اخبار آلت کوین هااخبار ارزهای دیجیتال

سیرکل ۶۳ میلیون USDC را در پل مالتی چین فریز کرد

پس از شناسایی یک جابجایی قابل توجه از شبکه‌های پل ارتباطی مولتی چین به یک آدرس نامعلوم، این پلتفرم خدمات خود را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده است. کارشناسانی که بر فعالیت‌های زنجیره بلاکچین تحقیق می‌کنند، پیش از این هشدار امکان بروز سوء استفاده چند میلیون دلاری را می‌دادند. دلیل آن هم خروج حجم‌های بالای رمزارز از پلتفرم مولتی چین بود.

به گزارش والکس، روز پنجشنبه، Multichain در توییتر اعلام کرد که در حال انجام تحقیقات در مورد این حادثه است و نسبت به علت آن ابراز تردید کرد. آنها به همه کاربران توصیه کردند که استفاده از خدمات Multichain را متوقف کنند و هرگونه تاییدیه قرارداد مرتبط با این پلتفرم را لغو کنند.

مولتی چین که قبلا با نام Anyswap شناخته می‌شد، کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌های ارز دیجیتال خود را در شبکه‌های مختلف بلاکچین انتقال دهند. این تیم همچنین اظهار داشت که تمام تراکنش‌ها در زنجیره به حالت تعلیق باقی می‌مانند، بدون اینکه خاصی را برای از سرگیری خدمات اعلام کنند.

توییت تیم مولتی چین در مورد نقص امنیتی این پلتفرم

در حادثه اخیر، Circle صادرکننده USDC، دارایی‌های سه آدرس کیف پول که احتمالا در این نقص امنیتی در پلتفرم Multichain دخیل بودند، فریز کرد. شرکت امنیتی PeckShield گزارش داد که حدود ۶۳ میلیون دلار USDC قفل شده است.

توییت مربوط به 3 آدرس کیف پول مشکوک

این نقض امنیتی منجر به انتقال ۱۲۶ میلیون دلار رمزارز بوسیله پل Multichain در شبکه‌های فانتوم، مون ریور و دوج کوین به چندین کیف پول شخص ثالث شد. ماهیت دقیق این نقص امنیتی و هویت پشت تراکنش‌های مشکوک در حال حاضر مشخص نیست.

حفظ “صندوق دارایی ایمن برای کاربران (SAFU)”

چانگ‌پنگ ژائو، که به عنوان CZ شناخته می‌شود، به سرعت در توییتر اعلام کرد که این رویداد بر کاربران بایننس تأثیری ندارد. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، سی زد به کاربران اطمینان می‌دهد که دارایی‌ها به سرعت به صندوق SAFU منتقل شده و بازپرداخت سپرده‌ها متوقف شده است.

این اولین باری نیست که Multichain در سال جاری خبرساز شده است. در پایان ماه می، شایعاتی در جامعه ارز دیجیتال چین درباره دستگیری تیم توسعه شبکه Multichain توسط پلیس منتشر شد. علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مقامات چینی ممکن است کنترل سخت افزار و کیف پول سرد شبکه را به دست آورده باشند؛ اگرچه این ادعاها هرگز تأیید نشدند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا