اخبار آلت کوین ها

استقبال از کش توکن ها پس از بروزرسانی بیت کوین کش

داده‌ها نشان می‌دهند که پس از ارتقای اخیر بیت کوین کش (BCH) در روز دوشنبه، حدود ۱۳۰۸ توکن قابل معاوضه و ۲۵،۳۳۶ توکن غیرمثلی (NFT) در بلاک چین ظاهر شده‌ است. علاوه بر این، اکوسیستم کش توکن (Cashtoken) اکنون از طریق کاوشگرهای بلاک چین ۳xpl.com و salemkode.com در دسترس کاربران قرار گرفته و آنها می‌توانند قابلیت‌های آن را بررسی کنند.

به گزارش والکس و به نقل از news.bitcoin، بروزرسانی بیت کوین کش در ماه می ۲۰۲۳، قابلیت‌های جدیدی را برای طرفداران این بلاک چین فراهم کرده است. حال کاربران توانایی ساخت و انجام معاملات با توکن‌های ساخته شده بر روی بلاک چین بیت کوین کش را دارند. توسعه کش‌ توکن‌ها امکان ساخت توکن و انجام معاملات را با شبکه BCH فراهم می‌کند و در کنار فعالیت‌های مالی سنتی اجرا می‌شود.

چندین کیف پول سازگار با بیت کوین کش توسعه کش توکن‌ها را پذیرفته‌اند و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال می‌توانند کیف پول‌های متمرکز بر روی این توکن‌ها را از طریق وب‌سایت bestbchwallets.com انتخاب کنند. نیکیتا ژاوورانکوف (Nikita Zhavoronkov)، توسعه‌دهنده اصلی Blockchair، تجربیات خود را در حوزه کش‌ توکن‌ها به اشتراک گذاشته است. او در توییتی در این باره ابراز خوشحالی کرد و گفت که این تجربه چیزی جز جذابیت برایش نداشته است.

کش توکن

ژاوورانکوف با اشاره به کاهش کارمزدها، بر اینکه توکن‌های بومی بیت کوین کش نسبت به قراردادهای ساخته شده بر روی بلاک چین‌های دیگر بهره‌وری بیشتری دارند، تأکید کرد. همچنین، این توسعه‌دهنده به یک تفاوت بنیادی در کار با کش‌ توکن‌ها اشاره کرد و از توسعه‌دهندگان خواست که تصورات همیشگی خود در مورد توکن‌های ERC20 اتریوم را کنار بگذارند.

ژاوورانکوف گفت:

برخلاف ERC-20 و ERC-721، ارسال هر دو نوع توکن قابل معامله و برخی NFTها در یک خروجی واحد امکان‌پذیر است.

هیچ قراردادی وجود ندارد، شناسه‌ توکن‌ها اکنون «category» نامیده می‌شوند. ساختار انتقال از مدل UTXO پیروی می‌کند. برای دستری به جزئیات توکن‌ها، داشتن رجیستری متادیتا پیشنهاد شده است.

ژاوورانکوف همچنین به جامعه بیت کوین کش توصیه کرد که با کمک کاوشگر ۳xpl.com با کش‌ توکن‌ها آشنا شوند. او گفت:

۳xpl.com بسیار سریع، بدون تبلیغات (دیگر تبلیغات “دو برابر کردن بیت کوین شما” وجود ندارد)، خصوصی، منبع باز و دارای امکانات حرفه‌ای برای توسعه‌دهندگان و تحلیل‌گران است.

همچنین، کاربران می‌توانند از کاوشگر salemkode.com برای بررسی جهان کش‌ توکن‌ها و معاملات مرتبط با آنها استفاده کنند.

از زمانی که این بروزرسانی در بلوک ۷۹۲،۷۷۲ انجام شد، کاربران بیت کوین کش با شور و اشتیاق در حال ساخت کش‌ توکن‌های جدید بوده‌اند. طبق آمار ارائه شده توسط کاوشگر ۳xpl.com، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۰۸ توکن قابل معامله و ۲۵،۳۳۶ توکن غیرمثلی (NFT) در بیت کوین کش ظاهر شده‌، که نشانگر افزایش چشمگیر ساخت توکن‌ها در بلاک چین بیت کوین کش است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
news.bitcoin
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا