اخبار ارزهای دیجیتال

دادگاه ایالتی واشنگتن CZ را احضار کرد

طبق مدارک رسمی، محل اقامت این روزهای چانگ‌پنگ ژائو، جزیره مالت در دریای مدیترانه است

دادگاه ایالتی واشنگتن دی سی، تنها دو روز پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از صرافی بایننس و مدیر آن چانگ‌پنگ ژائو، ابلاغیه‌ای برای احضار CZ صادر کرد.

به گزارش والکس و به نقل از Coin Telegraph، در متن این احضاریه چنین آمده است: «شکایتی علیه شما به ثبت رسیده است.»

تصویری از ابلاغیه بایننس
تصویری از ابلاغیه بایننس

اگرچه نیازی به مراجعه حضوری سی زی (CZ) به دادگاه نیست، اما او و یا نماینده قانونی وی باید ظرف ۲۱ روز از دریافت این احضاریه، خود را به دادگاه معرفی نمایند. «در صورت عدم پاسخ، حکم غیابی در قبال خسارت خواسته شده علیه شما صادر خواهد شد.»

شکایت SEC علیه صرافی بایننس در تاریخ ۵ ژوئن رسانه‌ای شد و شامل ۱۳ اتهام است که عموم آن‌ها به فروش بدون مجوز اوراق بهادار (توکن‌ها)، برنامه استیک ارز دیجیتال این صرافی و عدم ثبت و اخذ مجوز لازم برای فعالیت قانونی باز می‌گردد.

بایننس ادعای SEC را رد می‌‌کند. در بیانیه‌ای که در پاسخ به اقدام کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر شد، این شرکت اعلام کرد: «ما با … متفاوت هستیم». این در پاسخ به ادعای گنسلر در مشابهت نحوه فعالیت بایننس با صرافی شکست خورده FTX بود.

صرافی بایننس ادعاهایی همچون استفاده از سرمایه کاربران یا دریافت وام‌های باوثیقه را رد می‌کند. همچنین این شرکت مدعی است که هیچ‌گاه کمک‌های کلان به نامزدهای سیاسی نداشته است و هیچ‌وقت حامی مالی بزرگی برای رسانه‌‌ها نبوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Coin Telegraph
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا