اخبار اتریوم

سلسیوس ۱ میلیارد دلار در سپرده‌های اتر استیک کرده است

سلسیوس (Celsius)، پلتفرم وام‌دهی پرطرفدار، با استیک تقریباً یک میلیارد دلار اتریوم (ETH)، حرکت قابل توجهی در زمینه استیک این رمزارز انجام داده است. به گزارش شرکت هوش مصنوعی بلاک چین Arkham Intel، تنها در ۲۴ ساعت گذشته، سلسیوس بیش از ۶۰۰ میلیون دلار اتر استیک کرده و هیچ نشانه‌ای از کند شدن این حرکت وجود ندارد. این امر نشانگر حجم عظیم جریان آنچین بوده و نرخ سپرده‌گذاری همچنان در حال افزایش است.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، در زمان باز شدن برداشت‌های Lido (LDO) در اواسط ماه می، آدرس سلسیوس بزرگترین برداشت‌کننده بود و بیش از ۴۰۰ هزار اتر، به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار برداشت کرد. آنها این اترها را به مدت دو هفته در یک کیف پول “Unstaking” نگهداری کردند و گفتند که قصد دارند این مبلغ را با ارائه‌دهنده سازمانی Figment استیک کنند.

حدود ۲۴ ساعت پیش، سلسیوس دارایی‌های اتر خود را از کیف پول “Unstaking” به دو کیف پول جداگانه منتقل کرد. یک کیف پول با نام کیف پول واریزی ETH2 سلسیوس مشخص شده، در حالی که کیف پول دیگر با برچسب “ETH استیک شده” ثبت شده و به آدرس Figment واریز می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون دلار اتر به کیف پول استیکینگ سلسیوس واریز شده و هر چند دقیقه یکبار سپرده‌گذاری‌های مداوم در آن انجام می‌شود.

استیک سلسیوس

Figment یک ارائه‌دهنده خدمات سرمایه‌گذاری و زیرساخت برای شبکه‌های بلاک چین، از جمله اتریوم است. این شرکت زیرساخت، سرمایه‌گذاری نهادی و ابزارهای مرتبط با شبکه‌های اثبات سهام (PoS) را برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها که قصد دارند در شبکه‌های PoS فعالیت کنند، فراهم می‌کند.

علاوه بر این، این ارائه‌دهنده زیرساخت طیف وسیعی از خدمات استیکینگ را از جمله استیک واگذارشده ارائه می‌دهد. سرمایه‌گذاران با استیک واگذارشده توکن‌های خود را به یک گره ولیدیتور واگذار می‌کنند تا بدون نیاز به اجرای گره خود، پاداش دریافت کنند. این شرکت همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای توسعه‌دهنده، APIها و تجزیه و تحلیل را برای کمک به کاربران ارائه می‌دهد که درک و مدیریت بهتری روی فعالیت‌های استیکینگ خود داشته باشند.

علاوه بر این، در کیف پولی که Figment به سلسیوس ارائه داده، بیش از ۲۱۵ میلیون دلار اتریوم واریز شده است. به طور کلی، سلسیوس بیش از ۶۰۰ میلیون دلار اتریوم واریز کرده، که کیف پول استیکینگ سلسیوس هنوز بیش از ۱۵۰ میلیون دلار اتریوم نگهداری می‌کند و حدود ۶۰ میلیون دلار اتریوم هم در کیف پولی که برای آزادسازی این رمزارز در Lido استفاده شده بود، باقی‌مانده است.

و این یعنی سلسیوس هنوز مقدار قابل توجهی اتر در اختیار دارد که می‌توانند آنها را با یک ارائه‌دهنده دیگر استیک کنند یا برای اهداف دیگری به کار گیرد. همچنین این حرکت نشان می‌دهد که سلسیوس به خدمات سرمایه‌گذاری ارائه‌شده توسط Figment اعتماد دارد، زیرا مقدار بسیار زیادی از اتریوم‌های خود را به این شرکت واگذار کرده است.

استیک چنین مقدار زیادی اتریوم توسط سلسیوس گواهی بر روند رو به رشد استیکینگ در بازار ارزهای دیجیتال است. با بیشتر شدن تعداد سرمایه‌گذارانی که به دنبال راه‌های کسب درآمد فعال از دارایی‌های خود هستند، استیکینگ به یک گزینه بسیار محبوب‌ تبدیل می‌شود. با ورود شرکت‌هایی مانند سلسیوس به بازار، می‌توانیم در ماه‌ها و سال‌های آینده انتظار رشد چشمگیری را در در حوزه استیکینگ داشته باشیم.

بازار اتریوم برای یک حرکت بزرگ آماده است

Jackis، تحلیل‌گر حوزه رمزارزها به تازگی اطلاعاتی را درباره وضعیت فعلی بازار اتریوم به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که احتمالاً به زودی شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی در این بازار باشیم. علیرغم رکود بازار در چند هفته گذشته، Jackis معتقد است که اتریوم می‌تواند خود را برای یک حرکت بزرگ آماده کند.

به گفتهٔ Jackis، اتریوم از روند نزولی خود خارج شده و با موفقیت سطح بریک اوت خود را بازبینی کرده است. تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که اگر این رمزارز توانایی شکست سطح مقاومت ۱۸۸۷ دلاری را داشته باشد، آنگاه هیچ چیزی مانع از آزمایش مجدد سقف سالانه ۲۰۳۰ دلاری نخواهد شد.

اگر اتریوم موفق به عبور از این سطح شود، احتمالاً می‌تواند رشد خود را ادامه دهد و حتی شاید بتواند در آینده نزدیک سقف‌های جدیدی را نسبت به سال گذشته‌ ایجاد کند.

در لحظه نگارش این خبر، اتریوم که دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار از لحاظ مارکت کپ محسوب می‌شود، با قیمت ۱۹۰۵ دلار در حال معامله است که افزایش ۲ درصدی را در طی ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا اتریوم می‌تواند وضعیت خود را بالای این سطح کلیدی تثبیت کند تا به آستانه روانی ۲۰۰۰ دلار برسد و روند صعودی خود را ادامه دهد یا خیر.

چارت اتر

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا