گزارش داده است.

تراکنش‌های بیت کوین

اوردینال اینسکریپشن‌ها افزایش یافته‌اند

اینسکریپشن‌ها متادیتایی هستند که به ساتوشی‌ها، کوچکترین واحد بیت‌کوین، اضافه می‌شوند. آن‌ها ممکن است شامل اطلاعاتی به صورت ورودی دیجیتال در دفتر کل توزیع شده عمومی بیت‌کوین باشند. اوردینال اینسکریپشن‌ها (Ordinals Inscriptions) همان ساتوشی‌ها هستند که همیشه در بلاک چین بیت کوین ذخیره می‌شوند. این ویژگی آن‌ها را غیرمتمرکز و ایمن می‌کند. هنگامی که با استفاده از ابزاری مانند Gamma.io اینسکریپشنی روی ساتوشی ایجاد می‌کنید، NFT بیت کوین شما به کیف پول اوردینال‌ها ارسال و در بلاک چین بیت کوین ذخیره می‌شود.

تئوری اوردینال‌ها اجازه می‌دهد تا هر ساتوشی به صورت جداگانه قابل ردیابی باشد.

تعداد بالای تراکنش‌های روزانه بیت‌کوین ممکن است به دلیل اینسکریپشن‌ها باشد، زیرا تقاضای فضای بلوکی بر روی بلاک چین بیت کوین افزایش یافته است.

به گزارش Dune Analytics، تعداد اینسکریپشن‌های روزانه بیت کوین در روز گذشته به بیش از ۲۲۳،۰۰۰ رسیده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

اینسکریپشن‌ها

تاکنون بیش از ۲/۴ میلیون اینسکریپشن‌ ثبت شده و هزینه‌ کل اوردینال‌ها بیش از ۲۱۳ بیت کوین بوده است.

مردم در مورد بیت کوین متفاوت فکر می‌کنند

با توجه به گزارش Grayscale، فعالیت‌های مرتبط با اوردینال‌ها و اینسکریپشن‌ها می‌توانند برای این بلاک چین پیشرو مفید باشند. این شرکت مدیریت دارایی‌های رمزارزی در یادداشتی نوشت که «محبوبیت بیت‌کوین به صورت غیرمنتظره‌ای در حال افزایش است، و چنین چیزی می‌تواند به این معنی باشد که دیدگاه مردم نسبت به آن متفاوت شده است، حتی اگر همچنان از یک فناوری قدیمی استفاده کند.»

این شرکت در ادامه افزود:

اگرچه نگرانی‌های منطقی در این باره وجود دارد، اما ما معتقدیم که اوردینال‌ها در بلندمدت می‌توانند بر شبکه بیت‌ کوین تأثیر مثبت داشته باشند و موج جدیدی از کاربران و توسعه‌دهندگان باانگیزه را به جامعه بیت‌ کوین جذب کنند.

در حال حاضر قیمت بیت‌کوین بیش از ۲۹،۲۰۰ دلار است و در سال جاری بیش از ۷۷ درصد رشد داشته است.

رکورد اینسکریپشن‌ها

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
theblock
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا