اخبار دوج کوین

سلطه اجتماعی دوج کوین با توییت ایلان ماسک رشد کرد

دوج کوین علی رغم کاهش دو درصدی قیمت طی هفته گذشته، همچنان در بین ۱۰ رمزارز برتر قرار دارد

ایلان ماسک، پدرخوانده دوج کوین بار دیگر با اعمال خود بر این ارز دیجیتال تاثیر گذاشت. سلطه اجتماعی دوج کوین طی روزهای گذشته رشد شدیدی داشته است.

به گزارش والکس و به نقل از Bitcoinist، در زمان نگارش این مطلب قیمت دوج کوین (DOGE) ۰.۱۰۰۲ دلار است و با ارزش بازار ۱۳.۷۷ میلیارد دلار، در رتبه هشتم ارزهای دیجیتال قرار دارد. قیمت دوج طی دو هفته گذشته ۲۷ درصد رشد یافته است. در ادامه علت این مساله را بررسی خواهیم کرد.

چندی پیش، توییتر کارزاری را برای حذف ربات‌ها از پلتفرم خود آغاز کرد. این مساله برای بهبود تجربه کاربری کاربران صورت گرفت. با این حال، این عمل بی‌ایراد نبود. به گفته بیلی مارکوس (Billy Marcus)، خالق دوج، برخی حساب‌ها تنها به واسطه به اشتراک‌گذاری میم‌های (Meme) مربوط به دوج، ربات شناخته شدند و حساب کاربری‌شان معلق شد.

در روز ۵ دسامبر، مارکوس با تگ کردن ایلان ماسک، نسبت به این مساله اعتراض کرد و از او طلب پاسخ کرد. ماسک جوابی کوتاه مبنی بر بررسی موضوع به او داد. بعدتر ماسک اذعان کرد که توییتر کمی در این زمینه زیاده‌روی کرده است. بسیاری از حساب‌‌های کاربری محدود شده، پس از آن به حالت عادی بازگشتند.

واکنش به این اتفاق مثبت بود و میزان سلطه اجتماعی دوج کوین، از ۳ درصد در روز ۴ دسامبر، به ۴.۴۶۳ درصد در روز ۷ دسامبر رسید.

پیش‌تر در ماه آوریل، ایلان ماسک اشاره‌ای ضمنی به ایده پذیرفتن دوج به عنوان راهی برای پرداخت هزینه سرویس توییتر بلو کرد. با این حال هنوز خبری از اجرایی شدن این ایده وجود ندارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا