اخبار دوج کوین

خالق دوج کوین قانون شماره یک سرمایه گذاری و کوین‌های مورد علاقه خود را فاش کرد

بیلی مارکوس (MarkusBilly Markus) هم‌بنیان‌گذار دوج کوین که با نام مستعار شیبتوشی ناکاموتو (Shibetoshi Nakamoto) نیز شناخته می‌شود اخیرا درباره استراتژی خود برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال صحبت کرده و به معرفی توکن‌های مورد علاقه خود پرداخته است.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، بیلی مارکوس به معامله‌گران ارزهای دیجیتال هشدار داده است که پولی را وارد معاملات کریپتویی کنند که اگر آتش هم گرفت چندان مهم نباشد. اشاره او به این نکته است که افراد باید با پول مازاد خود وارد بازار شوند تا اگر ضرری را متحمل شدند تمام زندگی آن‌ها نابود نشود و پس‌انداز خود را از دست ندهند. او می‌گوید:

قانون شماره یک من در مورد ارزهای دیجیتال این است که هرگز بیش از آن چیزی که می‌خواهید در آتش بسوزانید را در کریپتو سرمایه‌گذاری نکنید. 

مارکوس در ادامه از ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود نام می‌برد که شامل دو رمزارز برتر براساس ارزش بازار یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) می‌شود. او همچنین دوج کوین را به عنوان “بیت کوین در لباس سگ” توصیف کرده است. مارکوس می‌گوید که طرفدار توکن‌های ERC-20 که بر روی اتریوم ساخته شده‌اند نیست. 

در اوایل سال جاری میلادی بیلی مارکوس درباره سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌ها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هشدار داده بود. او گفته بود که فضای کریپتو نسبت به ۱۰ سال گذشته احمقانه‌تر شده است و آن را به قمار تشبیه کرده بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
dailyhodl
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا