اخبار آلت کوین ها

چارلز هاسکینسون: صدها پروژه در کاردانو شروع به کار خواهند کرد

هاسکینسون می‌گوید پروژه‌های بسیاری در انتظار انجام بروزرسانی واسیل برای شروع به کار هستند.

خالق کاردانو اظهار داشت که پروژه‌های بسیاری پس از هاردفورک واسیل این شبکه، راه‌اندازی و شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار شبکه کاردانو طی توییتی اعلام کرد که صدها پروژه اعلام کرده‌اند که به قابلیت‌های جدیدی که به شبکه کاردانو افزوده می‌شود، علاقه‌مندند و پروژه خود را با استفاده از آن، پیش خواهند برد.

هاسکینسون در واکنش به توییتی از پروژه NEWM که خبر از اجرای قرارداد هوشمند خود به شبکه کاردانو، پس از هارد فورک واسیل داده بود، گفت: من صدها توییت همانند این دیده‌ام. پروژه‌های بسیاری برای راه‌اندازی مشتاق و هیجان‌زده‌اند.

پروژه استریم موسیقی غیرمتمرکز NEWM پلتفرمی است که به هنرمندان اجازه می‌دهد به شکل مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشند و به کمک توکن‌های NFT، از آثار خود درآمد داشته باشند.

پروژه NEWM اعتقاد دارد که آپگرید واسیل، موجب بهبود بهره‌وری عملیات و فرایند این پلتفرم می‌شود. این پلتفرم در این باره گفت:

این [آپگرید] برای جامعه کاربری ما چه معنایی خواهد داشت؟ ما منتظر آپگرید واسیل برای راه‌اندازی و اجرای قراردادهای هوشمند خود بوده‌ایم. این بروزرسانی موجب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه در کاردانو خواهد شد. آینده صنعت موسیقی همین حالا رقم خواهد خورد! به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.

در توییت دیگری، هاسکینسون به دستاوردهای واسیل اشاره کرد و آن‌ها را ستود و در عین حال، از تیترهای منفی رسانه‌ها در خصوص تاخیر سه ماهه این بروزرسانی انتقاد کرد. وی بیان داشت: دیدن تهاجم منفعلانه برخی از این تیترها شگفت‌انگیز است. ما به تازگی نقطه عطف بزرگی را پشت سر گذاشتیم که نیازمند هماهنگی و آزمون بین تعداد زیادی از افراد و سازمان‌ها در اقصی نقاط جهان بود اما تیتر اخبار چیست؟ سه ماه تاخیر! روزنامه‌نگاران همواره ذات واقعی خود را به نمایش می‌گذارند.

هاسکینسون پیش‌تر درباره اهداف کاردانو و ADA چنین گفته بود: ما کاردانو را بدین منظور ساختیم که سیستم عامل مالی جهان باشد. ما آن را ساختیم تا بانکی برای آن‌هایی که دسترسی به خدمات مالی ندارند، باشد. ما آن را به شکل یک جامعه کاربری ساختیم تا به کسانی که از هویت مالی محرومند، فرصتی در بازار برابر جهانی دهیم.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا