اخبار آلت کوین ها

فعالیت بلاکچین دش برای چند ساعت متوقف شد

این اشکال در جریان آپگرید نودها به نسخه جدید کلاینت دش کور ایجاد شد

بلاکچین «دش» (Dash) در تاریخ ۲۲ ماه می (۱ خرداد) دچار قطعی شد. این امر سبب شد تا توسعه‌دهندگان این شبکه مجبور به ارائه راه‌حلی فوری برای بازگرداندن شبکه به حالت فعال شوند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، ساموئل وستریش (Samuel Westrich)، مدیر ارشد فناوری گروه Dash Core در تاریخ ۲۱ می اعلام کرد که شبکه دش در هنگام فعال کردن نسخه ۱۹ کلاینت Dash Core با مشکل مواجه شده است.

وستریش در این باره نوشت:

این شبکه در حال حاضر متوقف شده است و هیچ بلوکی تولید نمی‌کند. همه ما مشغول بررسی این موضوع هستیم.

«پاستا» (نام مستعار) – مدیر دائوی DashBoost – بروزرسانی رسمی برای کلاینت دش کور در تاریخ ۲۲ می منتشر کرد که این مشکل را برطرف می‌سازد. اسناد فنی این بروزرسانی حاکی از این است که این آپدیت اجباری است و در واقع سبب فورک شبکه خواهد شد و فعال‌سازی نسخه ۱۹ را به تعویق می‌اندازد.

پاستا اعلام کرد که زمانی ماینرها و مسترنودها به حد نصاب لازم برسند و نرم‌افزار خود را بروز کنند، شبکه دش دوباره فعال خواهد شد. این اتفاق در دقایق ابتدایی روز جاری (۲۳ می) به وقت ایران رخ داد و این شبکه پس از نزدیک به ۱۶ ساعت قطعی، دوباره موفق به تولید بلوک شد.

این اتفاق تاثیر چندانی بر روی قیمت دش (DASH) نگذاشت و این ارز دیجیتال تقریبا بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت ۴۳.۹۲ دلار معامله می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Cryptoslate
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا