منتخب سردبیرهمستر کامبت

آموزش مرحله به مرحله Direct Claim همستر کامبت

بازی تلگرامی همستر کامبت اکنون یک روش جدید برای دریافت ایردراپ دارد که تحت عنوان دایرکت کلیم (Direct Claim) یا «برداشت مستقیم» شناخته می‌شود. دایرکت کلیم همستر کامبت به کاربران اجازه می‌دهد که توکن‌های HMSTR را به صورت مستقیم در کیف پول شخصی خود دریافت کنند. البته انتخاب گزینه Direct claim در همستر تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کاربر قبلا یکی از روش‌های موجود برای برداشت توکن را انتخاب نکرده باشد. به عبارتی دیگر، کاربرانی که فرصت‌های قبلی را از دست داده و هنوز روش دریافت ایردراپ خود را مشخص نکرده‌اند، می‌توانند از گزینه Direct Claim استفاده کنند. در این مقاله، آموزش برداشت مستقیم توکن همستر کامبت در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد.

دایرکت کلیم همستر کامبت چطور کار می‌کند؟

دایرکت کلیم روشی برای دریافت توکن‌های HMSTR در کیف پول شخصی است. از آنجایی که انتخاب این روش تا چند ساعت پیش از شروع رویداد ایردراپ امکان‌پذیر نیست، به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان همستر کامبت سعی داشته‌اند کاربران را به انتخاب دیگر روش‌های دریافت ایردراپ ترغیب کنند. با توجه به تعداد زیاد بازیکنان همستر کامبت، ایجاد محدودیت برای روش دایرکت کلیم و موکول کردن آن به آخرین لحظه، احتمالا اقدامی در جهت کاهش ترافیک شبکه تون و جلوگیری از ایجاد تاخیرهای طولانی در پردازش تراکنش‌ها بوده است.

روش‌های برداشت توکن همستر

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در ابتدای کار روش‌های مختلفی برای برداشت توکن HMSTR در اختیار کاربران قرار گرفت که همه آن‌ها لزوما برای کاربران ایرانی مناسب نبودند. برای مثال، دریافت HMSTR در صرافی ارز دیجیتال بایننس، بای‌بیت و OKX تنها در صورتی ممکن بود که کاربر یک حساب احراز هویت شده در اختیار داشت. بنابراین کاربران ایرانی که قادر به طی کردن مراحل KYC این صرافی‌ها نیستند، عملا امکان انتخاب این گزینه‌ها را نداشتند. از طرف دیگر، کیف پول تلگرام والت (Wallet in Telegram) که در گذشته مورد استفاده کاربران ایرانی قرار می‌گرفت، اکنون سختگیری‌های بیشتری در زمینه احراز هویت کاربران دارد و به همین دلیل، این روش نیز برای ایرانیان مناسب نبود. در نتیجه، تنها دو روش مناسب کاربران ایرانی وجود داشت:

  • صرافی غیرمتمرکز EBI: با انتخاب این گزینه، کاربران توکن‌ها را از طریق صرافی غیرمتمرکز EBI دریافت خواهند کرد. ثبت نام در این صرافی با انواع کیف پول‌های محبوب نظیر متامسک و تراست ولت قابل انجام است.
  • ایردراپ روی زنجیره‌ای (On-chain airdrop): با انتخاب این گزینه، کاربران توکن‌ها را در کیف پول تون کیپر که قبلا به بازی همستر کامبت متصل نموده‌اند، دریافت خواهید کرد.

آن دسته از کاربران که تاکنون هیچکدام از روش‌های بالا را انتخاب نکرده‌اند، می‌توانند از دایرکت کلیم همستر کامبت استفاده کنند.

آموزش مرحله به مرحله دایرکت کلیم همستر کامبت

دایرکت کلیم همستر کامبت

پس از باز کردن بازی همستر کامبت در تلگرام، به صفحه ایردراپ (Airdrop) رفته و سپس گزینه برداشت (Withdrawal) را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گزینه دایرکت کلیم دارای یک شمارش معکوس است که در ساعت ۱۵:۳۰ روز ۵ مهر به پایان می‌رسد. بنابراین، تا پیش از تاریخ ذکر شده نمی‌توان گفت کاربران دقیقا باید چه مراحلی را دنبال کنند. با این وجود، روش دایرکت کلیم احتمالا شامل وارد کردن آدرس کیف پول سازگار با شبکه تون یا حتی پرداخت کارمزد در قالب ارز دیجیتال TON خواهد بود. در نتیجه، نوسان قیمت تون کوین ممکن است روی میزان کارمزد این روش تاثیرگذار باشد.

اگر جزو کاربرانی هستید که قصد انتخاب این روش را دارند، بهتر است کیف پول خود را از قبل آماده و ترجیحا مقداری TON برای پرداخت کارمزد به آن واریز کنید. در صورت نیاز به خرید تون کوین نیز می‌توانید از خدمات آنی صرافی والکس استفاده نمایید.

قیمت همستر کامبت پس از ایردراپ چقدر خواهد بود؟

قیمت همستر پس از آغاز معاملات چقدر خواهد بود؟ این یکی از پرتکرارترین سوالاتی که توسط بازیکنان همستر کامبت مطرح می‌شود. در حالی که پیش‌بینی‌های زیادی در مورد ارزش هر واحد HMSTR وجود دارد، انتظار می‌رود قیمت این ارز دیجیتال پس از آغاز معاملات در رنج ۰.۰۱ تا ۰.۰۵ دلار قرار بگیرد. این یعنی هر ۱ هزار واحد HMSTR می‌تواند ارزشی معادل ۱۰ تا ۵۰ دلار داشته باشد.

علاوه بر این، در صورت استقبال کاربران از توکن همستر کامبت و ادامه یافتن محبوبیت آن در سال ۲۰۲۵، قیمت هر واحد HMSTR ممکن است تا حوالی  ۰.۱۰ دلار نیز افزایش پیدا کند. با وجود استقبال فراوان کاربران از فصل اول ایردراپ همستر کامبت، باید منتظر ماند و دید که آیا آن‌ها به همین اندازه به فصل دوم ایردراپ نیز علاقه نشان خواهند داد یا خیر. در هر صورت، اکنون فاصله چندانی با آغاز معاملات توکن HMSTR نداریم و میزان علاقه واقعی کاربران و سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال، طی مدت بسیار کوتاهی مشخص خواهد شد و سرنوشت این پروژه را تعیین خواهد کرد.شما کدام روش دریافت ایردراپ همستر کامبت را انتخاب کرده‌اید؟ آیا روش دایرکت کلیم همستر کامبت را به روش انتخابی خود ترجیح می‌دهید؟

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۲۹

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا