اخبار دوج کویناخبار شیبا اینو

کارمزد معامله دوج و شیبا در والکس صفر شد (تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲)

تا پایان تابستان می‌توانید دوج و شیبا را با ۰% کارمزد و بدون محدودیت در والکس معامله کنید. به این ترتیب، کاربران امکان کسب سود بیشتر از دو رمزارز دوج‌کوین و شیبا را خواهند داشت.
کارمزد صفر والکس برای معامله‌ی دوج و شیبا به‌نحوی فعال شده است که کاربران بتوانند هم در بخش خرید و فروش آنی از آن استفاده کنند، هم در معامله پیشرفته و همچنین بات معامله‌گر.
معامله دوج و شیبا با کارمزد صفر از ۱۲ مرداد تا ۳۱ شهریور ادامه دارد. این حذف کارمزد، بابت خرید و فروش در تمام پایه‌بازارها یعنی بازارهای دوج/تومان، دوج/تتر، شیبا/تومان و شیبا/تتر اعمال شده است.
شما در والکس می‌توانید بدون محدودیت در حجم معاملات از ۰% کارمزد بهره ببرید. ارزش کارمزد صفر در معاملات دوج و شیبا به خصوص زمانی مشخص می‌شود که حجم معاملات شما بالا باشد.
حتی اگر دانش و تجربه‌ی کافی برای معامله دوج و شیبا نداشته باشید، می‌توانید یک یا چند بات با پیشنهاد خودکار فعال کنید و از نوسان‌های این دو میم‌کوین، بدون کسر کارمزد، سود مناسبی به دست آورید.

چرا معامله دوج و شیبا جذاب است؟

دوج و شیبا از نظر ارزش بازار یا مارکت‌کپ در صدر جدول میم‌کوین‌ها قرار دارند و به همین دلیل، ریسک معامله‌ی آن‌ها پایین‌تر از دیگر میم‌کوین‌های بازار است.
همچنین ذات میم‌کوین‌ها «جامعه‌محور» است که موجب می‌شود نوسان‌های قیمتی آن‌ها بیشتر از سایر ارزهای دیجیتال باشد. مثلا به دلیل حمایت ایلان ماسک از دوج‌کوین، با تحولات اخیر توییتر و شرکت تسلا، بازار این رمزارز روند صعودی به خود گرفته و شیبا هم با توسعه فنی و راه‌اندازی شیباریوم، روند صعودی پیدا کرده است.

بدون کارمزد معامله کنید

والکس با بررسی نیازهای شما، سعی کرده تا مجموعه‌ی کاملی از ابزارهای کاربرپسند و آسان برای معامله‌ی رمزارزها را ارائه کند. شما می‌توانید همین حالا در صفحه کارمزد صفر والکس، دوج و شیبا را بدون کارمزد صرافی، معامله کنید.


نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۷

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا