اخبار بیت کوین

تحلیلگر کریپتو: بیت کوین در اکتبر رکورد قیمتی جدیدی ثبت می‌کند

این تحلیل‌گر که با نام مستعار Credible Crypto شناخته می‌شود، تکرار حرکات تاریخی بیت کوین را دلیل پیش‌بینی خود دانست

تحلیل‌گر محبوبی با نام مستعار Credible Crypto اعتقاد دارد که بیت کوین در سال ۲۰۲۳ بیشینه قیمت تازه‌ای ثبت خواهد نمود.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC،‌ پیش‌بینی او بر این فرض استوار است که حرکت سهموی (پارابولیک) تاریخی قیمت بیت کوین همچنان ادامه‌دار باشد. ماهیت پیش‌بینی Credible Crypto، مبتنی بر پدیده «پیشرفت سهموی» است؛ این مفهوم وضعیتی را توصیف می‌کند که در آن شتاب قیمت‌ گرفتن یک دارایی به طور تصاعدی افزایش می‌یابد تا زمانی که به اوج خود برسد.

به گفته این تحلیل‌گر، چنین حرکاتی در طول تاریخ معامله بیت کوین مشهود بوده است و نمونه‌هایی از آن را می‌توان در حرکات قیمت بیت کوین از ۳۰۰۰ دلار به ۱۴۰۰۰ دلار و از ۱۰۰۰۰ دلار به ۶۰۰۰۰ دلار مشاهده کرد.

عملکرد اخیر قیمت بیت کوین که با تثبیت قاطع ناحیه ۲۵۰۰۰ دلار در نمودار هفتگی همراه شده است، توسط Credible Crypto به عنوان زمینه‌ای بالقوه برای دور تازه‌ای از حرکت پارابولیک قلمداد شده است. این تحلیل‌گر مدعی است که چنین حرکتی می‌بایست در تایم فریم ماهانه رشدی بیش از ۱۰۰۰۰ دلار را ثبت نماید و شکاف ۴۰۰۰۰ دلاری تا بیشینه قیمت قبلی را پر کند.

او از اکتبر ۲۰۲۳ به عنوان مقطعی نسبتا منطقی برای زمانی که بیت کوین می‌تواند به بالاترین حد تاریخی خود برسد، نام برد. این تحلیل‌گر خاطرنشان ساخت:

من نمی‌گویم که ما باید تا اکتبر به بالاترین حد تاریخ خود برسیم، من می‌گویم فکر می‌کنم تا پایان امسال به ATH جدید خواهیم رسید و اگر کسی مرا مجبور کند ماهی را انتخاب کنم که فکر می‌کنم این اتفاق می افتد، اکتبر خواهد بود. بیایید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود.

بیت کوین در هفت روز گذشت حرکت قیمتی قابل توجهی داشت و با ثبت ۲۰ درصد رشد، به بالای ۳۰۰۰۰ دلار رسید. قابل توجه است که افزایش قیمت بیت کوین همزمان با استقبال غول‌های مالی بزرگی همچون بلک راک از آینده ارزهای دیجیتال صورت گرفته است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

بلک راک که بزرگ‌ترین شرکت مدیریت سرمایه در جهان است، هفته گذشته آخرین برنامه خود برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) در صورت تایید رگولاتوری را فاش کرد که جرقه‌ای برای افزایش خارق‌العاده قیمت بیت کوین شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
News BTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا