اخبار کاردانو

نهنگ های کاردانو از خواب زمستانی بیدار شدند

نهنگ‌ها طی دو ماه گذشته بیش از ۸۳ میلیون دلار آدا خریداری کردند. آیا بازاری گاوی در انتظار این ارز است؟

نهنگ‌های ارز دیجیتال کاردانو (ADA) طی دو ماه اخیر دوباره فعال شده‌اند. این والت‌های تاثیرگذار، فاز انباشت خود را از اوایل ماه نوامبر آغاز کردند و طی شش هفته مقدار قابل توجهی آدا به اندوخته پیشین خود افزودند.

به گزارش والکس و به نقل از Bitcoinist، داده‌های سرویس Santiment نشان می‌دهد که موجودی والت‌های حاوی ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ آدا از تاریخ ۷ نوامبر افزایش یافته است. این گروه طی این مدت سهم خود را از عرضه بیش از ۱۰ درصد افزایش دادند.

افزایش سهم نهنگ‌ها از عرضه کل کاردانو با خط زرد رنگ مشخص شده است
افزایش سهم نهنگ‌ها از عرضه کل کاردانو با خط زرد رنگ مشخص شده است

این افزایش چشم‌گیر موجودی، پس از دوره‌های متمادی انباشت و فروش ناگهانی رخ داده است.

چنین فاز انباشتی معمولا تاثیر مثبتی بر قیمت دارایی دیجیتال خواهد گذاشت و ممکن است سبب ایجاد بازار گاوی شود اما با توجه به وضعیت بازار و روند نزولی طولانی که آدا در آن قرار دارد، تاکنون موفق نشده است تا اثر مورد انتظار را بگذارد.

به جای آن که شاهد تغییر روند و بازگشت قیمت باشیم، قیمت کاردانو هم‌اکنون در محدوده ۰.۲۵ دلار است که فاصله زیادی با اوج ۳.۱ دلاری آن دارد.

ریسک دیگری که چنین فازهای انباشتی در پی دارند، احتمال فروش و خالی کردن متعاقب آن است. هر چه نهنگ‌های ارز دیجیتال موجودی بیشتری داشته باشند، قدرت اعمال نفوذ بیشتری بر قیمت، در صورت فروش خواهند داشت.

نمودار قیمت کاردانو
نمودار قیمت کاردانو

تخمین کاربران سایت کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که بسیاری انتظار رشد ۸۰ درصدی قیمت آدا طی دو ماه آینده را دارند. اگر چنین شود، آدا می‌تواند به قیمت ۰.۴ دلار در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ برسد اما اگر ADA موفق به شکست سطح ۰.۲۵ دلار نشود، تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که می‌توان انتظار سقوطی ۲۰ درصدی تا پیش از به پایان رسیدن سال جاری میلادی را کشید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا