اخبار بیت کوین

تله‌های گاوی خطر اصلاح طولانی‌مدت قیمت بیت کوین را بالا می‌برند

با توجه به رشد فوق‌العاده پنجمین ارز دیجیتال بزرگ بازار یعنی XRP، ارزش بیت کوین به علت فشار خرید در تاریخ ۱۳ جولای افزایش یافت. خریداران با یک کندل صعودی قدرتمند، محدوده مقاومتی ۳۱،۵۰۰ دلار را شکستند و کسانی که منتظر این اتفاق بودند را برای ادامه یک روند صعودی احتمالی جذب کردند. با این حال، خریداران نتوانستند قیمت‌ بیت کوین را در سطوج بالاتر حفظ کنند که باعث تشکیل یک کندل قرمز بزرگ شد و می‌تواند بر دیدگاه‌های صعودی تأثیر‌گذار باشد. پس از این چه اتفاقی می‌افتد؟

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

  • سطح ۳۱،۵۰۰ دلار به عنوان یک ناحیه مقاومتی قوی برای قیمت بیت کوین باقی می‌ماند.
  • حمایت داینامیک در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باعث حفظ توان بالایی در بازیابی مومنتوم می‌شود.
  • حجم معاملات روزانه در بیت کوین ۱۷/۳ میلیارد دلار است، که یک افت ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.
چارت بیت کوین

به گزارش والکس و به نقل از coingape، در تاریخ ۱۴ جولای، قیمت بیت کوین یک کندل قرمز بلند تشکیل داد و کندل خریداران را که برای شکست مانع ۳۱،۵۰۰ دلاری استفاده شده بود، فرا گرفت. کندل فروشندگان اهرم خریداران برای شکست‌ سطوح بعدی را در هم شکست که نشان‌دهنده سناریوی تله گاوی است. در این حالت خریداران شتاب‌زده ممکن است لیکویید شوند و شاهد فشار عرضه بیشتری باشیم.

بنابراین، قیمت این رمزارز وارد محدوده‌های رنج از ۳۱،۵۰۰ دلار تا ۲۹،۶۳۰ دلار شده است. در حال حاضر، قیمت بیت کوین در سطح ۳۰،۴۶۱ دلار معامله‌ می‌شود، اما با ادامه فروش، ممکن است ۲/۷۵٪ کاهش داشته باشد و به حمایت ۲۹،۶۳۰ دلاری برسد.

رفتار قیمت در حمایت مذکور جهت بررسی کامل بودن بازیابی کنونی یا انتظار اصلاح بیشتر به سمت ۲۸،۴۶۰ دلار، بسیار مهم است.

قیمت بیت کوین چه زمانی می‌تواند از روند رنج خود خارج شود؟

شکست کاذب ۳۱،۵۰۰ دلار این سطح را به عنوان یک منطقه عرضه مهم برجسته کرد. از سوی دیگر، طبق تحلیل بیت کوین، اگر قیمت BTC در روزهای آتی در بالای سطح ۲۹،۶۳۰ دلار پایدار بماند، هولدرهای این رمزارز ممکن است شاهد یک روند رنج برای مدت طولانی‌تری باشند. بنابراین، ثبت یک شکست واقعی از هر یک از الگوهای این محدوده برای تعیین جهت حرکت بیت کوین در آینده نزدیک لازم است.

باندهای بولینگر: هم‌راستایی نوار بالا و پایین اندیکاتور BB با سطوح این محدوده، وزن بیشتری به آنها می‌دهد.

همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (اندیکاتور MACD): شیب اندیکاتور MACD در حالت کراس اور (crossover) منفی، نشان می‌دهد که فروشندگان به طور فعال بر قیمت بیت کوین تأثیر می‌گذارند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coingape
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا