اخبار آلت کوین ها

احتمال گذر چین لینک از قله قیمتی اخیر خود چقدر است؟

چین لینک به تازگی از دستاوردهای فنی جدیدی رونمایی کرده است

رفتار قیمتی اخیر چین لینک (LINK) مطابق میل سرمایه‌گذاران آن نبوده است؛ قیمت هفتگی این ارز دیجیتال ۱۰ درصد کاهش داشت و ارزش بازار آن در زمان نگارش این مطلب ۳.۳ میلیارد دلار است.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، داده‌های سرویس کریپتو کوانت (CryptoQuant) نشانه‌ای صعودی از خود نشان می‌دهند که می‌تواند منجر به شروع موجی صعودی تا پیش از پایان سال میلادی شود.

اطلاعات کریپتوکوانت نشان می‌دهد که شاخص استوکاستیک ارز LINK در منطقه اشباع فروش قرار دارد که احتمال تغییر روند را افزایش می‌دهد. افزون بر این، چین لینک اعلام کرد که ۴ سرویس جدید و ۱۶ همکاری تازه را در سه شبکه مختلف – اتریوم، فانتوم و پالیگان – راه‌اندازی کرده است.

دستاورد بزرگ دیگر این پلتفرم، حل مشکل اوراکل خود بود. با حل این مشکل، این پلتفرم قادر به فراهم کردن اطلاعات در مورد ۶ تریلیون دلار دارایی مختلف خواهد شد.

خبر خوش دیگر برای دارندگان این رمزارز، عملکرد برخی از شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای (On-chain) است که می‌تواند منجر به افزایش قیمت چین لینک شود. به عنوان مثال، موجودی لینک در صرافی‌ها کاهش یافت که معمولا به عنوان نشانه‌ای برای کاهش فشار فروش تلقی می‌شود.

تعداد تراکنش‌ها و آدرس‌های فعال نیز رشد کرد که دورنمایی خوش‌بینانه‌تر برای آینده این ارز دیجیتال تصویر می‌کند.

اما همه‌چیز کاملا مثبت نیست. به عنوان مثال شاخص MVRV سایت سانتیمنت به طور مستمر طی هفته گذشته کاهش یافت که سیگنالی نزولی است. شاخص رشد شبکه چین لینک نیز روندی مشابه داشت.

نمودار شاخص MVRV و رشد شبکه برای ارز دیجیتال لینک
نمودار شاخص MVRV و رشد شبکه برای ارز دیجیتال لینک

شاخص‌های تکنیکال نیز چندان موید رشد قیمت نیستند. به عنوان مثال شاخص نوار میانگین متحرک نمایی (EMA Ribbon) در تقاطعی نزولی است. شاخص MACD نیز روایت مشابهی دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز پایین‌تر از حد خنثی است که از توان احتمالی رشد قیمت در کوتاه مدت می‌کاهد.

نمودار قیمت چین لینک (LINK)
نمودار قیمت چین لینک (LINK)

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا