اخبار ارزهای دیجیتال

خالق کاردانو: منطقی است که از ارزهای دیجیتال ملی بترسیم!

موسس پلتفرم قرارداد هوشمند کاردانو (ADA) می‌گوید که ترس‌ از ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) موجه است زیرا دولت‌ها ممکن است در آینده آنها را تصرف کنند.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) در ویدیویی جدید هشدار داده که CBDCها در حال آماده‌سازی شرایط برای کنترل دولت‌ها بر روی سخنان و افکار مردم و ارتباط این موارد با آزادی مالی‌شان هستند. او در این باره گفت:

من نمی‌خواهم در دنیایی که به سمت آن حرکت می‌کنیم زندگی کنم. دنیایی که در آن CBDCها می‌توانند تحت قوانین عجیب و غریبی قرار گیرند و اگر مسئولی را ناراحت کنید، ممکن است پول شما بدون دلیل موجهی از دست برود. یا به شما گفته می‌شود که نمی‌توانید محصول خاصی را خریداری کنید.

به شما گفته می‌شود اگر کاری را انجام دهید که دولت دوست ندارد، کارت اعتباری شما بلافاصله غیرفعال می‌شود. سخنان، افکار و دیدگاه شما اکنون به کیف پولتان متصل شده‌ است. و اگر کسی را به خاطر رای دادن به فرد اشتباهی یا اعتقاد به موضوع اشتباهی عصبانی کنید، دیگر پولی ندارید.

سی بی دی سی

هاسکینسون در ادامه گفت که CBDCها می‌توانند برای کنترل میلیاردها نفر استفاده شوند. این ایده در انجمن اقتصاد جهانی (WEF) کلید خورد و در نهایت به بانک‌های مرکزی رسید.

این همان چیزی است که CBDCها به ارمغان می آورند. اعتبار اجتماعی و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) می‌توانند در مقیاس میلیاردها نفر ترکیب شوند و خواهند شد.

این یک تمرین آکادمیک نیست، بلکه موضوعی جدی است که در WEF و سایر سازمان‌ها شروع شده و در حال حاضر به بانک‌های مرکزی در سراسر جهان رسیده است. چین با ارز دیجیتال بانک مرکزی خود در این زمینه پیشتاز است و این رمزارز در حال حاضر از طریق شرکایی مانند Tencent به دست صدها میلیون نفر رسیده است.

هاسکینسون می‌گوید در دنیایی که CBDCها وجود دارند، تصمیم‌گیری درباره زندگی شما توسط مقامات دولتی و بانک‌های مرکزی صورت می‌گیرد و آزادی شما به شدت محدود می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
dailyhodl
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا