اخبار دوج کویناخبار شیبا اینو

«دوج کوین و شیبا در جمع غیر متمرکزترین ارزهای دیجیتال هستند»

جاستین بونز معتقد است که در بین ۵۰ رمزارز برتر، تنها ۳۲ عدد واقعا غیرمتمرکزند

یکی از مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری «سایبر کپیتال» (Cyber Capital) اعتقاد دارد که دو میم کوین دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، به جمع غیرمتمرکزترین ارزهای دیجیتال بازار تعلق دارند.

به گزارش والکس و به نقل از Daily Hodl، جاستین بونز (Justin Bons) خطاب به دنبال‌کنندگان حساب توییتر خود گفت که در میان ۵۰ ارز دیجیتال برتر بازار، تنها ۳۲ عدد از آنان به طور تکنیکی غیرمتمرکز هستند. شیبا اینو و دوج به این دسته تعلق دارند. جاستین بونز مدیر ارشد سرمایه‌گذاری سایبر کپیتال است.

بونز در این باره گفت:

از ۵۰ ارز دیجیتال برتر، تنها ۳۲ مورد از نظر فنی غیرمتمرکزند. اگرچه تمرکززدایی یک طیف است، اما می‌توانیم مرزی فرضی مشخص کنیم و پاسخ بله یا خیر دهیم. توجه داشته باشید که آن چه از فنی درست است نیز ممکن است در عمل صدق نکند!

اگر چه هر دو ارز دوج کوین و شیبا اینو از نظر او غیر متمرکز هستند، تفاوت بین این دو در این است که دوج تنها به یک کلاینت نرم‌افزاری متکی است و تصمیمات حاکمیتی آن از طرق درون زنجیره‌‌ای تعیین نمی‌شود.

گزارش تازه صرافی Forexsuggest نشان می‌دهد که دوج کوین سومین ارز دیجیتال برتر در زمینه کاهش ردپای کربن خود است. این شبکه در سال گذشته میلادی، ۲۵ درصد از میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای خود کاست.

همچنین گزارش دیگری از سایت CoinKickOff منتشر شده است که نشان می‌دهد در بین ارزهای دیجیتال ایجاد شده در سال ۲۰۱۴، تنها ۹ درصد هنوز به فعالیت ادامه می‌دهند. دوج کوین به این دسته موفق تعلق دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا