اخبار کاردانو

کاردانو به کمترین قیمت سال جاری خود نزدیک می‌شود

با طولانی‌تر شدن زمستان ارزهای دیجیتال، قیمت آلت کوین‌ها همچنان با شرایط سختی روبه‌رو هستند و طبق هشدار تحلیلگر برجسته بازار، به نظر می‌رسد در این میان کاردانو وارد دوره رکود عمیق نیز بشود.

به گزارش والکس و به نقل از بی‌این کریپتو، قیمت کاردانو برای اولین بار در سال جاری میلادی به زیر ناحیه ۰.۲۵ دلاری کاهش یافته است. این مقدار بعد از فاجعه ورشکستگی صرافی Ftx روی داد و با این حال یک ماه بعد قیمت ADA به ۰.۴۰ دلار رسید.

بنجامین کاون تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال به تازگی در خصوص کاردانو هشدار داده است.

کاون در توییتی عنوان کرد:

دوره رکود عمیق برای کاردانو در زیر سطح ۰.۲۴ دلار شروع می‌شود. این دوره احتمالا تا زمان آغاز سیاست‌های تسهیل کمی (QE) در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت.
نمودار قیمت کاردانو
نمودار قیمت کاردانو؛ تایم فریم هفتگی

آخرین باری که کاردانو در یک دوره رکود عمیق قرار داشت به بازار خرسی سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد. در آن زمان قیمت کاردانو برای چند ماه در بازه ۰.۱۶ تا ۰.۱۸ دلار در نوسان باقی ماند و پس از آن به سطح ۰.۳۰ دلاری افزایش یافت.

گفتنیست قیمت رمزارز ADA اکنون ۹۲٪ پایینتر از اوج قیمتی خود در ۳.۰۹ دلار قرار دارد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
beincrypto
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا